1 ay sonra,
Sınavlar bitmiş,karneler alınmıştı..sene sonu için eğlence düzenlenecekti birkaç gün içinde..Bu aynı zamanda Eylül ve Serkan'ın nişanı da olacaktı..Sınıfça bir otelin havuz kenarında olacaklar,eğleneceklerdi..
Eylül'ün hastalığını bütün sınıf öğrenmişti..Herkes ayakta kalmaya çalışırken bu savaşta en güçlüsü Eylüldü..Sürekli "ben daha beter bir savaşın içinden geldim,lütfen böyle yapmayın" diyordu..Sanki hiç hasta değilmiş gibi..
Serkan doktora götürmüştü Eylül'ü..Eylül kemoterapi istemediğinden tedavinin ilk aşaması için ilaç vermişti doktor..İlik içinde sıraya koymuşlardı Eylül'ü..
Eylül düzenini değiştirmek istemediğinden yurtta kalıyordu..Serkan,Eylül yurtta olduğu sürece sürekli telefonla görüntülü arıyordu..
Serkan Eylül'e moral olsun diye evlerinde küçük bir parti yapmak istemişti..Bunun içinde annesi ve Defne'yi evden göndermişti..Defne'yi affetmemişti..Affedecek gibi de değildi..
Kızlar da yurtta Eylül için sürekli bir şey yapmaya çalışıyorlardı..Ve o günde her sabah olduğu gibi kahvaltıdalardı..
Kader:Eylül,bu yumurta bitecek tamam mı ?
Eylül:Kader..Tamam..Hadi kahvaltını yap..
Songül:Geçiştirme kızı..Zaten bir şey yemiyorsun..İyice zayıf düşeceksin..
Eylül:Kızlar,tamam..Hadi yapın kahvaltınızı..Serkanlara gideceğiz daha..
Cemre:Mask-
Eylül:Cemre!
Cemre:Tamam tamam sustum..
Kahvaltı böyle geçmişti..Kahvaltıdan sonra odaya geçip hazırlandılar..Eylül sürekli kendisine mesaj geldiği için telefonla birlikte odadan çıktı..Mesaj Kemaldendi..
..
Öğleden sonra Serkanlara geçmişlerdi..Güney ve Cenkte oradaydı..Eylül'ün morali o kadar bozuktu ki..Kimse ne olduğunu anlamamıştı..Dokunsalar ağlayacaktı..Günlerdir güçlü görmeye alıştıkları Eylül son birkaç saattir çökmüştü..Serkan Songül'e işaret edip onu mutfağa çağırdı..
Serkan:Songül..Ne oldu Eylül'e ? Ne bu hali ? Akşam konuştuğumuzda çok iyiydi..
Songül:Anlamadık ki bizde..Sabah kahvaltıda da çok iyiydi..Ne olduysa hazırlandıktan sonra oldu..Konuşmuyor..Sorduk ama bir şey söylemedi..
Serkan:Bende sordum birkaç kez ama..Off..İyi gidiyordu her şey..
Songül:Aynen..Ne yapacağız ?
Serkan:Bilmiyorum ki..Oyun falan oynayıp kafasını mı dağıtsak ? Ha şey,ilacını aldı değil mi ?
Songül:Aldı aldı..Hadi geçelim,buluruz yapacak bir şey..
..
Kendi aralarında sohbet ederken Serkan da Eylül'ün yanına oturmuş,Eylül'ün elini tutmuştu..
Güney:Ee şimdi siz birkaç gün sonra nişanlanıyorsunuz öyle mi ?
Serkan:Öyle kardeşim..
Meral:Ay yüzüğü görmel-
Serkan:Öhööhöhö Meral..
Eylül:Ne ? Sen yüzüğü aldın mı Serkan ?
Serkan:Tebrikler canısı..
Meral:Ayy,ben heyecanla ne yapıyım..Pardon..
Serkan:Ben sana sürpriz olsun diye Meralle birlikte gidip aldım..Tabi Meral sürprizi bozmasaydı daha iyi olacaktı ama..
Eylül:İnanmıyorum sana..Nerede ? Merak ettim..
Serkan:Göstermem..
Eylül:Ya hadi,noolur..
Serkan:Hayır aşkım..Bari o sürpriz olsun..
Eylül:Of ya tamam..
Serkan:Gördün mü canısı ne yaptığını ?
Meral:Özür dilerim ya..
Eylül:Neyse tamam..Duymamış gibi yapacağım..
Gecenin ilerleyen saatlerinde Eylül mutfağa geçtiğinde Kemalden yine mesajlar gelmişti..Telefon sehpanın üstünde olunca Serkan telefonu eline aldı..Kemalden geldiğini görünce de sinirlendi..Mesajları açtı..
"Ee söyledin mi Eylül ? "
"Kız,cevap versene Eylül.."
"Eh..Bu görev bu adama düştü yine.."
"Bak haber bekliyorum.."
"Nazanda cevap vermiyor zaten.."
Güney:Serkan ne oldu ? Ne bu surat ?
Serkan:Bir sus Güney.
Eylül salona döndüğünde telefonunu Serkan'ın elinde görünce şaşırdı..
Eylül:Serkan ne oldu ?
Serkan:Ne diyor bu şerefsiz Kemal ? Neyden bahsediyor Eylül ? Niye mesaj attığını söylemiyorsun bana ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİDEN BAŞLAMAK
Teen FictionAnnesinin açtığı yaraları sevdiği adamla sarabilir mi Eylül ?