Hazırlıklar

181 14 39
                                    

Eylül Serkan'ın karşısında iştahla kahvaltısını yaparken Serkan Eylül'ün bu halini hayran hayran izliyordu..1 ay öncesine kadar bir lokma bir şey yemesi için karısının gözünün içine bakıyordu adeta..Ama neyseki her şey düzelmişti..Eylül özellikle son bir haftadır yemek yiyebiliyordu,bu da Serkan'ı mutlu ediyordu..

Serkan:Aşkım,yavaş biraz..Boğulacaksın..

Eylül:Sen benim lokmalarımı mı sayıyorsun kocacım ?

Serkan:Hayır tabiki..Bir şeyler yemen tabiki mutlu ediyor beni..Ama biraz yavaş..

Eylül ekmeğe önündeki reçelden alıp Serkan'ın ağzına götürdü bu kez..

Eylül:Sende ye..Çok güzel..

Serkan gülerek ağzını açtı..Eylül de uzattığı ekmeği Serkan'a vermişti..

Serkan:İlaçlarını hazırlıyım ben artık senin

Eylül:Ya hayır..Noolur aşkım..Onları içince uyuyorum..Bari bugün ara verelim,noolur..

Serkan:Ama olmaz ki..

Eylül:Lütfen,lütfen..Denize gidelim mi ? Bugün ders çalışmak istemiyorum..

Serkan:Böyle bakarken nasıl hayır diyebilirim ki ? Gidelim..Yarın, döneriz..

Eylül heyecanla kalkıp masadakileri dolaba yerleştirirken Serkan onun bu haline gülmüş,Eylül'ün başına dikilmişti..

Serkan:Sen eşyalarımızı hazırla,ben burayı hallederim..

Eylül:Emin misin aşkım ?

Serkan:Evet canım,hadi..Bir saate falan çıkarız yola..

Eylül:Şey,tamam o zaman..Bu bizim ikinci balayımız olacak değil mi ?

Serkan:Yok,öyle değil..O sınavdan sonra..

Eylül:Ne?!

Serkan:Sürpriz..Haydi..Hazırlan artık..

Eylül:Ama ya..Söyle noolur,ne zaman onu söyle o zaman..

Serkan:Sınavdan hemen sonra..

Eylül:İnanmıyorum..

Serkan:İnan bence aşkım..

Eylül koşarak odaya çıkarken Serkan masadakileri yerleştiriyordu..

Serkan:Güzelim yavaş..Sakin ol! Düşeceksin..

Eylül:Merak etme! Bir şey olmaz..

Serkan:Delisin..

1 yıl önce,20 haziran

El ele adamın yanından çıktıklarında Eylül şaşkındı..Birkaç saat sonra evli biri olacaktı..Hem de sevdiği adamla evlenecekti ama hiçbir şey hazır değildi..

Eylül:Serkan biz ne yaptık ?

Serkan:Evlenmek için saat aldık aşkım..Tarih değil bak,dikkatini çekerim..Saat!

Eylül:Nasıl ya..Nasıl hazırlanacağız ?

Serkan:Gel benimle..

Eylül'ün elini tutup ilk taksiyi çevirdi Serkan..Yolda whatsapp grubuna mesaj attı..

"Saat üçte kadıköy evlendirme dairesinde olun..Bizde orada olacağız..Ararsanız açmam,işimiz var.."

Serkan interneti kapatıp telefonu cebine attı..Taksiciye de gidecekleri Avm'yi söyledi..

Avm'ye geldiklerinde birkaç mağazaya girdiler..Önce Serkan'a bir damatlık aldılar..

Sonra da avm den çıkıp bir gelinlikçiye gittiler..

Görevli:Evet,düğün ne zamandı? Ona göre gelinlikler önereyim..

Serkan:Düğün değil..Nikah olacak..Akşama da arkadaşlar arasında bir eğlence..Sade ama güzel bir şey olursa..Bir de şey,bugün..Hatta hemen almalıyız..

Eylül:Evet..Birkaç tane model gösterir misiniz ? Yoksa yetişemeyeceğiz..

Görevli:Son güne mi bıraktınız ? Çok garip..

Serkan:Daha yeni belli oldu hanımefendi..Soru sormak yerine yardımcı olur musunuz?

Görevli:Şey,evet..Haklısınız..Siz şöyle geçin..Ben hemen size model göstereceğim..

Kadın birkaç model getirmişti.Eylül de deniyordu..Üçüncü giydiği gelinliği Serkanda Eylülde çok beğenmişti..

Serkan:Aşkım,kesinlikle bu..

Eylül:Bende çok beğendim..

Serkan:O zaman bunu alıyoruz..

Eylül:Değiştiri-

Serkan:Hayır hayır..Saat 1..Değiştirme..Makyaj yap,çıkalım..

Eylül:Serkan,yanımda hiçbir şey yok..Yurda gitmem lazım..

Serkan:Hanımefendi..Yanınızda makyaj malzemesi var mı ?

Görevli:Evet ama..

Serkan:Süper..Onları nişanlıma verebilir misiniz ? Burada hemen yapsa..

Kadın şaşkınlıkla izliyordu onları..Çantasından makyaj malzemelerinden getirmişti..Eylül makyajını yaparken Serkan da ona yardım ediyordu..

YENİDEN BAŞLAMAK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin