Keyifli Okumalar Dilerim :)
Bu arada Yeni eklenen bölümler hakkında düşüncelerinizi paylaşırsanız çok mutlu olurum :)
***********************************
İnsanoğlu ilk doğduğunda belleğine koku hafızası denen bir mekanizma kazınır. Küçük yaşlarda beynimizin bir noktasında kodlanan bu koku mekanizmasıyla hayatımızda ki kişileri bir sıraya koyarız.
Gözlerini dünyaya açtığın ilk anda duyumsadığın ilk koku annene aittir. Yıllar geçip büyümüşte olsan o koku belleğinden asla silinmez. Anne hayat verendir
Sonra o bebek büyür, ilk attığı adımda düşmek üzere elini uzattığında ona sıcak tebessümü ile sarılan koca cüsseli adamı babası olarak kaydeder. O güven verendir.
Yıllar geçer kalbi en olmaza atar ve ona bu dünyada cenneti yaşatan adamın kendine has kokusunu zihninin en güzel yerinde saklar. O kokuyu aşk olarak tanımlar.
Benim için ilk iki sırada yer alması gereken koku asla olmadı. Abimin yağmurlu bir gecede sırılsıklam gelerek sigara kokusuyla bedenimde kalıcı izler bırakması zihnimde acı olarak kayıtlıdır. Ya da tacizcimin yıllar geçmiş olsa da içki kokan nefesi hala kabuslarımın başrolünde korku olarak yer alır.
Bu gün ise aşk olarak tanımladığım ve etrafımı tümüyle sarmalamış kokuyu solumamak için cebelleşirken aslında çoktan ona teslim olduğumu fark ediyordum. Dün gece yağan yağmurda sırılsıklam olmuş halde eve gelmiş ayrı ayrı odalarımıza dağılmıştık. Bu sabah mutfakta hastalanan Sadun Bey için tavuk suyuna çorba yapmaya uğraşırken etrafımı sarıp tüm bedenimi titreten kokusunu solumamak için resmen cebelleşiyordum.
Arkamda duran ufak masada beni izleyen beden benim tüm ezberlerimi bir bir bozmuş, yapmayacağım dediğim her şeyi onun tek bakışıyla yapar olmuştum. Titreyen bedenimi görmezden gelerek kesme tahtasında sebzeleri doğramaya çalışırken Feride hanım tarafından baskın yemekten ölesiye korkuyordum.
"Çok özlemişim Lavin.."
Hasta olduğu için boğuk çıkan sesiyle elimde ki bıçakla kesme tahtasında kestiğim sebzenin üzerinde duraksadım. Soluklarım bir anda hızlandı. Sonra usulca yanıma adımlayan bedenin ayak seslerini işittim. Elime uzanan iri elle sıçrarken hafifçe başımı sağa döndürdüm. Yüzlerimiz birbirine yakın gözlerimiz ise yerini biliyormuşçasına anında kenetlenmişti. Elimde ki bıçağı alıp kesme tahtasının üzerine bıraktı Sadun Bey.
Daha sonra elleri yanaklarıma ulaştı. Avuç içleri yanaklarıma yaslı, parmak uçlarıysa elmacık kemiklerimin üzerinde geziniyordu. Kalbim patlayacak kadar hızlı atıyordu. Uzun zaman sonra ilk defa böylesine hızlı soluklar çekiyordum içime.
Soluğum her nefeste onun kokusu hücrelerime sızıyor beni ise savunmasız bırakıyordu. Dudakları alnımda ikamet ederken anın etkisiyle kapandı göz kapaklarım. Bir adım atıp istemsizce ona daha da yaklaştım. Ellerim belinin iki yanını bulduğunda onunda titrediğini hissettim. Zihnim ona karşı koymak istese de bedenim bana asla itaat etmiyor, yine ona sığınıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YEGÂNE...
General FictionGüzel Seven Adamlar Serisi l... Her kadın kendi masalının sonunu kendi yazar. Lavin Saygın.. Tam bir çirkin ördek yavrusu olan gastronomi mezunu bir aşçı. Tek hayali kendi restoranını açmak olan genç kızın yolu yaşadığı bir takım talihsizliklerden...