Doğuma Az Kala

182 13 19
                                    

Yemekten sonra kızlar masayı toplarken Serkan,Cenk ve Güney de maç için televizyon karşısına geçmişlerdi..Eylül de mutfakta oturuyordu çünkü kızlar bir şey yaptırmıyordu..

Eylül:Off..Çok sıkıldım..Bari kahve yapıyım kızlar.

Songül:Kızım sen hamilesin.Hem de ikiz..Evinde yapıyorsun zaten.Bırakta burada biz yapalım.

Eylül:Siz böyle yapa yapa ben bin kilo olacağım.Sonra da Serkan beni terk etsin dimi ?

Songül:Alla alla..Ne alaka kızım ? Hem Serkan seni neden terk etsin.Sen görmeyeli baya takıntılı olmuşsun..

Cemre:Oha Songül..Yavaş..

Eylül:Yok yok..O da Serkan gibi düşünüyor işte..Takıntılıyım ben.Al işte..Terk etmesi için bir sebep daha..

Meral:Canısı gel biz seninle benim odama gidelim..

Songül:Aynen Meral..İyi olur, hadi..

Eylül:Yoo,gitmiyorum..Kahve yapacağım ben..

Songül:İyi be..Al yap..Bir şey söylemedik..

Kader:Kızım sussana biraz sen..Gel kardeşim..Ben sana yardım edeyim..

Eylül:Yok ya..Ben vazgeçtim..Limonata var mı kızlar ? Ayy yanına bir de elmalı kurabiye..Ne güzel olur dimi ?

Kızlar şaşkın şaşkın birbirlerine bakmışlardı..

Eylül:Neyse..Vazgeçtim..Ben hiçbir şey istemiyorum..Serkan'ın yanına gideceğim..

Cemre:Kardeşim,emin misin ? Pastaneye gidebilirim hemen..

Eylül:Yok Cemre,istemiyorum..Zaten fazlasıyla  kilo aldım,bu saatte onları yersem bir de..istemiyorum..

Cemre:Peki kardeşim..

Eylül önden gidip Serkan'ın yanına oturmuştu..

Songül:Ne yapacağız böyle ya? Bu kız iyice huy değiştirdi..

Cemre:İdare edeceğiz ne yapalım..Sizde üstüne gidiyorsunuz ama..

Songül:Ne bileyim kızım..Hayatımda kaç kere hamile kadın gördüm..

Cemre:Dikkat edeceğiz artık..Hadi şunları alıp salona geçelim..

3,5 ay sonra,

Eylül bebeklerin kıyafetlerini yıkamış,hastaneye götüreceklerini ayırıyordu..Serkan bütün boş vakitlerinde evde olmaya çalışıyordu çünkü doğuma çok az bir zaman kalmıştı..O gün de evdeydi..

Eylül:Aşkım..Doğduklarında bu takımları giyecekler tamam mı ? Sen hemşirelere verirsin..

Serkan:Tamam canım,merak etme..

Eylül:Serkan,bana bir şey olursa çocuklarıma iyi bak olur mu ?

Serkan:Canım..Nereden çıkartıyorsun bunları ? Konuşmuştuk bu konuyu..Sana hiçbir şey olmayacak..Hep birlikte evimize geleceğiz..

Eylül:Bilmiyorum..Doğum psikolojisi sanırım..

Serkan:Lütfen yapma böyle..Hadi hazırlanda çıkalım..Bunlara sonra devam ederiz..

Eylül:Nereye gideceğiz?

Serkan:Sen hazırlan..Gerisi bende..

Eylül:Ya merak ediyorum..

Serkan:Hadi canım..Merak etme çok sürmeyecek yolumuz,gideceğimiz yer evimize yakın..

Birkaç ay önce Serkan ve Eylül yeni evlerine taşınmışlardı..Serkan bir villa almıştı..Nazan'ın evi ise duruyordu..

Eylül hazırlanırken Serkan da çoktan hazırlanmış aşağıya inmişti..Eylül geldiğinde ise Eylül'ün boynuna birkaç küçük öpücük bırakıp ellerini de Eylül'ün karnına koymuştu..

Serkan:Ee hazır mısınız bakalım ?

Eylül:Neye aşkım ? Bir ipucu ya noolur..

Serkan:Olmaz..Haydi,gidiyoruz..

YENİDEN BAŞLAMAK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin