Sürpriz

287 14 24
                                    

Serkan çok geçmeden arabayı önü bahçeli bir yerde durdurmuştu..Eylül hâla şaşkındı..

Serkan:Aşkım..Hadi..

Eylül:Serkan..Biz nereye geldik aşkım ?

Serkan:Sen uzun zamandır bir şeyi çok istiyorsun..Hatta bunun için çok emek veriyordun..

Eylül:Çiçekler..Teraryum..

Serkan:Tam üstüne bastın güzelim..

Eylül:Nasıl yani ?

Serkan:Son iki haftadır senin için bir yer arıyordum..Geçen hafta da buldum..Hem evimize yakın,hem de güzel bir yer diye düşündüm..Hadi gel,beğenecek misin çok merak ediyorum..

Eylül:İnanamıyorum..sen mükemmel bir adamsın..Aşkım,çok teşekkür ederim..

Serkan gülerek Eylül'ü öpmüş sonra da arabadan inip Eylül'ün kapısına gelip Eylül'ün arabadan inmesine yardım etmişti..Sonra da el ele içeriye doğru geçmişlerdi..Serkan elindeki anahtarla kapıyı açarken Eylül de hayranlıkla etrafını inceliyordu..

Serkan:Açtım..Hadi canım..

Eylül:Serkan..Burası bizim mi ? Bu kocaman bahçe..Şuradaki havuz..

Serkan:Ve içerisi..

Eylül:İnanmıyorum..Aşkım burası mükemmel! Nasıl buldun..Ben bir yer açmak isterken böyle bir yer olacağını düşünmemiştim..Bu..Bu hayallerimden de öte..

Serkan:En iyisi olmalıydı..Sadece çiçek ya da teraryum değilde şu havuz kenarına masa ve sandalyeler koyarız..Misafirlerimize çay kahve gibi ikramlarımızda olur..Yani hem küçük bir cafe..Hem de istediğin gibi yapabileceğin teraryumlar..Tabi içi biraz bakımsız..İstediğin gibi boyarız..İstediğin eşyaları alırız..

Eylül Serkan'a sımsıkı sarılıp öpmüştü..O kadar mutluydu ki..

Serkan:Gel,gel canım..Şuraya otur..Biraz eski bir sandalyeymiş ama..

Eylül:İyiyim ben,merak etme canım..Nasıl düşündün böyle bir şeyi ? Ben ne söyleyeceğimi bilmiyorum..

Eylül oturmuş,Serkan da Eylül'ün hizasında eğilmişti..

Serkan:Çok kötü günler geçirdik biz..Ve sen benden bugüne kadar hiçbir şey istemedin..Okula gitmeni istemedim,kabul ettin..Hayallerinden vazgeçtin..Şimdi böyle bir hayalin varken,bunu da çok iyi yapabiliyorken en iyisini yapmanı istedim..Şu gözlerindeki ışıltıyı gördüm ya..İyiki yapmışım diyorum..

Eylül:Serkan..

Serkan:Efendim aşkım..

Eylül:Seni çok seviyorum..Sen benim kahramanımsın..

Serkan:Bende seni çok seviyorum aşkım..Tabi burayı açabilmen için bazı şartlarım var..

Eylül:Neymiş o kocacım ?

Serkan:Doğum yaptıktan sonra geleceksin buraya..Kendini iyi hissettiğin zaman yani..O zamana kadar da burayı düzelteceğiz..Anlaştık mı ?

Eylül:Anlaştık aşkım..Anlaştık..

Serkan:O zaman şimdi evimize gidelim karıcım..

Eylül:Hadi..

3 gün sonra,

Eylül ve Serkan uyurken Eylül birden çığlıkla uyanmıştı...Eylül'ün sesiyle Serkan da yataktan fırlamıştı..

Serkan:Aşkım ?! Nooluyoo?!

Eylül:Serkan..Çok kötüyüm! Ahhh!

Serkan:Ne ?!

Eylül:Bebekler...Geliyor Serkan! Ahhhhh! Bir şey yap...

Serkan:Ta-tamam..Tamam..Sakin ol..Derin derin nefes al ver derin derin tamam mı ? Bak böyle...Derin derin..

Eylül:Ahh! Napıyosuun! Aşkımm..Ahhh!

Serkan:Napıyorum..Ne yapıyoruz şimdi Eylül!  Bir şey söyle! Ne yapmam gerekiyor benim şimdi..Allahım ya..Off!

Eylül:Serkan arabaya götür beni noolurr..

Serkan:Ta-tamam..Tamam..Bak ben hemen üstüme bir şey giyiyorum..Sonra gidiyoruz tamam mı aşkım ? Sakin ol,sakin..

Eylül:Sen önce kendine bak! Allahım yaa!

Serkan dolaptan ne bulduysa üstüne geçirip doğum çantasını da alıp aşağıya gider..

Serkan:Eee Eylül..Eylül'ü unuttum ben..Salak Serkan..Off! Aşkım,geldim..Geldim aşkım..

YENİDEN BAŞLAMAK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin