★Bölüm 22★

257 21 6
                                    

NİHAYET BİN OLMUŞUZ BUNADA ŞÜKÜR :D
GECE'NİN AĞZINDAN:
Hazel'in o gözlerime bakışı... gözleri sevdiğini söylüyor ama o dudaklarından başka kelimeler dökülüyor. Her söylediği kelime ruhuma işlenirken onunda gözleri doldu, ne kadar saklamaya çalışsada boşa çaba. beni seviyor ama neden benimle olmak istemiyor? Bunu olabildiğince sakin karşılamaya çalışmak içinizde fırtınalar kopmasına sebep oluyor. bir yumruk duruyor boğazınıza ve nefes alamıyorsunuz. Kalbinizi hiç böyle hissetmemiş oluyorsunuz. Çünkü hissedemiyorsunuz sanki birileri ellerini sizin göğüs kafesinden geçirmiş ve kalbinizi söküp almış gibi. Yaşadığınızı bilmeseniz öldüğünüzü düşüneceksiniz bu durumda hiç atmıyor kalbiniz. Hissetiğim acı annemi kaybettiğim günü hatırlattı. O acının tarifi yok ama eminimki şu an çektiğim acıyla aynı. Ben bu acıyı çekmek istemiyorum aynı şeyleri birdaha yaşamak istemiyorum. ben onun için, onunla daha fazla zaman geçirebilmek için kafesi bırakmayı düşünüyordum. ama ben onun gözünde aptal bir kafes dövüşcüsünden başka birşey değilmişim. Göreceğiz.

BENGİ'NİN AĞZINDAN
Batınla evde tek kalmayı gözüm yemeyince poyraz ve öğkü yü çağırdım. Mutfakta onlara içecek birşey koyarken Batın geldi.
"Baş başa kalırız diye düşünmüştüm" şişeyi dolaba bırakırken konuştum.
"Bu yüzden burdalar. seninle baş başa kalmak istemiyorum"
Kıkırdayıp bir iki adım bana yaklaştı.
"Eğlenceli olabilirdi"
"Senin aklın hep ona mı çalışıyor?" Dedim kaşlarımı çatarak
"Tabikde hayır ama senin için fesat ben kutu oyunundan falan söz etmiştim ama seninki de çok eğlenceli"
"Gıcıksın"
Aramızdaki mesafeyi kapattı. sırtımın buzdolabı kapağı ile bulşması beni gersede sesimi çıkarmadım. eliyle çenemi kavrayıp gözlerime baktı. -Çok güzeller- iç sesimide kaybettik. yapacağı şeyi tahmin ettiğim için omuzlarından geriye ittim.
"Aklından bile geçirme" gözlerini devirip ofladı
"Çok acımasızsın Bengi neden sana dokunmama izin vermiyorsun? Eğer ileriye gitmemden korkuyorsan...korkma ben senin istediğin yerde durabilirim. O aptal herifi hala seviyor olup olmaman umrumda değil gözünün önündekini fark etmeni istiyorum"
Onu duymamazlıktan gelerek bardakları alıp içeri geçtim. Vallaha bu ikisi çok yakışıyorlar birbirlerine tencere yuvarlanmış kapağını bulmuş.
"Bengi Batın niye burda?" Öykünün sorusu üzerine boğazımı temizledim.
"Ben davet ettim"
"Tamam"
"Eee ilişkiniz nasıl?"
"Vallaha kuzen beni öyküyle tanıştıran herkese müge anlıdan selamımı iletiyorum" dedi kılırdayarak
"Niye müğe anlı kuzen bi otur anlat ya"
"Bilmiyorum sanırım ironik bir program olduğu için"
"Ne ironi ama" diye gözlerimi devirdim.
"Ya aslında biz Poyrazla Nevşehire tatile gitmeyi düşünüyoruz"
O sıra içeri Batın girdi.
"Oralar çok güzel kesinlikle gitmelisiniz" zaten sen konuşmaya dahil olmasan şaşarım.
öykü poyrazın elini tutup neşeyle gülümsedi
"Duydunmu aşkım bence de kesin gidelim"
"Ne zaman gidiyorsunuz?" Sanane Batın? Sa na ne!
"Bilmiyorum ki kardeşim" hoba poyraz oldumu hemen kardeşim ayakları?
"Size tavsiyem bence yarın çıkın yola bu aylarda oralar ayrı bir güzel" yuh Batın.
"Ayyy aşkım kalk kalk beni eve bırak valizimi hazırlıyacağım" al işte buda süzme mal.
"Yeni geldiniz öykü otursaydınız?"
"Bengi bu seferlik affet telafi ederiz bir ara"
"İyi madem ben sizi yolculayım" eh be batın sırf başbaşa kalabilmek içinse seni çiğ çiğ yerim.

