★Bölüm 16★

273 23 5
                                    

Bölüm çok gecikti özür dilerim biraz sıkıntılarım vardı hala devam ediyor ancak sıkıntılarım nedeniyle daha da bekletmek istemedim. Her neyse iyi okumalar.
GECE' NiN AĞZINDAN:
Batın'ın sesiyle öfkem kat ve kat artarken suratına tekrar vurdum.
"Sen benim kardeşim değilsin lan!" Diye tekrardan vurdum ve konuştum.
"Benim kardeşim öleli çok oldu (!)"
Ağzındaki kanı tükürdü ve kapşonunu çıkartı. Gülümsüyordu.
"Haklısın unutmuşum bana son değil,ilk vuran insan sendin" dedi ve ayağa kalktı. Sinirim artarken tekrar vurdum sendeleyerek yere düştü. ikimizin arasındaki düşmanlık yıllar geçsede sönmeyecekti. Ona güvenmiyordum sırf benden intikam almak için herşeyi yapabilecek özürlünün tekiydi o. Yerde iken karnına tekme savurdum. İnleyerek yerde kıvranıyordu. Öfkem daha baskın geliyordu. Tekrardan vurdum. Tam yine vurucak ken Hazel'in beni omuzlarımdan itmesiyle sendeleyip geriye düştüm. Öfke nöbeti geçiriyor gibiydi.
"Gece YETER!" Bana bukadar sinirli olmasının sebebini tahmin edebiliyorum. Sakinleşmeye çalışyor gibiydi. Beni bırakıp Batın'a döndü. Yerden kalkmasına yardım ediyordu. Ayağa kalkıp kolundan kavradım ve bedenini tamamen bana çevirdim.ve dişlerimin arasından konuştum.
"Ona sakın yardım etme!"
"Uzak dur benden! Sana soracak değilim! "Sesi boş caddenin her karesini doldurdu.
"Sen benim hiç bir şeyim değilsin bana karışamazsın!" Diye devam etti. Bukez sadece boş caddeyi değil ruhumuda dolduruyordu cümleleri. Kelimeleriyle kelimelerimin boğazını keserek öldürmüş ve beni sessizliğe hapsetmişti. Batın'a tekrar dönüp onu yerden kaldırdı.
"Ağırlığını bana ver" diyerek ilerlemesine yardım etti. Sinirden ellerimi saçlarımdan geçirip cebimdeki sigara mı çıkardım. Dukaklarıma yerleştirip yaktım ve sigaramdan derin bir nefes çektim.
HAZEL'İN AĞZINDAN :
Arkamızda kalan Geceye dönüp bakmamak için büyük bir çaba sarf ettim. Çocuğu sokağın köşesine kadar getirdikten sonra kolunu bırakıp ondan ayrıldım.
"Burdan eve gitmem gerekiyor"
"Tabi. Sağ ol ve iyi geceler" dedi zoraki gülümseyerek. Geceye benziyordu. Gecenin bir iki yaş daha küçük verseyonuydu..
"Iyi geceler" dedikten sonra eve doğru ilerledim. Evin bahçesinde Bengi volta atıyordu. Beni görünce gülümsedi. Adımlarımı hızlandırıp yanına ulaştım.
"Doğrusu beni çok korkuttun" diyerek boynuma sarıldı.
"Özür dilerim ama ben kendimi iyi hissetmiyordum hava almam gerekiyordu."
"Anlıyorum. Hadi içeri geçelim" dediği gibi içeri girdik. Öykü öfkeli öfkeli koltukta oturyordu. Yanına gidip oturdum.
"Nasıl geçti? "
Sorumu duyunca bana döndü.
"Berbat. Gece beni ekti. Onun yerine Poyrazla çıktım. Herşey iyi hoştu ama poyraz alkollü fazla kaçırdı ve beni rezil etti." Dedi bıkkınlıkla. Demek Geceyle zaman geçirememişti.
"Üzgünüm" dedim mırıldanarak. O sıra telefonuna mesaj geldi.
"Kim o öykü?"
"Poyraz. Özür diliyor ve bu akşamı telafi etmek için bir şans istiyor" dedi heyecanla.
"Peki ne diyeceksin? " Bengide konuşmaya dagil oldu.
"Sanırım bir şans daha vereceğim" diyerek poyraza cevap yazdı.Bengi kaşlarını kaldırıp öyküye baktı.
"Cidden mi? Poyraz la mı çıkacaksın?"
"Evet" diyerek omuz silkti.
"Tamam"
Bu tuhaf sohbete daha fazla katlanamadığım için odama gittim. Harika artık bir kapımda yoktu.
"Kapımı mı kırdınız bu mu yani!?" Diyerek aşağıya seslendim.
"Afedersin! " diye karşılık verdi Bengi. Oflaya puflaya üzerimi değiştirip yatağa girdim.
Gözlerimi beyaz tavana dikmişken sessizlik beni boğuyordu. Bu iyiydi aklımdaki sorularla boğulmak istemiyordum. Ama genede çıkmıyordu aklımdan Gece beni seviyormu? Ya o çocuk, Gece'nin kardeşimiydi? Öyle olsaydı neden Gece çocuğu dövsün ki? Ama Geceye benzemiyorda değil hani off Hazel uyu Hazel hadi Hazel.
...

Gece üzerimdeki ağırlık beni rahatsız edince gözlerimi korkuyla açtım. Gözlerimi açmamla karanlıkta zorda olsa Geceye ayit bir çift koyu gri gözlerle karşılaştım. Saçları iyice dağılmıştı gözleride uykulu uykulu bakıyordu. Fısıldayarak konuştum
"Napıyorsun burda?"
Bana aldırmadan yüz üstü yatağa attı kendini.
"Cevap bekliyorum"
Yüzü yastıkta olduğu için sesi boğuk çıkmıştı
"Uyuyorum"
"Ya off. Beni sinir ediyorsun. Yatağımı bana bırak"
"Şhhtt uyuyorum"
Elimi yüzüme kappattp bıkkınlıkla nefesimi dışarı verdim.
"Bir şartla burda uyuya bilirsin?"
Kafasını yastıktan kaldırıp bana baktı.
"Neymiş o?"
"Sorularıma cevap vereceksin"
"Anlaştık"
"O çocuk kim? Neyin oluyor?"
"O Batın benim erkek kardeşim.Sen sormadan ben anlatayım. Biz küçükken annem bizim daha iyi hayatlarımız olması için başla ailelere vermeye kalktı. Batını vermiştik ama ben annemi koruyacağıma yemin ettiģim için gitmemekte ısrar ettim. Annemde beni kabul etti. Batınsa ailesine alışmış ve bizi düşmanı olarak benimsemişti. Onu istemediğimiz için verildiğini düşünüyor. Oysa onun iyiliği içindi tüm çabam. Onun ve annemin iyiliği için."
"Anlıyorum. Bi soru daha. Beni neden öptün? Arkadaş olduğumuzu düşünüyorum"
"Bende bu konuyu konuşmak için gelmiştim o yüzden seni arıyordum her yerde.O şey Olması gerekiyordu. İstiyordum ve oldu işte pişman mıyım? Asla ama bana çok sert tepki gösterdin ve Bunun aramıza girmesini istemiyorum seni kaybetmek... yani arkadaşlığımızı kaybetmek veya sonladırmak istemiyorum. Lütfen bana kızma. Affetmeni istiyorum beni."
Dedi tüm hüznüyle.
"Tepki verdim çünkü kardeşim seninle tanışmak istiyordu. Ama poyrazı tercih ediyor. Öpmen normal değil Gece heleki arkadaşlığımızın bozulmasını istemiyorsan çünkü öpersen arkadaşlık olmaz anlıyor musun arkadaşlıktan öte olur" yerinde kıpırdanıp yüz üstü yattı.
"Demek arkadaşlıktan öte olur"
"Evet. Hem sen eve nasıl girdin?"
"Camın açık kalmış bende uykarı tırmandım" diye kıkırdadı. Ve dirseklerinin üzerinde doğruldu ve yüzüme doğru eğildi. Yakındı fazla yakın.
"Demek onu yaparsam arkadaşlıktan öte olur" diyerek fısıldadı.
"E-evet"
"Ozaman biz arkadaştan öte olacağız"
Diyerek dudaklarıma buse kondurdu. Tüm hücrelerim bu hareketi saniyesinde algılayarak titreme olarak tepki gösterdi. Titriyordum yanaklarım yanıyor ve ateşimin çıkıyordu. Kesinlikle şuracıkta ölebilirdim. Gözlerimi sımsıkı kapamıştım. Nefesini yüzümde hissetmeyine üzerimden doğrulduğunu düşündüm ve gözlerimi açtım. Evet üzerimden doğrulmuştu yorganı üzerimize çekip yanıma kıvrılmıştı ve şimdi sevgili uykusuna dalmak için kendini benim yatağıma bıraktı. Biz arkadaşlıktan ötemi olacaktık?
Doğrusu yorumlarınızı beklemiyor değilim.  Teşekkürler..

Gece'nin Elli TonuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin