💜

174 12 88
                                    

Selam🤗 Bir süredir burada aktiflik düşük,hem okur olarak hem de hikayeler açısından.Kendi açımdan konuşacak olursak yazmamamın nedenini bir bıkkınlıkla açıklayabilirim..Sadece burası için değil,genel bir problem oldu.Sıcak olduğu için mi yoksa pandemi sürecinin getirdiği bir sorun mu bende anlamadım..Bu yüzden eskisi gibi iyi yazamadığımında farkındayım çünkü özenemiyorum,büyük bir sorun benim için..

Neyse,biraz olsun aktifliği arttırmak ve birazda sohbet etmek amaçlı aşağıya biraz soru bırakıyorum,siz onları cevaplarken bende diğer bölümü yazmaya çalışayım..

🌸Öncelikle nasılsınız ?

🌸Neler yapıyorsunuz?

🌸Siz yeni normalleşme sürecine adapte olabildiniz mi ?

🌸Bu süreçte neyin farkına vardınız?

🌸 Bu sürecin daha da uzayacağını düşünüyor musunuz ?

🌸Aranızda YKS,LGS sınavına giren oldu mu ? Girdiyseniz sınavlarınız nasıl geçti ?

🌸Beş yıl önceki kendinize ne söylemek isterdiniz ?

🌸 En son hangi kitabı okudunuz ?

🌸En son hangi müziği dinlediniz ?

🌸Bir film önerecek olsanız bu hangi film olurdu ?

🌸Herhangi bir şeye yeteneğiniz var mı ?

🌸Boş zamanlarınızda ne yapmayı seversiniz ?

🌸 Herhangi bir müzik aleti çalabiliyor musunuz ?

🌸Aklınıza geleni yapan insanlardan mısınız ?

🌸Kırgın Çiçekleri özlediniz mi ?

🌸Eğer Kırgın Çiçekler yeniden başlayacak olsaydı hangi bölümden itibaren başlamasını isterdiniz ?

🌸Kırgın Çiçeklerdeki hangi oyuncuları yeniden aynı bir projede görmek isterdiniz ?

YENİDEN BAŞLAMAK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin