Güney'in önerisiyle Eylül ve Serkan'ın nişanı Güneylerin evinde,havuz kenarında olacaktı..Serkan her şeyi ayarlamıştı..Güney'in ailesi de evde değildi zaten..Kendi aralarında bir nişan olacaktı..
Eylül'ün keyfi yoktu son olanlardan sonra..Ama Serkan ısrarla bu nişanın olacağını söylüyordu..Annesine de kardeşine de çok öfkeliydi..Güneylerin evinde hazırlanıyorlardı..Kızlar bir odadaydı..Serkan da Güney ve Cenkle birlikte bahçedeki hazırlıkları kontrol ediyordu..
Meral:Of Eylül..Hadi..Gül biraz..Bak bütün makyaj malzemelerini hazırladım,saçını yapıp makyaja geçeceğim hemen..
Eylül:Yap işte Meral..
Songül:Kızım Serkan'ı çağıracağım şimdi..O uğraşsın seninle..
Eylül:Çağırma tamam..Yap hadi Meral..
Meral:Oh tamam..Başlıyorum..
Meral maşa ile Eylül'ün saçını yapmaya başlamıştı..Birkaç tutam yaptıktan sonra bir tutam daha saç aldığında Eylül'ün saçları eline gelivermişti..Şok oldu..
Eylül:Hadi Meral..Şimdiden sıkıldım..Yapsana..
Meral:Şey..Ta-tamam canısı..Çok susadım da..Cemre sen devam etsene su içip geliyorum..
Meral kaçar gibi çıkınca Songül de peşinden gitti..Meral içeride tuttuğu gözyaşlarını mutfakta bırakmıştı..
Songül:Ne oldu kızım ? Niye ağlıyorsun ? Niye garipleştin..
Meral:Songül..
Songül:Sakin ol,anlat,ne oldu ?
Meral:Eylül'ün saçı..Dökülüyor..Elime geldi..Birkaç telde değil..
Songül:N-ne ?
Meral:Yapamadım..Saçları elime geldi..Yapamadım Songül..
Songül:Doktor söylemişti..Verdiği ilaçların ağır olduğunu,yan etkilerinin olacağını..Ama böyle bir günde..
Meral:Ne yapacağız ?
Songül:Kendimizi toplayacağız..Bugün olmaz..Bugün olmaz Meral..Söyleyemeyiz Eylül'e..Zaten iyi değiller..
Meral:Haklısın..
Songül:Hadi,bir şeyler alalım dolaptan..Odaya çıkaralım..
Serkan:Kızlar ?
Songül:Serkan? Ne oldu ?
Serkan:Hiç..Salona gelmiştim de sizi görünce yanınıza geldim..Bir şey mi oldu ?
Meral:Yok canısı..Dolaptan atıştırmalık almaya geldik..
Serkan:Ha tamam..Eylül iyi mi ?
Songül:İyi iyi,merak etme..Hazırlıklar nasıl gidiyor ?
Serkan:İyi merak etmeyin..Hadi kolay gelsin size..
Songül:Sanada..
..
Güneyle birlikte hazırlık yaparken soğuk bir şeyler içiyorlardı..Bir köşede konuşuyorlardı.
Serkan:Kardeşim..Çok sağol..Bize evinizi açtınız..
Güney:Daha sakin bir şey olsun dediğin an burası geldi aklıma..Son zamanlarda yaşadıklarınızdan sonra..
Serkan:Neye üzüleceğimi şaşırdım..Eylül'e mi,Defne'nin yaptıklarına mı,annemin Gökhan'a yaptıklarına mı ? Bir de Eylül'ü o gece annem kurtarmış..Hiçbir şey söylemedi..O planı yapmasaydı Kemal o gün Eylül'ü o eve çağırmazdı..Eylülde o travmayı yaşamazdı..
Güney:Artık yapacak bir şey yok..Sen şimdi bugünün tadını çıkar..Nişanlanıyorsun oğlum..
Serkan:Hayatımda verdiğim en doğru karar diyebilirim..Eylülle atacağım bir adım..Bu öyle güzel ki..Ama korkuyorum Güney..Çok korkuyorum..Eylül ellerimden kayıp gidecekmiş gibi..Önce babam gitti..Bir de Eylül giderse..
Güney:Sus oğlum sus..Konuşma şöyle..Haydi hazırlıklara devam..Dinlenmek sana yaramadı..
..
Akşama doğru hazırlıklar bitmişti..Sınıf arkadaşları da yavaş yavaş gelmeye başlamıştı..Serkanda Güney'in odasında hazırlanmıştı..
Serkan:Güney? Oldu mu oğlum bu ? Bu kravat çok mu sıkı oldu ?
Güney:Yok be,iyi iyi..İyi de şu gömleğin neden dışarıda lan ?
Serkan:Hih ! Heyecandan unuttum ben onu..Dur düzelteyim..
Güney:Eh,damat olmak kolay değil tabi..
Serkan:Sus lan..Seni de göreceğiz..
Eylül'ün de saç ve makyajı bitmişti..Kıyafetini giydikten sonra kızların karşısına geçti..Serkanla birlikte almışlardı bu kıyafeti..Serkan özellikle yeşil renkli uzun bir elbise beğenmişti..Tam da Eylül'e yakıştırdığı gibi..Biraz yırtmaçlı,uzun,askılı bir elbise..
Meral:Off,harika oldun canısı..Bayıldım..
Cemre:Çok güzel oldun kardeşim..
Kader:Ya,Eylül..
Meral:Ağlama yine Kader..
Kader:Ay kızım,sen kendine bak..
Meral:Ne yapıyım..Çok güzel oldu kardeşim..
Eylül:Çok teşekkür ederim kızlar..İyiki varsınız..
Songül:Çok mutlu ol kardeşim..
Kızlar kendi aralarında konuşurken Serkan da Güneyle birlikte odadan çıkmış,kızların hazırlandığı odanın önüne gelmişti..
Güney:Eh hadi..Vur kapıya da al kızı..
Serkan:Vuracağım da..Çok heyecanlıyım oğlum..
Güney:Hadi hadi..
Serkan:Tamam vuruyorum..Hazırım..
Selam,uzun zamandan sonra geldim..Sınavlar,ödevler,araya sıkıştırılan küçük bir tatil derken hikayeden baya bir uzaklaştım..Umarım güzel olmuştur bilemedim..
Buraları biraz canlandırmak adına soru cevap yapalım ne dersiniz ?
-Nasılsınız ?
-Neler yapıyorsunuz ?
-Normalleşme süreci nasıl gidiyor ?
-Yks sınavına giren oldu mu ? Girdiyseniz nasıl geçti ?
-Hayal kurmak mı ? Anı yaşamak mı ?
-Sinirlendiğinizde olaylara nasıl tepki verirsiniz ?
-Şu sıralar hangi müzikleri dinliyorsunuz ?
-Size sürpriz yapıldığında hisseder misiniz ?
-karantina sürecinde en çok ne yapmayı özlediniz ?
-Sizi en çok etkileyen film ne ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİDEN BAŞLAMAK
Fiksi RemajaAnnesinin açtığı yaraları sevdiği adamla sarabilir mi Eylül ?