HAZEL'İN AĞZINDAN
Göz yaşlarımdan önümü görmezken. boş bir sokakta duvar dibine çöktüm. kalbim hiç olmadığı kadar acıyordu. telefonun çalmasıyla hemen alıp baktım özel numara arıyordu. açtım ama sesim bir türlü çıkmadı.
"Az daha ağlayacaktım." diye kahkaha attı.
"İstediğin oldu şimdi beni rahat bırak"
"Okadar kolay değil Hazel. oyun yeni başlıyor"
"Allahın cezası!"
"Şiiit ses tonuna dikkat et Hazel annen bundan hoşlanmıyor"
"Çıldırıcam kimsin sen?"
"Beni boşver. Asıl sen kimsin? Hiç düşündün mü Hazel. telefondaki biri yüzünden sevdiğin adamı kırdın çok kötü bir çocuksun sen."
"Tehdit ettin adi pislik!"
"Hahahaha tamam tek kötü sen değilmişsin. her ne haltsa ikinci görevin geceyi etkisiz eleman haline getirmek olucak. onu zayıf ve güçsüz zavallı bir çocuğa çevireceksin. intiharın eşiğine getirmen gerekecek"
"Senin ağzından çıkanı kulağın duyuyor mu?(!)"
"Eğer yapmazsan ne olacağını biliyorsun"
"Yapmayacağım! Duydun mu Yap ma ya cağ ım!"
"Sence Batın Bengiyi bana karşı koruyabilir mi? Ah pek sanmıyorum şuan sanki fazla meşkuller"
"Ne! Nediyon sen ne diyon!"
"O kibar diksyonu düzgün kızdan eser kalmamış. Camdan gördüğüm kadarıyla sanırım şu an Bengi ve Batın sevişiyorlar. ki sen dediğimi yapmazsan Batını ortadan kaldırıp Bengiyle ben sevişeceğim"
"Sen nasıl bir ruh hastasısın? Batın ve Bengi birbirlerinden haz bile etmiyorlar"
"Kardeşini ara" dedi ve telefonu kapattı. olmaz diymi Bengi Batınla olamaz!
Seri bir şekilde geçmişden bulup aradım. geç açmıştı.
"Bengi?"
"Efedndim abla?" Sesi soluk soluğaydı.
"Napıyorsun?"
"film izliyoruz batınla"
"Neden geç açtın ve neden soluk soluğasın?"
"Şey telefon mutfakta kalmış. bende koştum yetişeyim diye o yüzden geç açtım ve soluk soluğayım"
"ta-tamam. Benim ne zaman döneceğim belli değil"
"Tamam kafana göre takıl"
Telefonu kapattıktan sonra özel numara aradı.
"Güzel yalan."
"Sen nasıl tüm konuşmaları biliyorsun?!"
"Sır. dediğimi yapacak mısın?"
"Yapacağım g*t herif"
"Hahaha güzel"

BENGİ'NİN AĞINDAN:
"Hey duracağına söz verdin!"
Keyifli bir şekilde üzerimden kalktı.
"Buna izin verdiğine inanamıyorum"
"Alt tarafı öpüştük abartma"
"Aslında sevişmek deniyor buna"
"Çok bilmiş" diyerek omzuna vurdum. çıkartığı tişörtünü tekrar üzerine geçirip koltuğa yayıldı.
"Neden izin verdin?"
"Bilmiyorum. Böyle olmasını istedim."
"Yankıyla bişeyler yaşadın mı?"
"Hayır topu topu 4 kere öptüm ikisi yanağından"
"Harika onun sana dokunmamış olması keyfimi yerine getirdi"
"Sanki umrumdayım. bana bunu yapıyorsan kim bilir kaç kızla da yaptın"
"yani sen benim başka kızlara dokunduğumu düşünüyorsun. ve seni sadece eğlence amaclı kullandığımı düşünüyorsun üstüne üstelik bunu düşündüğün halde sana dokunmama izin veriyosun çünkü benden hoşlanıyorsun"
"Senden hoşanmıyorum"
"Hadi ama Berbat bir yalancısın"
"Senden hoşlanırsam eline ne geçicek?"
"Seni kazanmış olacağım daha iyisi varmı?"
"Sen bana ilk görüşte aşık filan mı oldun?"
"ımm evet iyiki yürüme özürlüyüm yoksa sana çarpmasam aşık olmazdım"
diye kılırdadı.
"İki kere çapmıştın bende sinirden öyle söyledim"
"Aslında bana çarpan sendin ama sorun değil biliydim böyle olacağını hikaylerde hep böyle oluyor"
"Güvenmiyorumda pok da çıka bilir" diye kıkırdadım.
"Ben onun fanıyım" diye kahkaha attı.
"Bende"

HAZEL'İN AĞZINDAN
"Tam olarak ne yapmam gerekiyor" dedim çaresiz ve zavallı çıkan ses tonumla
"Onu yaşarken öldür"

SEA BEN GELDİM MÜMİN KARDEŞLERİM SAHURA KADAR UYUMADIM 05:06 GEÇİYOR HALA UYUMADIM. YB YAZDIM KESİNLİKLE YORUM İSTİYORUM LÜTFEN ^_^ TEŞEKKÜRLER...

Gece'nin Elli TonuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin