★Bölüm 19★

306 22 5
                                    

Merhaba YB ye başlamadan önce buradan @CrazySmey adlı arkadaşıma teşekkür etmek istiyorum. -Maho teşekkürler kardeşim. Herşey için... iyiki varsın ve iyiki benim arkadaşımsınSenin yerin bende apayrı.Seni seviyorum dostum

Başlıyorum:

HAZEL'İN AĞZINDAN:

Sabahın ilk gün ışıklarıyla uyandım. Bengi yanımda yoktu. Nereye gitti bu mal? yataktan aşağı baktığımda yerde boylu boyunca yatıyordu. Büyük ihtimalle yataktan düşmüştü. Uyandırmak için bağıra çağıra Katy Perry-Roar söylemeye başladım.

''I used to bite my tongue and hold my breath

Dilimi ısırıp nefesimi tutmaya alıştım

Scared to rock the boat and make a mess

Gemiyi sallayıp karışıklık çıkarmaktan korktum

So I sat quietly, agreed politely

Bu yüzden sessizce oturup nazikçe katıldım

I guess that I forgot I had a choice

Bir seçimim olduğunu unuttum sanırım

I let you push me past the breaking point

Sana beni geçmişe, kırılma noktama itmene izin veriyorum

I stood for nothing, so I fell for everything

Sebepsizce durdum, bu yüzden her şey için yanıldım''

''Of abla manyak mısın sabah sabah anladık Katy hayranısın sus gözünü seveyim. O ne ses be bacım?'' diye homurdanarak yerden kaltı.Kahkaha atıp yerimde dönerek zaıplamaya başladım. Bu gün mutluydum fazla mutlu sanki içim içime sığmıyor gibi. Havada patlayan bin bir renkli fişekler gibi hissediyordum.

''Ya kızım git mutluluğunu ötede yaşa depresyondayım ben'' diye söylenmeye devam etti.

''Bu gün depresyon filan yok hanfendi.'' dedim ve üzerine bastıra bastıra devam ettim.''Gideceğiz ve kimse bizim mutlu olmamıza engel olamayacak.'' Bıtkınlıkla bana baktı.

''Nereye?''

''Süprizz! Ama önce Öyküyü almaya gidiyoruz''

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Kapıda Öyküyü beklerken annem dikilmiş bize bakıyordu.

''İçeri girmek istermisiniz?'' dedi ciddiyetle. Onun yanında kendimi resmi hissediyordum.

''Hayır.Ama belki sen bizimle gelmek istersin?'' dedim soru sorarcasına. Bengi kadarda annemde şaşırmıştı.Biraz düşündükten sonra sırtını dikleştirdi ve ellerini önde birleştirdi.

''Gideceğiniz yere bağlı''

''Süpriz'' dedim sakince.

''Peki''

''Tamam ozaman rahat birşeyler giy'' dedikten sonra kafasıyla onaylayıp içeri girdi. 5 dakika sanra Öykü gelmişti.

''Hadi ne bekliyoruz gidelim'' dedi neşeyle. Kapıda arkasında annem rahat ama ciddiyetinden tavüz vermeyen kıyafetiyle belirdi.

''Onu dedim omzumun üstünden'' Dönüp arkasına baktığında şaşırmıştı.

''Anne?Sende mi geliyorsun?''

Gece'nin Elli TonuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin