Keyifli okumalar dilerim:)
*******
Karanlık ... Etrafını saran bu siyahlık onu ölesiye korkuturken, sessizlik her bir tarafını esir almıştı. Genç kızın ayakları ondan bağımsız yüreğinde kendini belli eden korku sebebiyle hızla koşmaya başlamıştı. Her adım atışında sanki görünmez bir beden onu takip ediyor hissi oluşurken nefes sesleri karanlığın vücut bulduğu alanda yankılanıyordu. Daha fazla burada tek başına duramayacağını anladığında, bir çıkış yolu bulabilmek için gözlerini etrafta gezdirdi . İleride tam karşısında ufak bir ışık hüzmesi görünürken beklemeden hızla oraya doğru adımladı. İçinde tarifsiz bir korku vardı. Sanki her adım attığında biride onunla geliyordu. Bu his Lavin'i daha da çıkmaza sokarken atik adımlarla ilerlemeye devam etti. İlerledikçe ışık hüzmesi büyüyüp bir odanın girişi şeklini alırken rahatlayarak derin bir nefes aldı . Adımını kapıdan attığında gözlerine vuran ışık ile hızla göz kapakları kapanırken bir süre öyle bekleme ihtiyacı duydu. Sonra aniden etrafını saran ferah ve tanıdık kokuyu farkında olmadan defalarca içine çekti istemsizce. Tuhaf bir hisle şimdi kendini hiç olmadığı kadar güvende hissediyordu.
Gözleri kapalı bir şekilde dururken bedenine sarılan kollar ile genç kız irkilerek gözlerini açtı . Gördüğü görüntü ile şaşkınca etrafına baktı bir süre. Yemyeşil bir vadinin ortasında üzerinde uçuş uçuş bir elbise ile dururken, bakışlarını bedenine sarılı kollara indirdi . Kumral iri büyük iki el beline sımsıkı sarılmış halde dururken, saçlarına üflenen nefes tüylerini diken diken ediyordu. Birden boynunda hissettiği dudaklar ile vücudundan bir titreme geçti . Onun bu hali arkasındaki bedeninin ufak bir kahkaha atmasına neden olduğunda sesinin tınısı tuhaf bir şekilde çok tanıdık geliyordu.
"Sonunda geldin Efulim. Çok uzun zamandır yüreğim seni bekliyordu."
Her bir kelimeye yaptığı vurgu tanıdık ses ile birleşince arkasındaki kişinin Sadun Bey'den başkası olamayacağını anlamıştı. İlk defa sesinde böyle büyük bir sevgi tınısı duyduğu adama yüzünü döndüğünde zümrüt yeşili gözleri ile karşı karşıya kalmak onu ürpertmişti. Sadun Bey'i tanıdığı süre zarfında gözlerinin hiç böyle güzel ve sevgi dolu baktığına şahit olmamıştı Lavin. Kalbi deli gibi atarken onun, insanın kalbinde kelebekler dans etmesine neden olan insanı içine bir girdap gibi çeken yeşil hareleriyle o an yüzünde bir tebessüm peyda oldu . Lavin 'in ışıltılı gülümsemesi ona da bulaşırken hayranlıkla, gülünce kısılan gözlerine inci beyazındaki dişlerine ve dolgun dudaklarında takılı kalmıştı bakışları genç kızın. Sonra hiç beklemediği bir şeyi yaptı Sadun Bey. Ilık nefesini dudaklarında doğru verirken dudaklarını örten iki dolgun et parçasıyla yer sanki ayaklarının altından çekilmiş bedeni bir boşlukta süzülüyor gibi hissetmişti. Yüreği genç adam onun tenine değdikçe bir kuş misali çırpınıyordu . Öpüşmeleri bittiğinde Lavin gözlerini açtığında karşılaştığı tek şey koyu bir karanlıktan ibaretti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YEGÂNE...
General FictionGüzel Seven Adamlar Serisi l... Her kadın kendi masalının sonunu kendi yazar. Lavin Saygın.. Tam bir çirkin ördek yavrusu olan gastronomi mezunu bir aşçı. Tek hayali kendi restoranını açmak olan genç kızın yolu yaşadığı bir takım talihsizliklerden...