Gelecek Planları

186 13 37
                                    

Eylül ve Serkan üç gündür Feride'nin evinde kalıyordu..Serkan Eylül'ü bırakmak istememişti.

Eylül Serkan'ın yurtta kalacağını öğrenmişti..Ve haliyle çok üzülmüştü..Kendi yaşadığı şeyin,Serkan'ın da yaşamasını istemiyordu..

Defne yurttaydı..Ama kızlarla aynı odada değildi..Onun için de zor geçiyordu yurttaki zamanlar..Bir yıl içinde babasını kaybetmiş,annesi hapise girmiş,kardeşi ondan nefret ediyor ve kendiside yetimhane kızları diye dalga geçtiği kızlarla aynı yetimhanede kalıyordu Ne kadar kolay olabilirdi ki ?

Feride erkenden evden çıkmıştı.Eylül de uyandıktan sonra mutfağa geçti..Serkan hâla uyuyordu..Kendisini biraz daha iyi hissettiği için kahvaltı hazırladı..Feride hanıma şu süreçte minnettardı..Serkandan sonra en büyük destekçisi o olmuştu kızlarla birlikte..

Serkan uyandığında karşı koltukta Eylül'ü göremeyince hızla kalkıp odaları gezindi..Eylül'ün mutfakta olduğunu görünce de şaşırmıştı..

Serkan:Canım? Ne yapıyorsun ? Neden beni beklemedin ?

Eylül:Kahvaltı hazırladım Serkan..İyiyim merak etme..

Serkan:Ama yinede yorma kendini..

Eylül:Gerçekten iyiyim..Gel hadi..Sana sevdiğin şeylerden hazırladım..

Gülümseyerek masaya geçti Serkan..Eylülde çayları doldurduktan sonra karşısına geçip oturdu..

Serkan:Ee,düşündün mü dün söylediklerimi ?

Eylül:Düşündüm..Ama..

Serkan:Ben kararımın arkasındayım Eylül..

Eylül:Ama nasıl olacak Serkan ? Senin hayalin var..Okuyacaksın..

Serkan:Yine okuyacağım,hatta okuyacağız..Hem daha iyi olacak..Birçok arkadaşım üniversiteye daha iyi hazırlanmak için son sınıfta açıktan okuyan tanıdıklarının olduğunu söylemişlerdi..

Eylül:Evet ama..Bu çok farklı bir durum..

Serkan:Eylül,aklım sende kalıyor..Hem sende bende yurtta kalmayacağız..Her zaman Feride hanım izin de alamaz..Aldığı zamanda bir gün iki gün..

Eylül:Peki tamam..Tamam kabul,evlenelim..

Serkan:Ciddi misin ?

Eylül:Sen nasıl mutlu olacaksan öyle olsun..

Serkan:Peki sen ? Sen mutlu olmayacak mısın ?

Eylül:Deli misin ? Ben seninle olduğum için çok mutluyum..Dünyanın en şansı insanıyım..Nasıl mutlu olmam ?

Serkan masanın üstünden Eylül'ün elini tutup öptü..

..

Eylül Serkan'ın dizlerinde uyurken Serkanda Eylül'ün saçlarıyla oynuyordu..Eline gelen saçları gördükçe de korkusu artıyordu..Eylül henüz saçlarının döküldüğünün farkında değildi,kimse ona bir şey söylememişti..

Serkan Eylül'ün saçlarıyla oynamayı bırakınca Eylül gözlerini açtı..

Eylül:Serkan..Neden bıraktın saçımla oynamayı ?

Serkan:Şey..Rahatsız olursun diye..Neden uyandın canım ?

Eylül:Bilmem..Uyandım işte..Dışarıya çıkalım mı biraz ? Kaç gündür evden dışarıya çıkmadık..

Serkan:Canım,ama..

Eylül:Ya lütfen..Gezelim biraz..Ben böyle yatmak istemiyorum..

Serkan:Peki tamam..Ama kendini yormak yok,tamam mı ? Yorulduğun an döneceğiz..

Eylül:Tamam..Şey,piknikte yapar mıyız ? Yani bir şeyler alıp sahile gidebiliriz..

Serkan:Olur..Gidelim..Yarın da nikah için gün alırız..

Eylül:Şey,tamam..Ama biz nerede kalacağız ? Evimiz yok..

Güldü Serkan..

Serkan:Evimiz var..Bizim ev..Tabi kendi istediğin gibi dekor yapabilirsin..Yeni eşyalar da alabiliriz..

Eylül:Ne ? Annen asla izin vermez..

Serkan:Annem hapiste Eylül..Ne zaman çıkacağı da belli değil..O ev bizim..

Eylül:Peki Defne ? O ne olacak ?

Serkan:O da yurtta kalıyor..Ya sen onları düşünmeyi bırakır mısın ? Sana kötülük yapan insanları neden düşünüyorsun ?

Eylül:İçim rahat değil,ne yapıyım ?

Serkan:Rahat olsun,böyle şeyleri takma..Ben her şeyi halledeceğim..

Diğer bölüm biraz zaman atlaması olsun🙈

YENİDEN BAŞLAMAK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin