Gebelik Testi

179 17 43
                                    

Serkan şaşkın şaşkın eve gelmiş,Eylül de onu salonda karşılamıştı..

Eylül:Aşkım,nerede kaldın ? Kaç kez aradım..

Serkan:Iı şey..

Eylül:Aldın mı ilaçları?

Serkan:Şey almadım..Yani aldım ama sonra bıraktım..Onun yerine başka bir şey aldım..

Eylül:Sen iyi misin ?

Serkan:İyiyim..Gel canım,oturalım,konuşalım..

Eylül'ün elini tutup oturdu Serkan..Ama konuya bir türlü başlayamamıştı..

Eylül:Canım..Hadi..Ne oldu ?

Serkan:Şey..Şimdi ben gittim..Adama senin şikayetlerini anlattım..Geçirdiğin hastalıktan da bahsettim..Ama adam dedi ki..

Serkan cebindeki testi aniden eline almış Eylül'ün gözünün önüne getirmişti..

Eylül:Bu ne ? Aşkım biraz sakin olur musun ?

Serkan:Şey..Bu şeymiş..Off,ne zormuş be!

Eylül:Serkan..Biz evliyiz ve benimle rahat konuşabilirsin..Niye bu kadar gerildin ?

Serkan:Of,tamam..Söylüyorum..Bu gebelik testiymiş..

Eylül:Ne?

Serkan:Hani sen son zamanlarda böyle sinirli,agresifsin ya..Bu hormon değişikliğinden oluyormuş..Bi de sürekli kusuyorsun..Bu testi yapınca hamile olup olmadığını öğrenebilirmişsin..Hadi yapta hemen hastaneye gidelim aşkım..

Eylül:Yani ben şimdi..Hamile olabilir miyim ? Bebeğimiz mi olacak ?

Serkan:Testi yaparsan öğreneceğiz aşkım..

Eylül heyecanla Serkan'ın elindeki testi almış,yukarıya çıkarken Serkanda peşinden gidiyordu..

Serkan:Niye yukarıya çıkıyoruz ? Salonda neden yapmıyorsun ki ?

Eylül:Ne ?!

Serkan:Zaten ben bu testten bir şey anlamadım..Bu çubuk gibi şey nasıl senin hamile olup olmadığını bilecek ki ? Biz bence hemen hastaneye gidelim..

Eylül:Aşkım..Şaka mı yapıyorsun ?

Serkan:Yoo,ciddiyim..

Eylül:Bu testi yapmam için lavaboya girmem lazım..Bekle beni burada tamam mı ?

Serkan:Alla allaa..Ne alaka ya? Saçmalık !

Eylül:Aşkım,bekle..

Eylül lavabodan çıktıktan sonra heyecanla elindeki testi beklemeye başlamıştı.Serkan da başında volta atıp duruyordu..

Serkan:Neyi bekliyoruz..Off..Bu şeyin saçma olduğunu söylemiştim..Bir kerede beni dinle aşkım.Hadi gidelim hastaneye..

Eylül:Evet ! Eveeet!

Serkan:Ne evet? Yok yok sen iyi değilsin..

Eylül:Deli misin aşkım! Sakin ol..Bak..Çift çizgi oldu..Haklıymışsın..Ha-hamileyim..Bebeğimiz olacak..

Serkan:Ne ? Doğru mu ? Gerçekten mi ?!

Eylül:Evet..

Serkan:Hemde ikiz öyle mi ?!

Eylül:İkiz mi ? Ben öyle bir şey söylemedim ki..

Serkan:Çift çizgi dedin ama..

Eylül kahkaha atıp Serkan'ı öpmüştü..

Eylül:Sen çok şapşal bir baba olacaksın..

Serkan:İkiz değil mi yani ?

Eylül:Bunu bilemeyiz aşkım..Hastaneye gitmemiz lazım..

Serkan:Ben zaten bu teste hiç güvenmemiştim..Çift mi tek mi olduğu belli değil..

Eylül:Hadi hastaneye gidelim aşkım..

Serkan:Bencede,hemen..

Serkan özel bir hastaneye sürmüştü arabayı..Doktor Eylül'ü ultrason ile kontrol ederken Serkan da Eylül'ün elini sımsıkı tutmuştu..

Doktor:Evet,yaptığınız test doğru..Hamilesiniz..

Serkan:Biliyordum be ! Biliyordum! Şeyy pardon..Ben bir an heyecanla..

Doktor:Anlıyorum..

Eylül:Yani ben şimdi..Anne mi oluyorum ?

Doktor:Evet,tebrik ederim..Üstelik burada iki kese görünüyor..İkizler..

Serkan:Nasıl yani ? Dördüz mü olacak bebekler ?

Eylülde doktor da şaşkınlıkla Serkan'a bakıyordu..İkiside bir şey anlamamıştı..

Doktor:Nasıl yani ?

Serkan:Ee şey..İkiz dediniz ya..İki kese olduğuna göre dördüz oluyor işte..

Eylül:Serkan..Sana inanamıyorum..

Serkan:Ben hiçbir şey anlamadım..

Eylül:Hiç belli olmuyor aşkım..

Doktor güler..

Doktor:Evet ortada bebek var..Ama kesinlikle dördüz değil..İkizleriniz olacak..

Serkan:Ha şimdi anladım..Tamam..

Doktor:Tebrik ederim ikinizi de..Siz giyinin..Detayları konuşalım..Buyrun,bu da ikizlerin ilk fotoğrafı..

Serkan:Fotoğrafları da mı var ?

Doktor:Tabiki..Bakın buradalar..

YENİDEN BAŞLAMAK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin