★Bölüm 1★

1.6K 62 8
                                    

''Ölüm! Ölüm! Ölüm''

Onca ses dipsiz bir kuyudan geliyor gibiydi. Beynim zonkluyordu. Ağzımda metalik tadı hissedince yüzümü buruşturdum ve kanı tükürdüm. Ona yarım saatlik bir istisna tanımıştım. Bu iş çok uzamıştı çünkü bugün dövüşmek istemiyordum. Ama tüm bahisler benim üzerime oynanmıştı. Bunu bir an önce bitirecektim...

Karşımdaki yürüyen varile baktım. Yakama yapışıp beni havaya kaldırdı.

''Pes etmiyor musun çocuk?'' O çirkin suratına alayla bakmaya başladım. Gözlerimi gözlerine sabitledim. Bir canavar yatıyordu gözlerinde öyle ki dehşetle parlıyordu gözleri. Beni öldürmeyi cidden istiyordu.Dişlerimin arasından resmen tısladım.

''Benim adımı biliyor musun?'' sorum karşısında tek kaşını havaya kaldırdı.

''Artık adının bir önemi yok çocuk. Sen bir ölüsün.'' dedi ve beni yer fırlattı. Kafesin soğuk parmaklıklarında destek alarak ayağa kalktım. Görüşüm daralıyor ve sesler git gide uzaklaşıyordu. Dünyada yaşamak için bir gün daha istediğimi fark ettim. Bir gün daha yaşamak benim elimdeydi. Burada pes etmeyecektim. O gün bu gün değildi.

Yürüyen varilin üzerine yürüyüp boynuna doğru sıkı bir yumruk savurdum. inleyerek geriledi. Fırsat vermeden karın boşuğuna tekrardan yumruk savurdum. Nefesi kesilip yere sırt üstü yığılmıştı. Nefesini toplamaya çalıştığı göğüsünün hızlı hızlı inip kalktığından belli oluyordu. Kalkmasına izin veremezdim. Üzerine çıkıp boğazını kavradım. Onca gürültünün arasında sesimin oldukca yüksek çıkması için dua ettim.

''Benim adımı asla unutma! Benim adım GECE KARAN!'' sesim düşündüğümden daha gür çıkmıştı. O çirkin suratı kızarmaya başlamıştı. Gözlerine odaklandım. O gözlerindeki canavar gitmiş yerini 12 yaşında ki küçük bir çocuğa bırakmıştı.Gözlerinde ki çocuğu tanıyordum. Bu onun çocukluğu değil, benim çocukluğumdu. Benim yansımamdı gözlerindeki ruh. Boğazındaki ellerimi gevşettim.kulağına eğilip fısıldadım.

''Seni bu kez bırakıyorum. Ama bir daha karşıma çıkarsan gözlerindeki çocuğa aldanmam'' dedim ve üzerinden kalkıp kafesten çıktım.

Umarım beğenirsiniz. Teşekkürler...

Gece'nin Elli TonuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin