Misafir

168 14 25
                                    

1 yıl önce,temmuz

Eylül Serkan'ın saç kesme makinesini almış,salona inmişti..Serkan onu ikna etmeye çalışsa da Eylül kararlıydı.

Serkan:Canım,yapma noolur..

Eylül:Hayır,yapacağım.Hepsi gün geçtikçe dökülecek,biliyorum.Onlar dökülmeden ben keseceğim.

Serkan:Üzme beni..

Eylül:Keseceğim Serkan,vazgeçirmeye çalışma beni.

Serkan:O zaman bende keserim!

Eylül:Hayır,sen hasta değilsin ki.Kesemezsin.

Serkan:Ben seni tanıyorum Eylül,kestikten sonraki psikolojini de şimdiden görebiliyorum..Bende keseceğim..

Eylül hayır desede Serkan kararlıydı..Eylül sandalyeye oturup elindeki makineyi de Serkan'a uzatmıştı..

Serkan:Aşkım..

Eylül:Hadi,başla Serkan..

Eylül önce gözlerini kapatmıştı..Gözlerinden yaşlar akarken Serkanda elinde makine ile kalakalmıştı..Böyle mi olacaktı ? Eylül henüz 17 yaşındayken bu acıları yaşamak zorunda mıydı ? Serkan da ağlayarak Eylül'ün saçlarını kesti,hiç istemese de..

Şimdiki zaman

Zil çaldığında Eylül mutfakta olduğundan kapıyı Serkan açmıştı..Gelenler tabiki arkadaşlarıydı..

Serkan:Hoşgeldiniz..

Güney:Hoşbulduk kardeşim..Alsana şunları..

Serkan:Niye zahmet ettiniz..

Güney:Valla yemekten sonra film izleriz diye düşündük..Bunları aldık gelirken..

Songül:Eylül nerede ?

Eylül:Geliyoruum! Siz oturun..

Cemre:Sabahtan beri mutfakta mı o ?

Serkan:Evet..İlk misafirlerini çok iyi ağırlaması gerekiyormuş,öyle söyledi..

Meral:İyi de biz ilk defa gelmiyoruz ki..

Serkan(sessizce):Sakın bunu yanında da söyleme..Hastalandığı süreci saymıyor..O dönemleri biliyorsunuz..

Kader:Canım ya..

Songül:Kızım asma hemen suratını..Hadi geçelim bizde yanına..

Serkan:Biz bahçedeyiz o zaman..Hadi Güney..

Kızlar mutfağa,Serkan ve Güney de bahçeye geçmişti..

Eylül:Kızlaar ! Hoşgeldiniz..

Songül:Hoşbulduk kardeşim..Napıyosun ? Özledik seni..

Eylül:Bende sizi özledim..Serkan çıkarmıyor ki evden..O iki günlük tatil dışında biliyorsunuz..Ama sınavdan sonra çıkacağım..

Cemre:Tatil nasıldı ? Fotoğraflarınızı gördük..

Eylül:Çok güzeldi..Rüya gibi..Hadi bahçeye geçelim..Yemekler soğuyacak..

Bahçeye geçip masanın etrafında toplandılar..Hem yemek yiyor hem de sohbet ediyorlardı..Gündem tabiki iki gün sonraki sınavdı..

Eylül:Acaba yapabilecek miyiz ? Ben çok çalışamadım..Pek umudum yok aslında..

Kader:Ay saçmalama Eylül..Notların çok iyiydi senin..

Eylül:Ama bu sınav..Ve çalışmadım..

Serkan:Bakmayın siz onun öyle söylediğine..Denemelerde hep benden yüksek puanları..Ben eminim yapacağına..

Eylül Serkan'a gülümsemiş,Serkan da Eylül'ün masanın üstündeki elini tutup öpmüştü..

Güney:Kapatsak mı şu sınav mevzusunu ? Valla ben geriliyorum..Kafa dağıtmak için toplanmadık mı ?

Eylül:Haklısın Güney...Ee ne yapalım ? Okey falan oynayabiliriz..Ya da başka bir şey..

Güney:Okey mi ? Geçen seferki gibi karı koca yenersiniz siz şimdi bizi..

Serkan:Korktun mu kardeşim ?

Güney:Yok ulan..Ne korkacağım ? Neyine oynuyoruz bu kez ?

Serkan:Sınavdan sonra havuza götürsün yenilen taraf..Ama öncesinde biz burada olmayacağız,gelince artık..

Güney:Tamam ulan,varım..Hadi..

Songül:Yine gaza geldin sevgili..

Güney:Sen yanımda dur..Ee kim bizden kızlar ?

Meral:Ben Serkanlardan taraftayım canısı..

Kader:Ee bende..

Güney:Korkmayın kızım yenilirsek size ödetmem..

Songül:Ah Güney ah..

Cemre:Ee bende sizden oluyorum o zaman..

Güney:Bak bak,görün..Eski arkadaşlar başka işte..

O gece uzun bir süre oyun oynamışlardı..Yenen tarafta Serkanlar olmuştu..Bütün hesap Güney'e kalmıştı haliyle..

zeyeyserrrr 💙

YENİDEN BAŞLAMAK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin