Yemek-1

163 14 35
                                    

Eylül ve Serkan akşama kadar birbirleri ile konuşmamışlardı.Serkan telefonda oyun oynarken Eylülde kızlarla vakit geçirmişti..Ara sıra göz göze geliyorlardı ama sonra gözlerini kaçırıyorlardı.

Songül:Gençler,hadi çıkalım..Güney de geldi..Kader ,Cemre biz Güneyle gidelim..

Cemre:Tamam hadi çıkalım o zaman..

Serkan:Ben arabadayım.Gelirsiniz!

Eylül:Hep birlikte çıkıyoruz ya,duymuyor musun ?

Serkan:Kulaklarım hâla sağlam Eylül.

Eylül:Pek emin değilim.

Serkan:Sabır..

Eylül:Daha fazlası bana!

Serkan:Hadi Eylül.

Cemre:Arkadaşlar ne oluyor ya ? Sakin olun biraz..

Songül:Cemre haklı ulan..Geldiğinizden beri kavga ediyorsunuz

Serkan:Siz karışmayın.

Kader:Biz çıkalım artık..Yoksa bu uzayacak..

Eylül önden inmiş arabaya binmişti..Diğerleri de bindikten sonra ard arda yola çıktılar..

Güney:Kızlar..Nooluyo ? Bizimkilerin suratından düşen bin parçaydı..

Songül:Ne olacak..Defne yüzünden gerginler..

Güney:Yine mi ? Ne yaptı bu kez ?

Cemre:Eylül'ün aklını karıştırmış..Eylülde dışarıya çıkıp arkadaşlarıyla buluşunca gerilmişler işte.Aslında bize geldiklerinde çok iyilerdi ama..

Songül:Aynen,baya iyilerdi..

Güney:Neyse barıştırırız..Ne yapalım..

Feride ve Toprak bahçeye masa kurmuşlardı..Hep birlikte yemek yiyecek,eğleneceklerdi..

Feride:Ben yemekleride getireyim hemen..

Songül:Siz durun Feride hanım..Biz getiririz..Zaten zahmet etmişsiniz..

Feride:Ne zahmeti canım..Ne zamandır istiyordum böyle bir şeyi..Hem Eylül'ün hastalığı yenmesini kutlamış oluruz hem de düğünden önce toplanmış oluruz dedim..

Eylül:Teşekkürler Feride hanım...Songül,gel biz getirelim yemekleri..

Songül:Hadi..

Eylül Songülle içeriye geçerken Güney de Serkan'ın yanına gelmişti..

Güney:Ne oluyor oğlum ?

Serkan:Ne ne oluyor Güney ? Dik dik bakıyorsun zaten.Derdin ne ?

Güney:Ha sana gelenler gelmiş..Anladım..

Serkan:Uzatmada söyle ne söyleyeceksen..

Güney:Eylülle diyorum..Ne oluyor ?

Serkan:Yok bir şey..

Güney:Ha çok belli kardeşim..Oğlum sen bu kız iyileşsin,onu hiç üzmeyeceğim demiyor muydun ? İyileşti işte..Niye küstünüz ?

Serkan'ın aklına o gün gelmişti..Birkaç ay önce,ilik bulunmadan birkaç gün öncesi..

Flashback,

Eylül günlerdir yatıyordu..Serumlarla besleniyordu ve çok zayıflamıştı..İçtiği ilaçların bir faydası olmuyordu ve tek çare uygun bir iliğin bulunmasıydı.Bu süreçte herkes tabiki hastanedeydi..Okuldan çıktıkları gibi hastaneye geliyorlar,hastaneden de okula gidiyorlardı..Yine okuldan çıktıklarında hastaneye gelmişlerdi..Feride,Toprak ve Serkan kantinde oturuyorlardı..Serkan'ın gözleri kıpkırmızıydı..

Kader:Ne oldu ? Hı ne oldu hocam ?

Toprak:Çocuklar..

Songül:Eylül'e bir şey mi oldu hocam ? Feride hanım ? Ya bir şey söylesenize..Serkan..

Toprak:Çocuklar sakin olun..Eylül uyuyor..Serkan'ın sinirleri bozuldu sadece,oturun sizde..

Cemre:İyi ama değil mi ? Doktor bir şey söyledi mi ?

Feride:Her zamanki şeyler canım..

Güney:Kardeşim..

Serkan:Ölüyor..Gözlerimin önünde,ellerimin arasından kayıp gidiyor..Hiçbir şey yapamıyorum..

Toprak:Serkan..Yapma noolur,konuştuk oğlum bunları..

Serkan:İyileşsin,onu hiç üzmeyeceğim..O ne isterse yapacağım..Yeter ki gözlerini kapatmasın hocam..Kapatmasın..

Toprak:Kapatmayacak..Toparla kendini ne olur..Eylül birazdan uyanır..Keşke onun için bir şey yapabilseydim,keşke..

...

Hayatlarımız keşkelerden ibaret değil midir zaten ? Sevdiklerimiz yanıbaşımızdayken kızarız,üzeriz,tartışırız..Bir saat sonra,bir gün sonra,bir yıl sonra ya da bir gün yanımızda olmayacağını bile bile yapmaz mıyız bunu ? Elimizden kayıp gittiğinde keşke daha fazla sohbet etseydim,daha fazla zaman ayırsaydım,daha fazla fotoğrafımız olsaydı,daha fazla anımız olsaydı diye geçmez mi aklımızdan ?

Herkesin bir gün keşke dememek için sevdiklerine daha fazla zaman ayırıp,dünyamızın güzelleşmesi dileğiyle..❤️

YENİDEN BAŞLAMAK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin