Kazanan

172 14 46
                                    

Eylül dondurmasını kaşıklarken Serkan'a pis pis bakıp,sırıtıyordu..Serkan da yenildiği için hâla söyleniyordu..

Serkan:Hayır anlamıyorum,nasıl bu kadar hızlı yüzebiliyorsun..10 kez yarıştık,sadece birini kazanabildim.

Eylül:Ee köyde büyüdüm kocacım,babamla yazları derede yüzerdik..Babam öğretti yüzmeyi..

Serkan:Ama bunu bana söylemedin..

Eylül:Yüzmeyi bilmiyorum da demedim ama..

Serkan:Karım iyi bir yüzücüymüşte haberim yokmuş..

Eylül:Ne sandın aşkım..

Serkan:Ne yapalım,iş başa düştü..Yapacağız artık..

Eylül:Yani..Bir zahmet aşkım..

Serkan:Sen var ya..

Eylül:Ne ? Ben var ya..

Eylül dondurmasından alıp Serkan'a uzatmıştı..

Serkan:Acaba bilmediğim daha ne kadar özelliklerin çıkacak..

Eylül:Bilmem,yaşayıp göreceğiz..Birbirimizi keşfedeceğiz..

Serkan:En güzel yolculuğum..

Eylül:Seni seviyorum..

Serkan gülümseyip Eylül'ün saçlarını kulaklarının arkasına atıp dudağını Eylül'ün boynunda gezdiriyordu..

Serkan:İyiki evlenmişiz..Bak,bir yıl oldu bile..

Eylül:İyiki seninle evlenmişim..Sen olmasaydın,yaşamak için bir nedenim olmayacaktı..Ve savaşacak gücü de bulamazdım..

Serkan:Seni çok seviyorum..

Serkan Eylül'ü kucağına alıp odalarına götürür..

💥💥💥

7 ay önce,

Eylül Serkan'ı ikna etmiş,evin bahçesine çıkmıştı..Tabi maske şartıyla..Hastaneden çıkalı 15 gün olmuştu ve Serkan Eylül'ü eve hapsetmişti çünkü Eylül'ün bağışıklığı çok düşüktü..Eylül bahçede hava alırken Serkan da yukarıdan battaniye getirmişti..

Serkan:Çok durmak yok..Bak,kar yağacak..Hava çok kötü oldu..

Eylül:Tamam aşkım..Merak etme..

Serkan:Nasıl etmem ? Günlerce ne haldeydin..

Eylül:Böyle olacağını biliyorduk..

Serkan:Yine de..

Eylül:Serkan,konuşalım mı biraz ?

Serkan:Ne konuşacağız canım ?

Eylül:Gel..

Eylül Serkan'ın elini tutmuş,kendisiyle birlikte oturmasını sağlamıştı..

Eylül:Seni çok seviyorum,biliyorsun değil mi ?

Serkan:Biliyorum..Bende seni çok seviyorum..

Eylül:Seninle evlendiğim içinde çok şanslıyım..Ama keşke..Keşke başka bir şekild-

Serkan:Bir dakika bir dakika..Bu konuşmanın sonu nereye gidiyor ?

Eylül:Doktorun söylediklerini duydum..Ki zaten halim de ortada..

Serkan:Hayır,hayır! Sus..Konuşma daha fazla!

Eylül:Serkan..Konuşmak zorundayız..

Serkan:Ben konuşmak istemiyorum! Hani savaşacaktın! Vazgeçmeyecektin ! Öyle söylemiştin en başında..Bunun için kemoterapiyi bile istemedin.Çocuğumuz olmaz dedin,bir sürü şey söyledin ! Ne yapıp edip ikna ettin beni kemoterapi istemiyorum diye! Bende aptal gibi ikna oldum..Çocuğumuz mu olmuyor,olmasın..Saçların çıkmayacak mı ? Çıkmasın! Ama sen yaşa..Niye ikna ediyorsun ki beni ! Kimse olmasın,sen ol yeter bana! Ne aptalım!

Eylül:Aşkım yapma..Noolur yapma..Bak ben vazgeçmedim ki zaten..Savaşmaya devam edeceğim ama..Olur da..Olur da bir gün..Gidersem eğer..Seninle vedalaşmış olmak istiyorum..

Serkan:Ben istemiyorum..İstemiyorum çünkü gitmeyeceksin..Gidemezsin..

Eylül:Serkan!

Serkan:Bu aptal düşüncelerini bir kenara bırakıncaya kadar konuşma benimle Eylül!

Serkan sinirlenip eve girer..

YENİDEN BAŞLAMAK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin