Katil

235 15 30
                                    

Serkan:Ne diyor bu şerefsiz Kemal ? Neyden bahsediyor Eylül ? Niye mesaj attığını söylemiyorsun bana ?

Eylül:Bana ver telefonu..

Serkan:Hayır ! Söyleyeceksin ne olduğunu!

Eylül:Serkan ver ne olursun..

Serkan:Hayır dedim ! Ya biz daha kaç kez kavga edeceğiz bu adam yüzünden! Neden bana bir şey söylemiyorsun !

Güney:Hop hop..Sakin olun arkadaşlar..

Serkan:Sen karışma Güney! Sende söyle Eylül! Ne yapıyorsun yine! Ne karıştırıyor bu şerefsiz!

Eylül:Ver telefonu..Göstereceğim..

Eylül telefonunu alıp oturdu..Galeriden Kemal'in attığı videoyu açıp ekranı büyüttü..Bu Nazan'ın Gökhan'a çarpıp kaçtığı güne ait videoydu..

Cemre:E-Eylül..Bu o..O görüntüler mi ?

Sadece başını sallayabildi Eylül..

Cemre:Kim ! Kim yapmış! İleriye al,noolur..

Eylül ileriye almak zorunda kaldı..Ve o anlar gelmişti..Herkes şok..

Songül:Nasıl ya..

Serkan ekrana bakıp kalmıştı..Sonra Eylül'ün elinden telefonu alıp defalarca izledi aynı yeri..

Serkan:Hayır,hayır! Hayır! Yapamaz bunu..Bunu yapamaz..

Güney:Serkan..

Cemre:Katil ! Nasıl yapar bunu nasıl ! Nasıl Gökhan'ı orada bırakıp gider!

Güney Serkan'ı sakinleştirmeye çalışırken kızlar da Cemre'yi sakinleştirmeye çalışıyordu..Eylül olduğu yerde kalmıştı..Çünkü Kemal ona Nazan'ın kendilerine tatil ayarladığını da söylemişti..Eylül,kendisini kurtaranın Nazan olduğunu anlamıştı..Sabahtan beri hem Gökhan'ın olayının etkisindeydi hem de o geceyi yeniden yaşamıştı sanki..

Serkan gelip karşısına geçti Eylül'ün..

Serkan:Ne zaman attı bunu !

Eylül:B-bu sabah..

Cemre:Annen hapise girecek Serkan !

Serkan:Sus Cemre sus !

Cemre:Hayır,susmayacağım ! Nerede annen ! Söyle!

Serkan:Cemre..

Cemre:Bunu polise göstereceğim! Cezasını çekecek! Gökhan'a yaptıklarının cezasını çekecek !

Serkan:Biliyorum Cemre..Çekecek..Ama..

Cemre:Serkan ama falan deme bana ! Ya gördün..Gökhan'ım halini gördün..

Songül:Cemre tamam..Sakin ol kardeşim..

Cemre:Songül..Cezasını çekecek..

Songül;Çekecek tabi..Sakin ol biraz..Herkes sakin olsun lütfen..

Eylül sesleri duymamak için elleriyle kulaklarını kapatmıştı..Bu kadar olayların üst üste gelmesi fazlaydı..Çok fazla..

...
İki gün sonra,

Polise haber veren Serkan olmuştu..Annesini kendi elleriyle ceza evine göndermek onun için hiç kolay olmamıştı..Nazan tutuklanmıştı..Cemre ve Emine biraz olsun rahatlamıştı katil cezasını çektiği için..Serkan Defne'ye ne kadar kızgın olsada yanında olmaya çalışıyordu..Eylül ise sessizdi..Bir tarafta katil bulunduğu için Cemre'nin yüzü gülüyordu bunun için rahatlamıştı çünkü Cd'yi düşürdüğü günden beri rahat değildi..Bir tarafta da Serkan vardı..Sevdiği adam..Nazan'ı asla savunmuyordu,üzüldüğü kişi Serkandı..

Songül:Eylül..Eylül..

Eylül:Efendim Songül ? Ne oldu ?

Songül:Serkan aramış,açmamışsın..Meralden aradı çocuk..

Eylül:Duymadım..Ne diyor ?

Songül:Akşamki kutlama için..

Eylül:Bu halde kutlama mı yapacağız ? Gitmek istemiyorum..

Songül:Nişan da kaldı tabi..

Eylül:Şu durumda düşüneceği son şey nişandır,emin o-

Meral:O kadar da emin olma canısı..Mesaj attı şimdi..Plan aynı..Nişan olacak yazmış..Haydi,hazırlanalım..

Eylül:Ne ? Delirmiş olmalı..

Meral:Bu kadar olayların üstüne hangimiz delirmedik ki ? Bir Serkan kalmıştı..O da bizden artık..

eyserciyazar zeyeyserrrr 💜

YENİDEN BAŞLAMAK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin