Yemeğe Çıkma

196 15 33
                                    

Yıllardır verdikleri emekler iki gün içinde bir sınava bağlanmıştı..Aylardır heyecanla bekledikleri üniversite sınavına girmişlerdi..Şimdi ise sonucu beklemek kalmıştı geriye..

Serkan eve geldiklerinde kendisini hemen salondaki koltuğa attı..Eylül de gülerek yanına geldi..

Eylül:Uyumayacaksın herhalde aşkım ?

Serkan:Yoo,uyuyacağım aşkım..İki gündür erkenden uyanıyoruz..Oh,bitti sonunda..

Eylül:Aynen öyle..Kurtulduk..

Serkan:Gel sende yanıma..

Eylül de gülerek Serkan'ın yanına uzandı..Serkan'ın elini de tutmuş,Serkan'ın parmaklarıyla oynuyordu..Serkan da gözlerini kapatmıştı..

Eylül:Aşkım..

Serkan:Hı ?

Eylül:Ya aç gözlerini..Konuşalım,sıkılırım ben..

Serkan:Birazcık uyuyayım bari..

Eylül:Ya ama..

Serkan:Zaten iki gün sonra tatile çıkacağız..Bol bol ilgilenirim seninle hı ?

Eylül:Peki peki..Ben bahçedeyim o zaman..

Serkan:Hıhı..

Eylül gülerek kalkmış,Serkanda uykuya geçmişti..

Eylül limonata alıp bahçeye çıktığında eline telefonu alıp Büşra'yı aradı..Üç dört ay önce Mesude Kemalden boşanıp çocuklarını da alıp memlekete gitmişti..Eylül annesiyle konuşmuyordu..Biraz kardeşiyle konuştuktan sonra kapattı telefonunu..Sonra da derin düşüncelere daldı..Serkan son birkaç yılda başına gelen en güzel şeydi..Defalarca şükretti,iyiki dedi,iyiki karşıma çıkmış Serkan..

9 ay önce,

Eylül ve Serkan evleneli üç ay olmuştu..Öyle zor geçiyordu ki günler..Eylül savaşsa da hastalık savaşmasına izin vermiyordu..Sürekli içtiği ilaçlar değiştiriliyor yeni tedavi yöntemleri deneniyor ama cevap alamıyorlardı..İlik için sonuçlar da olumlu gelmiyordu..

O gün de Serkan markete gitmek için evden çıkmıştı..Eve geldiğinde hemen Eylül'ün yanına gitti..Eylül'e salonda bir yatak hazırlamıştı Serkan..

Serkan evden çıkarken Eylül uyuduğu için hiçbir şey söylemeden çıkmıştı..

Serkan:Canım..Eylül..Artık uyanman lazım..Bir şeyler yemen gerekiyor..Aşkım ?

Eylülden ses yok..

Serkan:Eylül! Eylül!

Yine ses yok..

Serkan telaşlanıyor..Hemen sarsmaya başlıyor Eylül'ü..Eylül'ün yüzüne dokunduğunda ateşinin çok yüksek olduğunu anlıyor..

Serkan:Hayır,hayır,hayır ! Sadece yarım saat çıktım evden! Hayır! Eylül,hayır..Affetmem..Affetmem ! Beni bırakırsan seni affetmem ! Eylül ! Duyuyor musun beni! Aç gözlerini,bir şey söyle!

Hemen ambulansı arıyor Serkan..Ve Eylül'ü hastaneye götürüyorlar..Ateşi yükseldiği ve ateşini düşüremedikleri için günlerce hastaneye yoğun bakımda kalıyor Eylül..

Şimdiki zaman

Serkan gözlerini açtığında saat dörde geliyordu..Eylül etrafta görünmediğinden hemen bahçeye çıktı..Eylül'ün masanın başında uyuduğunu görünce de gülüp yanına gitti..

Serkan:Söyledim sana biraz uyu diye,dinlemezsen böyle olur karıcım..

Serkan gülerek Eylül'ü kucağına alınca Eylül de gözlerini açtı..

Eylül:Serkan ?

Serkan:Uyuyakalmışsın burada canım..Odamıza götürüyorum..Kapat gözlerini..Uykun açılmasın..

Eylül:Acıkmadın mı ?

Serkan:Ben hazırlarım bir şeyler,sen biraz uyu..

Eylül:Yok yok bırak beni..Beraber hazırlayalım..

Serkan:Emin misin ?

Eylül:Evet evet..Hadi gel,mutfağa gidelim..

Serkan:Yok ya..Dışarıda yiyelim bugün..Olmaz mı ?

Eylül:Bilmem ki..

Serkan:Olur olur..Hadi hazırlanalım..

Eylül kot bir tulum giymiş,Serkan da kot pantolon ve beyaz bir tişört giymişti..Sahilde küçük,şirin bir mekana gelmişlerdi..

Eylül yemeğini yerken Serkan'ın gözleri birkaç masa ötedeki aileye takılmıştı..Bir bebek vardı,mama sandalyesinde oturuyordu..Anne ve babası da çocuğa bir şeyler yedirmeye çalışıyorlardı..Eylül de Serkan'ın baktığı yöne doğru bakmış,gülmüştü..

Eylül:Çok tatlı değil mi ?

Serkan:Gerçekten öyle..

Eylül:Sence ilk çocuğumuz kız mı olur erkek mi ?

Serkan:Bilmem ki..Sağlıklı olsunda..Farketmiyor benim için aşkım..

Eylül:Bence de öyle..Ama ben erkek olmasını isterdim..

Serkan:Erkekler annelerine düşkün olurmuş..Bence kız olsun..

Eylül:Kız mı ? Emin misin Serkancım ? Böyle süslü falan bir kız çocuğuna dayanabilecek misin sen ?

Serkan:Fena olur diyorsun yani..

Eylül:Teyzelerinden birinin de Meral olduğunu düşünürsek..

Serkan:Ee,erkek olursa da seni benden alır..Ne yapacağız ?

İkisi de gülmüştü..Konuştukları şey ikisinin de hoşuna gitmişti..Tatlı,küçük hayaller..

YENİDEN BAŞLAMAK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin