Tatil

187 11 37
                                    

Serkan arabayı kullanırken Eylül de hemen yanında oturuyordu..Sürekli radyo ile oynuyordu çünkü çıkan müzikleri beğenmiyordu..

Serkan:Aşkım,bozacaksın..Dur artık..

Eylül:Ne yapıyım,güzel bir müzik varda ben mi durmadım aşkım ?

Serkan:Al telefonumu bağla arabaya..

Eylül:Tabi ya..Niye aklıma gelmedi..

Eylül sonunda istediği müziği de açmış,gözlüklerini takıp arkasına yaslanmıştı..

Serkan:İyisin bugün..

Eylül:İyiyim evet..Bu benim ikinci baharım..Ve bu kez hiçbir şeyi kaçırmak istemiyorum..

Serkan:İkinci baharımız..Biraz erken olsa da biz hiçbir şeyi kaçırmayacağız artık..

Eylül:Bir daha bizi bulmasın da bu hastalık..Başka bir şey istemiyorum..

Serkan:Olmayacak öyle bir şey aşkım..

Eylül sadece gülümsemişti..Şuan o kötü günleri düşünmek yerine iki günlük tatillerinin tadını çıkarmak istiyordu..Serkan şilede denize yakın butik bir otel ayarlamıştı evden çıkmadan önce..

Serkan:Beş gün sonra sınavımız var ve bizim yaptığımız çılgınlık biliyorsun değil mi ?

Eylül:Biliyorum tabi..Şikayetçi değilim..Beş gün de o koca bilgileri öğrenemeyeceğimize göre..

Serkan:Haklısın galiba..

Birkaç saatlik yolculuğun ardından şileye gelip otele yerleşmişlerdi..Sonra da hazırlandılar..Eylül mayıs sonunda internetten yaptığı alışverişten aldıklarını getirmişti..Tabi Serkan'ın haberi olmadığı birkaç bikinisini de..Bikinisini giyip valizden üstüne alacağı elbiseyi ararken Serkanda giyinmiş gelmişti..

Serkan:Oha Eylül !

Eylül:Ne ? Ne oldu ?

Serkan:Bu ne ? Ne zaman aldın sen bunu ?

Eylül:Neyi ? Off aşkım,bir dakika ya..

Serkan:Denize bunlarla girmeyi düşünmüyorsun herhalde? Bence kesin delirdin..Ya da beni delirtmeye çalışıyorsun..

Eylül:Aşkım,denize geldik..Elbiselerimle mi girmemi bekliyorsun ?

Serkan:Hayır ama en azından bir mayo giyebilirsin.

Eylül:Böyle düşündüğüne inanamıyorum..

Serkan:Bende senin böyle giyindiğine..

Eylül Serkan'a laf yetiştirirken elbisesini de üstüne geçirmişti..Sonra da Serkan'ın elini tutup plaj çantasını da alıp dışarıya çekiştirdi..

Serkan:Hayatta girmem o denize..Sende giremezsin..

Eylül:Saçmalama..Geçen senede giremedim balayımızda.Hastayım diye izin vermedin.

Serkan:Sabır..

Eylül:Aşkım,of ya!

Plaja geçene dek ikisi de konuşmamıştı..Eylül şezlonga havluyu serip uzanınca Serkan da durumu uzatmamak adına tişörtünü çıkarıp yanındaki şezlonga oturdu..

Serkan:Tamam kalk haydi..Kremleri sürüp denize girelim.

Eylül:Tamam mı ? Gerçekten mi ?

Serkan:Evet..

Eylül biraz önceki yaşananları unutup hemen kalktı yattığı yerden..Önce Serkan Eylül'e krem sürdü..Sonra da Eylül Serkan'a sürmek için arkasına geçti..Birkaç şezlong ötedeki kızların bakışlarını da görmüş,sinirlenmişti..

Eylül:Bu ne ya ! Yiyecekler kocamı !

Serkan:Ne oluyor aşkım ?

Eylül:Şunlara bak..Nasıl bakıyorlar sana..

Serkan:Boşver..Sakin ol..

Eylül:hayır! Bakamazlar..Sende bakma..Kafanı kaldırma sakın.

Serkan gülerek Eylül'ün bir elini tutup öpmüştü..

Serkan:Tamam canım,hadi sür de gidelim..

Eylül:Bencede..Yoksa kavga çıkacak burada..

Eylül kremi sürdükten sonra el ele denize doğru yürüdüler..Serkan denize yaklaştıklarında Eylül'ü kucaklayıp denize geçmişti..

zeyeyserrrr 💜

YENİDEN BAŞLAMAK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin