Ortadan kaybolmak

263 20 44
                                    

Ertesi sabah herkes uyurken Eylül sessizce çıktı odadan..Her şey üstüne geliyordu..Ona inanmayan bir annesi,biz seni anlıyoruz ama şunu yapmalısın diyen arkadaşları,sürekli şikayet edeceksin başka yolu yok diyen bir sevgilisi vardı..Ama kimse ne hissettiğini,ne yaşadığını sormuyordu..Bazen kendini yapayalnız hisseder ya insan..Eylülde öyle hissediyordu ve ne yapacağını hiç bilmiyordu..

Okul saatinde yurdun kapısının önüne geldi Serkan..Eylül'ü yurttan alıp,okul çıkışı yine kendisi yurda bırakacaktı.Kendi kendine öyle bir karar almıştı..

Kızlar Eylül'ü odada göremeyince Serkanla olduğunu düşünüp aramamışlardı..Hazırlanıp çıktıklarında da Serkan'ı kapıda görünce şaşırdılar..

Songül:Serkan ? Napıyosun burada ?

Serkan:Sizi bekliyorum..Yani Eylül'ü..Nerede o ? Yine mi gelmeyecek okula ?

Meral:Eylül yurtta değil ki canısı..Bizde seninle sandık..

Serkan:Ne ? Nereye gitti ?

Songül:Ulan,illa nöbet mi tutacağım başında ? Of Eylül,of..

Serkan:Ben bi arıyım..

Serkan Eylül'ü arar..Birkaç çalışta telefon açılmıştı..

Eylül:Efendim ?

Serkan:Neredesin Eylül ? Neden yurtta değilsin ?

Eylül:Erken çıktım..Siz gidin,ben gelirim okula

Serkan:Amacın ne ? Beni delirtmek mi ? Öyleyse gerçekten başarıyorsun..

Eylül:Serkan,geleceğim!

Serkan:Hangi cehenneme gittiysen 20 dakika sonra okulda ol Eylül !

...

Serkan,okul kapısında bekledi Eylül'ü..Kızları sınıfa göndermişti..Zil çalmadan önce de Eylül gelmişti..

Serkan:Nereye gittin ?

Eylül:Sanada günaydın Serkan.

Serkan:Nereye gittin dedim.

Eylül:Yürüdüm sadece.Ne bu öfke.

Serkan:Her şeyi kendi başına yapmaya o kadar alıştın ki !

Eylül:Serkan,sen delirdin mi ? Niye bağırıp duruyorsun.

Serkan:Senin bu sessiz kalman beni delirtti evet !

Eylül:Gel gidelim..Gidelim anlatalım her şeyi.Gel hadi ! Ne bakıyorsun !

Serkan:Dur bi..Sakin ol önce..

Eylül:Anlatalım gel..Geçelim polisin karşısına.Her şeyi tek tek anlatalım..Niye bakıyorsun ? Bunu istemiyor musun ?

Serkan:Evet ama böyle değil..

Eylül:Nasıl ? Sen ne yapmam gerektiğini listele..Bende ona göre hareket ediyim tamam mı Serkan ? Listeni hazırladığında haber ver bana.

..

Öğle arasında Eylül yine ortalıktan kaybolmuştu..Serkan Eylül'ü her yerde ararken arka bahçedeki ağaçlardan birinin arkasında görünce yanına gitti..Eylül gözlerini kapatmış,sırtını hafifçe ağaca yaslamıştı.Serkan hemen yanına oturup Eylül'ün elini tuttu..

Eylül:Hiih ! Serkan..

Serkan:Sakin ol,benim..Sadece iki dakika hocayla konuştum..Kaybolmuşsun yine..Kızlarla da takılmıyorsun.

Eylül:Aynı şeyleri duymaktan sıkıldım..

Serkan:Hepimizden yani..

Hiçbir şey söylemedi Eylül..

Serkan:Gidelim buradan..

Eylül:Ne ?

Serkan:Kemal'i anlatmanı çok istiyorum..Ama bunu yapman için zorlamayacağım artık seni..Gidelim bu şehirden..Başka bir şehirde okuyalım..İkimiz..

Eylül:Serkan delirdin mi ? Annen asla izin vermez..

Serkan:O zaman bizimle yaşa..

Eylül:Yok yok..Sen iyice delirdin..Serkan,annen de kardeşin de benden nefret ederken bana böyle bir teklifle nasıl geliyorsun ? Nasıl aynı evde yaşarız.

Serkan:Gecekonduda yaşamıştın ama..

Eylül:O..O başkaydı..

Serkan:Başka falan değildi..Aynı şey..Annemle konuşurum..Eğer izin vermezse yine bir ev tutarız..Tek kalmanı istemiyorum..

Eylül:Serkan,bunlar çok büyük sorumluluklar..Hem ben..Ben zaten bir karar aldım..

Serkan:Ne kararı ?

Eylül:Sonra konuşuruz..Zil çaldı,hadi gidelim..

YENİDEN BAŞLAMAK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin