2.Bölüm

676 76 20
                                    


Multi medya; Emir, Demir

Keyifli okumalar dilerim...

|•|•|•|•|•|•|•|•|

Dışardaki yağmur damlaları cama vururken, parmaklarım masanın üstünde ritim tutuyordu. Kim? Ne için bana bunu atmıştı bilmiyorum. Bir şaka olabilirdi ya da ciddi bir mesele de olabilir. Korkudan kimseye de söyleyememiştim, SX denilen kişi benimle ne alıp veremediği vardı da o kadar insanın içinden beni kurban olarak seçmişti. Acaba kurban derken beni öldürme gibi bir şey miydi? Allah'ım başım büyük dertteydi. Huzursuzluk kalbimin tam ortasına oturmuştu. Düşünceler zihnimde birbirini kovalarken bilgisiyar ekranında bana seslenen Nisa' ya baktım.

"Beni dinlemiyor musun? Sabahtan beri senle konuşuyorum"  Şimdi ise şehir dışında olan arkadaşımla görüntülü konuşuyorduk. Yani sadece o konuşuyor bende dinlemiş gibi yapıyordum. Onu uzun zamandır görmemiştim. Kahve saçları önceden omzundayken şimdi göğüsünün altına kadar geliyordu. Yeşil gözleri ise her zamanki gibi ışıl ışıldı. Benim tersime herşeye iyi bakardı çok iyimserdi. Bu iyimserliği ona biraz salaklık da katıyordu.

"Dinliyorum seni, sadece durgunum bu aralar" Nisa yeşil gözlerini kısıp yüzüme dikkatlice baktı. Ne zaman bunu yapsa bir derdimin olduğunu anlardı. Küçüklüğümden beri bunu yapardı.

"Sen de bir şeyler var Ayla. Bana anlatabilirsin" endişeli sesi beni gülümsetirken yaşadığım olayı anlatıp anlatmamada kararsız kalmıştım. Ama eğer anlatmazsam her an patlayabilirdim. Dün gece bu olay yüzünden uyuyamamıştım bile. Derin bir nefes alıp anlatmaya başladım.

"Dün gece benim bilgisiyara bir şey oldu?" Sözümü meraklı sesiyle kesip konuştu. "Ne oldu?" ekrana yaklaşımış gözlerini kocaman açmıştı.
Şuan çok komik duruyordu. Keyfim olsaydı çok gülerdim. Ama kendimi durdurdum tabi.

"Ekran bir anda siyah olmaya başladı, ve yazılar belirdi-" sözümü yine Nisa keserken bu sefer daha bir heyecanlı konuştu "Ne yazısı?" Gözlerimi devirip sinirli bir şekilde konuştum.
"Eğer sözümü kesmezsen anlatıcam"
"Tamam tamam hadi anlat" elini çenesinin altına koyup sabırsızlıkla diyeceklerimi bekliyordu.

"Bugünden sonra biz yani SX tarafından kurban olarak seçildin. Doğum günün için iyi bir hediye, mutlu yıllar yazıyordu. O kadar çok korktum ki uyuyama-" bilgisiyardan Nisa'nın çığlığı beni yerimden sıçratmıştı

"Ne bağırıyorsun be?"

Nisa şok olmuş gözlerle bana bakıyordu. "S-sen SX mi dedin?" 

"Evet dedim" Nisa tekrar bir şok geçirirken kaşlarımı çatıp ekrana yaklaştım.

"Sen tanıyor musun onları?"

Nisa "kızım sen dünyadan bi habersin, onları tanımadığını söyleme"  bana hayret içinde bakan Nisa'ya öfkelenmiştim. "Tabi tanıyorum Dayımın çocuğu onlar. Nereden tanıyım onları?"

Nisa kahverengi saçlarını sırtına doğru attı ve eliyle kendisine yelpaze yaptı.  Burda gergin olacak kişi varsa o da benim ona ne oluyordu?

"Bak Ayla sana tek seferde anlatıcam sende tek seferde anlayacaksın " başımı olumlu anlamda sallayıp meraklı bir şekilde anlatmasını bekledim.

"SX iki yıl önce çok popüler bir hacker grubuydu. İnternette haberlerde herkes onları konuşuyordu. İnternette insanların isteklerini yapıp onlardan para kazanıyorlardı. Ama sonradan niyetleri çok farklı oldu. Kendilerine kurban seçip ondan isteklerini yaptırıyorlardı. İstekleri çoğu zaman insanları intihara kadar sürüklüyordu. İşler ciddileşince olaya polis girdi. İnternette her yerde kurbanların yaptıklarını video çekip gönderiyorlardı. Bir süre sonra ne polisten ne SX grubundan ses gelmemişti ta ki bu zamana kadar" duyduklarım beynimde yankılanıyordu. Korkum gittikçe artıyordu. Bir hacker grubun isteklerini yerine mi getirecektim. Bu ne saçmalık.

YAŞ 19 (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin