1 yıl sonra, 10 Haziran
Eylül gözlerini açtığında yanında Serkan'ın olmadığını görünce erkenden çıktığını anlamıştı..Dün akşam şirkete gidip birkaç imza atması gerektiğini söylemişti..Annesi hapishanede olduğundan bütün sorumluluk Serkandaydı..
Eylül de yeniden gözlerini kapatıp uyumaya çalıştı..1 ay önce ilik nakli yapılmıştı ve sonucu olumlu sonuçlanmıştı ama bir süre kendisine dikkat etmesi gerekiyordu..Hastalığı yenmişti ama bire buçuk yıldır yaşadıkları çok ağır şeylerdi..Kendisine dikkat etmesi gerekiyordu..
Öğlene doğru gözlerini açtığında Serkan'ın eve geldiğini anlamıştı çünkü aşağıdan sesler geliyordu..Serkan yine mutfaktaydı..
Eylülde yataktan kalkıp yazlık elbiselerinden birini giyip aylardır alışkın olduğu peruklarından birini alıp taktı..Aynada kendisini düzeltip parfümünü sıkarken de Serkan odaya gelmişti..
Serkan:Aşkım,uyanmışsın..
Eylül:Evet canım,günaydın diyeceğim ama sen bugün erkenciydin..
Serkan:İşlerimi halledip geldim..
Eylül'ün yanına gelip omzuna küçük bir öpücük bırakıp ellerini tuttu Serkan..
Serkan:Evdeyiz,takmak zorunda değilsin artık..Zaten iyileştin..
Eylül:Biraz daha uzamalarını istiyorum..
Serkan:Gerek yok ki,sen her halinle güzelsin..
Eylül:Yalancı..
Serkan:Ciddiyim..
Güldü Eylül..Sonra da Serkan'ın elinden tutup çekiştirdi..
Eylül:Çok acıktım..Bir şeyler yiyelim hemen..
Serkan:Hemen prenses..Bu cümleyi duyabilmek için çok yol katettik..
Eylül:Aç kalmak..Hiçbir şey yiyememek Öyle kötüydü ki..Şimdi acısını çıkarmak istiyorum..
Serkan:Seve seve..Bende sana eşlik ederim..Ehh,sonra spor da şart tabi..
Eylül:Spor mu ? Hiç gerek yok..
Serkan:Karım her halimle beğenir o zaman beni..
Eylül:Tabi o da var ama spor salonlarına gitmeni istemiyorum demek daha doğru olur..
Kahkaha attı Serkan..Eylül evlendiklerinden beri çok değişmişti..Hastalığıyla savaşırken bile Serkan'ı kıskanmaktan vazgeçmemişti..
Eylül:Gülme..
Serkan:Tamam aşkım,kızma..Haydi gel..Kahvaltıdan sonra son tekrarlara bakacağız..
Eylül:Son tekrarlar mı ? Sınava daha beş gün var..Son güne kadar çalışacağız..
Serkan:Son gün mü ? Asla olmaz..Zaten yaptığımız denemeler iyi gidiyor..Kafa karıştırmaya gerek yok..
Eylül:Kendinize çok güveniyorsunuz Serkan Özgün..
Serkan:Her zaman,biliyorsun..
Serkan Eylül'e sırıtırken bir yandan da ekmeğine bal sürüp ağzına atmıştı..
1 yıl önce,20 Haziran
Eylül ve Serkan kahvaltıdan sonra Feride'nin evinden çıkıp nikah için gün almaya gitmişlerdi..
Görevli:Evet,ne zaman için gün istiyorsunuz?
Serkan:Şey,en yakın zamanda..
Görevli:Önümüzdeki 4 ay yer yok yalnız..
Serkan:Nasıl ya ? Herkes mi evleniyor abicim ? Bir daha bak sen..Vardır bir gün..
Eylül şaşkın şaşkın Serkan'a bakıyordu..
Serkan:Ne ? Haksız mıyım aşkım ? Biliyorsun bizim yurttan kurtulmak için hemen evlenmemiz gerekiyor..
Eylül:Evet canım ama biraz sakin olur musun ? Adam işini yapıyor..
Serkan:Kontrol etsin de..
Görevli:Evet,baktım..Size bir gün daha önerebilirim..Ama hazırlık nasıl yaparsınız bilmiyorum..
Serkan:Sen söyle abi..Biz her türlü yaparız..
Görevli:Bugün..Saat üçte..
Serkan:Ne ?! Ohaa..Abi senin de ayarın yok..
Eylül:Aşkım..
Görevli:Karar verin..Ya bugün ya da 4 ay sonra,Ekimin 27..
Serkan:O kadar bekleyemeyiz biz..Tamam,bugün olsun..
Görevli:Kendine güveniyorsun yani delikanlı ?
Serkan:Yani..Güvenmesem burada ne işim var abi ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİDEN BAŞLAMAK
Novela JuvenilAnnesinin açtığı yaraları sevdiği adamla sarabilir mi Eylül ?