Keyifli okumalar dilerim...|•|•|•|•|•|•|
Kutunun içindeki o siyah silah hala duruyordu. Ne korkudan elime alabilmiştim ne de kutuyu bir kenara koyabilmiştim. Silah şeffaf bir poşete konulmuştu. Üstünde ise bir not vardı.
Silahı poşetten sakın çıkarma!
Zaten asla elime süremezdim. Aklıma telefon konuşması gelince daha bir korkmaya başladım.
Merak etme çok yakında bitecek bu görevler.
Evet bunu demişlerdi. Bu silahı kendi kafama sıkmak için vermişlerdi.
Dizlerim korkudan titrerken onların üzerindeki kutu da aynı şekilde titriyordu. Ellerimi zar zor hareket ettirip kutunun kapağını geri kapattım. Ardından sinir ve korkuyla bilgisiyara yaklaştım.
Bilgisiyara baktığımda kameranın üzerine yapıştırdığım kağıt yoktu. Bu demek oluyor ki onlar beni görebiliyorlardı. Kimin kağıdı aldığını bile düşünmüyordum. Çünkü düşünürsem daha çok korkardım. Belki kardeşlerim gitmeden önce açmıştır ya da annem. Bu olasılıklar beynime sıralanırken en son olmasını bile istemeyeceğim düşünce geldi. Ya onlardan biri evime girip yaptıysa...
Belkide şuan beni izliyorlardı. Bilemiyorum. Tek bildiğim bu işin artık çok kötü yerlere gittiğiydi.
Kamerayı kapatmak için tekrar bir kağıt yapıştıracaktım ki telefonuma mesaj geldi. Bana zaten onlardan başka kimse mesaj atmadığı için direkt açıp baktım.
Sakın kamerayı kapatayım deme. Yine gelir açarız.
Gözlerim şaşkınlıkla ekrana bakarken tekrar bir mesaj daha geldi.
Şaşkınken de seksi olduğunu söylemiş miydim?
Allah'ım nasıl bir bela bu! Adamlar bildiğin evine girip çıkıyorlar. Bir de bana seksi diyorlar. Sinirlerim alt üst olurken artık cidden bu işten korkmaya başladım. Önceden de korkuyordum ama bu kadar değil.
Parmaklarımı harflere basıp sinirle yazmaya başladım.
Siz ne hakla evime giriyorsunuz? Kimsiniz siz? Bir gurup psikopatdan başka bir şey değilsiniz!
Ellerim titrerken gözlerim tekrar kutuyu buldu. Derince yutkundum. Bu adamlar beni katil edecekti.
Sinirlenme daha da seksi oluyorsun.
Mesajı tekrar tekrar okuyup duruyordum. Bu kişi benle dalgamı geçiyordu? Telefonu hırsla yatağıma fırlattım. Yüzüme düşen saçlarıma parmaklarımı geçirip sakinleşmeye çalıştım. Odanın içinde volta atıyordum. Bu silahla ne yapacağımı düşünüp duruyordum. Ama aklıma birisini öldürmek dışında bir şey gelmiyordu.
Masanın önündeki sandalyeyi çekip oturdum ve bilgisiyarı açtım. Elbette kamerayı tekrar kapatmıştım. Ne olduklari belirsiz kişilerin beni her saniye izlemelerine izin veremem.
Açılan bilgisiyarla beraber Google girdim. Bu gurup bir kaç yıl önce çok bilindik ise onlar hakkında işime yarayacak bir kaç bilgi olabilirdi.
Arama motoruna SX yazdığımda sadece bir kaç site çıkmıştı diğerleri konuyla alakasızdı.
Okuduğum her metinde aynı şeyler yazıyordu. Ve çokta dikkat çekici durmuyordu. Onların insanları tehdit edip isteklerini yaptırdıklarını biliyordum. Ardından birnin röportajını gördüm. Söylediğine göre o da bir zamanlar onların isteklerini yapıyordu. Son istekleri ise kendisini uçurumdan atmasıymış. Okuduğum da şaşırmıştım çünkü adam salak gibi atlamış. Ama aşağıda deniz olduğu için kurtulmuş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAŞ 19 (Ara Verildi)
Ficção Adolescente*** On dokuzuncu yaş gününde telefonu, bilgisayarı genç kızın kullandığı bütün cihazlarına bir hacker grup tarafından virüs sızdırılır.SX gurubu, genç kıza mesajlar göndererek bir kaç görev yapması için tehdit ederler. Normal ve sıradan bir hayatı o...