İki gün geçmişti aradan..Serkan o kadar sinirliydi ki,Eylülle konuşmuyordu..Eğer konuşursa kavga edecekler,olur olmadık şeyler söyleyecekti,biliyordu kendisini..Sürekli aklından Kemal'e yaptığı şeyin bedelini ödetmek geçiyordu..Ama ne yapacağını da bilmiyordu..
Eylül çok kötüydü..Çok fazla bir şey yemiyor,konuşmuyordu..Kızlar Feride'ye anlatmasın diye de dikkat çekmemek için okula gidiyordu..Serkan'ın kendisiyle konuşmamasına da çok üzülüyordu..Ama ne yapabilirdi ki ? Hak veriyordu Serkan'a..
Kantine geldiklerinde Serkan'ın Güneyle oturduğunu görmüşlerdi..
Songül:Hadi oraya gidelim..
Eylül:Siz gidin..Ben gitmem..
Serkanda zaten onları görmüş,kalkıp gitmişti..
Kader:Ne yapıyor bu ya ? Nasıl böyle davranır ?
Eylül:Ne yapsın ? Haklı..Kim ister ki benim gibi birini..
Songül:Ne diyorsun kızım sen ? Senin ne suçun var..
Eylül:Baş belası biriyim işte..Şimdi de bu..Kim kaldırabilir ki son olanları ? Serkanda kaldıramadı işte..
Daha fazla bir şey eklemeden kantinin oradaki kapıdan bahçeye çıktı Eylül..Cemre de yanına gitmişti ama hiç konuşmadı..Sessizliği bozan ise Eylül oldu..
Eylül:Çok acizim değil mi ? Annem var ama bana inanmıyor..Kocası yüzünden beni yetimhaneye verdi..Kemal her fırsatta zarar veriyor ama ben hiçbir şey yapmıyorum..Korkuyorum..Sevgilim bile istemiyor beni yanında..Yapayalnız kaldım..
Cemre:Eylül,saçmalama..Biz varız..Biz senin yanındayız..Hem Serkanda seni seviyor..Şuan ikinizinde zamana ihtiyacı var..
Eylül:Her şey üst üste gelmek zorunda mı ? Aylardır her günüm olay..Ve ben yoruldum..
Cemre:Eylül,hiçbirimiz kolay şeyler yaşamıyoruz..
Eylül:Sende sevmiyorsun beni..Biliyorum..Gökhan'ın katilini bulmak için son çare o Cd'ydi..Ama ben aptal gibi düşürdüm onu..Kemal aldı..Ve asla öğrenemeyeceğiz katilin kim olduğunu..
Cemre:Eylül,evet üzülüyorum..O katili merak ediyorum..Ama ben o Cd yüzünden seni de kaybediyordum.Sen Kemalden kurtulamayabilirdin..Ya da kaçarken sana da bir araba çarpabilirdi..Ve sende Gökhan gibi bırakıp gidebilirdin..Bu yüzden sana çok kızgınım..
Eylül:Ben vicdan azabıyla yaşıyorum günlerdir Cemre..Senin,Emine teyzenin yüzüne bakamıyorum..
Cemre:Eylül..Yapma artık bunu kendine yapma..Sen değil,Gökhan'a çarpıp onu orada bırakan suçlu..Kendine gel noolur..Sana bir şey olacak diye çok korkuyoruz..
Sustu Eylül..Bu öyle zordu ki..
Sınıfa doğru geçtiklerinde Serkan ve Songül kapının önündeydi..Serkan susuyordu,Songül de Serkanla konuşmaya çalışıyordu.
Songül:Serkan..Ya kız çok kötü..Neden böyle yapıy-
Eylül:Songül yeter! Yeter ! Sus !
Songül:Eylül..
Eylül:Yapma artık! Ya yapmayın ! Bırakın ! Serkan benim yanımda olmak zorunda değil! Sizde değilsiniz tamam mı ! Kimse benimle bu yükü çekmek zorunda değil !
Serkan:Ne diyorsun ya sen ! Ne saçmalıyorsun Eylül !
Eylül:O günden beri tek kelime etmedin benimle.Gördüğün an kaçıp gidiyorsun.Kızmıyorum sana,haklısın da..Bunu kızlara anlatmaya çalışıyorum sadece !
Serkan:Saçmalıyorsun Eylül !
Eylül:Saçmalamak mı ! Söylesene..Sen aptalsın desene! Korkaksın,hiçbir şeyi beceremiyorsun,susuyorsun sadece de !
Serkan:Bağırma..Herkes bize bakıyor..
Eylül:Baksınlar ! Tabi senin yerine ben utanıyorum diyorsan o ayr-
Serkan öfkeyle Eylül'e tokat atar..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİDEN BAŞLAMAK
Novela JuvenilAnnesinin açtığı yaraları sevdiği adamla sarabilir mi Eylül ?