Serkan ve Eylül evlerine gelmişlerdi.Serkan sevincinden yerinde duramıyordu adeta..
Serkan:Aşkım sen otur,ben hemen yemek hazırlıyım tamam mı ?
Eylül:Serkan..Biraz sakin olur musun aşkım ?
Serkan:Ben sakinim canım..Ama sende sakin ol..Böyle bir şeye heyecan falan yapmak yok..Tamam mı ?
Eylül:Bakıyorumda iki oğlun olacağı için çok sevindin..
Serkan:Sevindim tabi kızım! Yani şey..Kim olsa sevinir..
Eylül:İnanmıyorum.Erkek adamın erkek oğlu olur demeyeceksin herhalde..
Serkan:Tam olarak öyle aşkım..
Eylül:Yani karnımdakiler kız olsaydı sevinmeyecektin öyle mi ? Hatta sevmeyecektin çocuklarımı ?
Serkan:Hayır tabiki aşkım..Neden sevmeyeyim? Benimde çocuklarım onlar.Erkek kız ne fark eder..
Eylül:Biraz önce öyle söylemiyordun ama.
Serkan:Şakaydı..Tamamen şaka..
Eylül:Diyorsun ?
Serkan:Sen bozuldun mu ?
Eylül:Bozulurum tabi.
Serkan:Aşkım ben üçüncü kız olur diye şey ettim..Hem iki tane abisi olur fena mı ?
Eylül:Ne ?! Üçüncü mü ? Sen daha iki tanesi doğmadan üçüncü çocuğu mu planladın ?
Serkan:Yani..Sırayla tabi..Dört kişi kalacak değiliz ya..
Eylül:Sana inanmıyorum..
Serkan:Hadi aşkım hadi.Sen bugün yoruldun zaten..Uzan,ben bir şeyler hazırlarım..Sonra da dinleniriz beraber.
..
Serkan bir şeyler hazırlayıp salona geldiğinde Eylül uyumuştu..Serkan biraz uyuması için uyandırmamıştı Eylül'ü..Telefonuyla bir şeyler izlemeye karar vermişti..Bir süre izledikten sonra telefonu çalmıştı..Avukatları arıyordu.
Ahmet:Serkan ?
Serkan:Ahmet bey..Ne oldu ?
Ahmet:Şey..Hastaneye gelmen gerekiyor..
Serkan:Neden ? Ne oldu ki ?
Ahmet:Annen..İçeride birkaç kadınla kavga etmiş..Biraz hırpalanmış.Görmek istersin diye düşündüm..
Serkan:İyi ama değil mi ?
Ahmet:Merak etme..Sadece bu gece hastanede kalması gerekiyor..Ben Defne'yi arayamadım..
Serkan:Tamam,ben onu da alıp gelirim..Biz gelinceye kadar orada kalır mısınız ?
Ahmet:Tabi,merak etme..
Serkan Eylül'ü uyandırmadan evden çıkıp kızların evine doğru sürdü arabayı..Zile bastığında kapıyı Songül açmıştı.
Songül:Serkan ? Ne oldu ? Neden geldin ? Eylül nerede?
Serkan:Defne'yi almam lazım..Eylül evde,uyuyor..Şey..Aslında Eylül'ün hiçbir şeyden haberi yok.Yanına gidebilir misiniz ?
Songül:Kötü bir şey mi oldu ?
Serkan:Annem..Hastanedeymiş..Yanına gitmemiz lazım..
Songül:Ne olmuş ki ?
Serkan:Bilmiyorum ki..Biz gidelim..Defne ! Defne ! Songül,sizde Eylül'ün yanına gidin..Bu bizim evin anahtarı..
Songül:Tamam tamam merak etme..
Serkan Defne'ye de durumu anlatmış,Defne ile gitmişti..Kızlar da Eylüllerin evine gelmişlerdi..Eylül evdeki seslere uyanmıştı..
Eylül:Kızlar ?! Ne oluyor ya ? Ne işiniz var sizin burada ?
Cemre:Kardeşim,uyandırdık mı ? Kusura bakma ya..
Eylül:Sorun değil de..Ne oluyor ? Serkan nerede ? Ben uyuyakalmışım burada
Kader:Nazan hanım hastaneye kaldırılmış,oraya gittiler..Bizde senin yanına geldik kardeşim
Songül:Oha Kader! Şuursuz musun kızım ? Pat diye mi söylenir hamile haliyle napıyosun ?
Kader:Şey..Pardon ya..
Eylül:Ne olmuş Nazan hanıma ?
Cemre:Serkanda bilmiyor..Defne'yi alıp gitti..
Eylül:Benim Serkan'ın yanında olmam lazım..Ben gidiyorum..
Songül:Eylül saçmalama.Nereye gideceksin ? Hem Serkan çok kızar.
Eylül:Umrumda değil..Yanında olacağım..Siz durun burada.
Cemre:Ama Eylül..
Eylül:Hangi hastane ?
Meral:İstanbul Hastanesi..
Songül:Ee bravo Meral.
Eylül kızların daha fazla bir şey söylemesine fırsat vermeden evden çıkıp ana caddeden bir taksiye biner ve hastaneye gider..Girişte hemen Nazan'ın olduğu katı öğrenir ve oraya gider..Serkan ve Defne oradaydı..
Eylül:Serkan !
Serkan:Eylül?? Ne işin var burada.
Eylül:Neden bana haber vermedin.Neden uyandırmadın beni.
Serkan:Otur şuraya.
Eylül:Nazan hanım nasıl ? Gördünüz mü onu ?
Serkan:Nazan hanım..Ne kadar kolay söylemesi dimi ? Senin Nazan hanım dediğin insan kocanın annesi Eylül.
Eylül:B-bu..Ne demek şimdi ?
Serkan:Belki de annemin burada olmasının sebebi birazda sensin Eylül..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİDEN BAŞLAMAK
Novela JuvenilAnnesinin açtığı yaraları sevdiği adamla sarabilir mi Eylül ?