1 hafta sonra,
Serkan gözlerini zile üst üste basılmasıyla açmıştı..Kim bu saatte diye söylene söylene odasından çıkmıştı ki Defne de zile uyanmış aşağıya iniyordu.
Defne:Kim bu ya ? Ne oluyor ?
Serkan:Ne bileyim ben !
Defne:Ne bağırıyorsun ya.Bir şey söyledim sanki
Defne'yi umursamadan kapıyı açtı Serkan..Gelen aile avukatlarıydı..
Serkan:Ahmet Bey ?
Ahmet:Serkan,merhaba..
Serkan:Merhaba,buyrun,geçin içeriye..
Ahmet bey önden ilerlerken Serkan ve Defnede salona geçmişti Ahmet bey ile..Serkan bu ziyaretin iç açıcı bir ziyaret olmadığını Ahmet beyin yüzünden anlamıştı..
Serkan:Evet,sizi dinliyorum..Konu nedir ?
Ahmet:Serkan,aslında bunu söylemek benim için zor..Ama söylemek zorundayım..
Defne:Ya ne oluyor ?
Ahmet:Biliyorsunuz anneniz için öngörülen ceza süresi 6 yıl..Tabi ben elimden geleni yapıp cezayı hafifleteceğim..
Serkan:Cezasını çekmeli.
Defne:Ya annemiz o bizim annemiz.
Serkan:Söylemek istediğiniz tek şey bu değil sanırım..
Ahmet:Evet..Şuan 17 yaşındasınız..Ve 18 yaşına girmenize yaklaşık 1 yıl var..Anneniz yanınızda değil..
Serkan:Evet ?
Ahmet:Devletin verdiği kararla ailenizden herhangi biri de sizin sorumluluğunuzu üstlenmediği için bundan sonra yurtta kalacaksınız..
Defne:Ne ?! Hayır ya hayır! Bunu kabul etmem ! Kalmam ben orada!
Ahmet:Üzgünüm..Karar bu..Eşyalarınızı hazırlamanızı söylemek için geldim..Yarın sabah yurtlarınıza yerleşmiş olacaksınız..
Serkan:Bir dakika..Bunu bende kabul edemem..Evimiz var bizim..Paramızda var..18 yaşına kadar idare edebiliriz biz..
Ahmet:Üzgünüm..Biliyorsunuz devlet 18 yaşına kadar..
Serkan:Olmaz! Ya hayır..Benim nişanlım var..Hasta..O da yurtta kalıyor ama bazen buraya gelmeli..Durumu kötüye giderse..
Defne:Ya hâla o eziği düşünüyorsun! Aptal,bizde onlar gibi olduk işte! Onlardan bir farkımız kalmadı!
Serkan:Sus! Kapa çeneni!
Ahmet:Çocuklar..Durumdan annenizin de haberi var..Annenizin erken tahliyesi için elimden geleni yapacağım..O zamana kadar idare edin..
Serkan:Başka yolu yok mu bunun ?
Ahmet:Malesef..
..
Serkan da Defne de eşyalarını hazırlamıştı.Defne kızlarla aynı yurtta kalacaktı.Serkanda birkaç sokak ötedeki erkek yurdunda kalacaktı..Bunu Eylül'e nasıl söyleyeceğini düşünüyordu Serkan.Eylül bunu duyduğunda üzülecekti..Ve Eylül'ü üzmek şu durumda en son istediği şeydi..
Defne yanına gelmişti Serkan'ın..
Defne:Serkan ?
Serkan:Yaptıklarınızın cezasını çekiyoruz..Mutlu musun ?
Defne:Ha-hayır tabiki..Serkan biz orada..
Serkan:Ben idare ederim..Sende idare edeceksin.Senden tek istediğim kızlara bulaşma Defne.Eylül'e hiç bulaşma..O hasta tamam mı ? Hasta..Üzülmesini istemiyorum..
Defne sadece başını sallayabilmişti..
..
Eylül iki gündür hiçbir şey yemiyordu..Yatağındaydı sürekli..Kendisini biraz toparlayıp Serkan'a gitmek istiyordu ama yorgundu,çok yorgun..Ne olacaktı böyle ? Nereye kadar devam edecekti ?
Songül:Eylül..Serkanla konuşalım..Hastaneye gidelim noolur..
Eylül:Hayır..Serkan zaten çok üzgün..
Cemre:Eylül..Böyle olmaz ama..Bak ateşinde var,noolur yapma böyle..
Eylül:Kızlar,uyuyacağım..Düzelirim tamam mı?
Kader:Eylül..Bu öyle basit bir şey değil..
Eylül:Kızlar,lütfen..
Eylül pikeyi kafasına kadar çekip gözlerini kapattı..
...
Serkan Eylül'e yüz yüze söylemek istiyordu..Bu yüzden yurda geldi..Eylül'ü aradı ama Songül açmıştı telefonu..Neriman yurtta olmadığı için Feride hanımla konuştu Songül..Serkanda bu sayede yurda girebilmişti..
Serkan:Ne zamandan beri böyle ? Kızlar neden söylemiyorsunuz bana..
Songül:İki gündür bir şey yemiyor..Bu sabahtan beri de ateşi var,düşüremedik..
Serkan;Feride hanım,ne yapacağız ?
Feride:Hastaneye yatırmaktan başka çaremiz yok Serkan..Ben hemen ambulansı arıyorum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİDEN BAŞLAMAK
Ficção AdolescenteAnnesinin açtığı yaraları sevdiği adamla sarabilir mi Eylül ?