Keyifli okumalar dilerim...
|•|•|•|•|•|•|
Gözümü kırpmadan silahı bana doğru tutan Özgün'e bakıyordum. Herkes şaşkın gözlerle Lider ise oturduğu yerden yayılmış bir şekilde bize bakıyordu. Bu kadar rahat olması ondan daha fazla nefret etmemi sağlıyordu.
"Bu derecede iyi rol yapmayı nasıl beceriyorsun bilmiyorum ama artık o maskeni çıkarmalısın. Ben yaptım demelisin Ayla" Özgün gözlerini kısmış, bana bakarken Reha sonunda konuşmuştu.
"Özgün yeter bu kadar, kendine gel!" Özgün öfkeli bakışlarını bu sefer Reha'ya gönderdi. "Eninde sonunda olacak bir şeyi neden erteliyoruz!" Bağırarak söylediğinde boğazında bir kaç damar belli olmuştu. O an anladım, Özgün bana saf bir nefret besliyordu.
"Ben yapmadım. Bunu siz anlayana kadarda söyleyeceğim" dişlerimi sıkmış bir an önce bu durumun bitmesini isterken Özgün derin bir nefes aldı.
Parmağı yavaşça hareket etti. Gözlerim en ufak hareketini izlerken aniden silahı alıp Yekta'ya doğru attı. Yekta silahı havada tuttuğunda yüzünde gülümseme oluştu. Bunlar gerçekten normal değildi. Benden uzaklaşan silahla birlikte derin bir nefes verirken, Özgün hala aynı şekilde bana bakıyordu.
"Bir dahakine silahını doldur." Sözleri bana değildi ama duymamla ağzım açık kaldı. İçi boş bir silah mı doğrultmuştu? Üstelik bunu abisi odam da aynı şekilde yapmıştı. Kandırılmamla öfkem artarken artık susamadım.
"Siz ne aptalsınız! Benim katil olduğumu sadece bir bıçak ve odaya girmemle mi kara verdiniz! Cidden beyinden sorununuz var" Özgün arkasına bile bakmadan bir köşeye çekilirken, Giray konuştu.
"Keşke sadece bu nedenlerle seni katil olduğuna karar verseydik ama şahit de vardı." Duyduğum cümleyle üst üste şaşkınlık geçirdim. Üzerime oynanan büyük bir oyun vardı. Birileri yaptığı suçu benim üzerime atmıştı. Bunu çok iyi bir şekilde planlanmıştı. Odaya girmemle bütün suçu atacak birisini bulmuştu.
"Demek sende beni katil sanıyorsun" başımı onaylamaz bir şekilde salladığımda Rüya'nın bana üzgün bakışlarını gördüm. Ardından gözlerini benden kaçırdı.
"peki söyler misin o şahit olan kişi kim?" O da beni Katil sanıyordu. Bu gruptaki herkes öyle düşünüyordu. Ama bu umrumda değildi.
"O kişiyi söylesem bile bir şey yapamazsın" Giray koltuğa oturup gözlerini kırpmadan baktı.
"Nerden biliyorsun?" Sesim hiddetli çıkarken Giray cevap vermedi onun yerine Rüya yüzüme bakmadan "çünkü öldü. Gördüklerini anlattıktan bir gün sonra evinde ölü bulundu." Ne yapacağımı bilmiyordum. Nasıl bu beladan çıkacaktım?
Mezuniyet gecemde, sadece bir odaya girdim ya da aptal bir antika bıçağına dokundum diye başıma gelenlere bak.
Şaka gibi! Gerçekten bunların hepsinin rüya olmasını istiyorum.
Bir sabah uyanıp, kötü bir kabus olduğunu anlamak istiyorum.Yine de bu gruptan çıkacaktım. Kendimi savunacaktım. Hakim belli olmasada, suçlu ben gibi gözüksemde , hiç bir kural olmasada ben kendi mahkememi kuracaktım.
"Ben artık sizin grubunuzda değilim!" Hepsine teker teker baktığımda en son Lider'de durdu gözlerim. Bana karşı alayla bakıyordu. Benim katil olduğuma çok emindi.
Ardından tek kelime etmelerine izin vermeden arkama döndüm. Hızla kapıya doğru giderken Liderin sesini duydum.
"Yaptığın herşeyin hala bizde kayıtlı olduğunu unutuyorsun Ayla. Kendini hapiste mi görmek istiyorsun yoksa evsiz bir şekilde ailenle sokakta mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAŞ 19 (Ara Verildi)
Novela Juvenil*** On dokuzuncu yaş gününde telefonu, bilgisayarı genç kızın kullandığı bütün cihazlarına bir hacker grup tarafından virüs sızdırılır.SX gurubu, genç kıza mesajlar göndererek bir kaç görev yapması için tehdit ederler. Normal ve sıradan bir hayatı o...