★Bölüm 11★

332 32 1
                                    

HAZEL'İN AĞZINDAN:

Kolumu biri dürtüp duruyordu.

''Off Bengi 5 dakika daha'' diye homurdandım.

''Ben Bengi değilim. Geceyim ben. Kalk artık''

Gece'nin sözü üzerine tek gözümü açtım. Bengi yanımda uyuyordu.

''Ne istiyorsun?''

''İş başınca çaylak 2 dakika içerisinde filikada ol'' diyerek çıktı. Yataktan kalkıp üzerimi düzeltim. Bengi'nin üzeri açılmıştı. Pikeyi yavaşca omuzlarına kadar çekip odadan çıktım. Gece denize bakıyordu.

''2 dakika 34 saniye'' dedi bana dönmeden. Cidden zaman mı tutumuştu?

''Herkes uyuyuor neden beni sabah sabah uyandırdın?'' dedim kafamı kaşırken.

''Dövüşcü olmak istediğini sanıyordum'' Nihayet denizi bırakıp bana dönmüştü.

'Evet'' dedim boğazımı temizleyerek.

''Tamam o zaman 10 mekikle başlada'' diye sırıttı. Senin dediğini kulağın duyuyor mu bakışı gönderdim.

''Olmaz ben çekemem ki'' diye omuzlarımı düşürdüm.

''Ben ne dersem o Hazel'' diyerek yeri işaret etti. Oflaya puflaya yerde mekik pozisyonunu aldım ams çekmiyordum.

''Hadi Hazel'' dedi sabırsızlıkla.

''Sen öyle beni izlerken ben nasıl mekik çekicem?'' dedim kaşlarımı çatarken.

''Mekik çekmekten mi utanıyorsun?'' diye kahkaha attı. Kaşlarımı daha çok çattım.

''Önünde mekik çekmekten utanıyorum'' Kahkahası dahada artmıştı.

''Görende birşey yapıyoruz sanacak Hazel'' diye kıkırdadı.Utançtan yanaklarım alev alev olmuştu. Bıtkınlıkla nefesimi dışarı vererek çekmeye başladım. Ben çekerken Gece sayıyordu. Burda gece ile saymayı öğreniyoruz arkadaşlar :D

''Bir...İki...Üç...Dört...Beş...Altı...Yedi...Sekiz...Dokuz...Bir''

''Sen saymayı bilmiyormusun dokuzdan sonra on geliyor''diyerek durdum.

''Bilmiyorum hadi bana öğret'' diye kıkırdadı.

''Ya Gece ya. Off çok gıcıksın'' diye homurdandım.

''Tamam tamam şimdi 10 şınav çek'' diye elini birbirine çarptı. Sen benle dalgamı geçiyon? bakışımı gönderdikten sonra oda bana evet aynen öyle yapıyorum bakışı gönderdi.

''Ciddi olmazsın''diye böğürdüm.

''Ciddiyim sadece 10 şınav. Kaslarının güçlenmesi için'' sesi ciddiyleşmişti.

Şınav pozisyonu aldım.

''Bir...'' demeye kalmadı daha biri çekemeden yüz üstü yere yapıştım. Gece'nin kıkırdamasını duyunca sinir hücrelerim uyanı verdi.

''Çok komik kolaysa sen çek'' olduğum yerde dönerek sırt üstü yatıp gökyüzüne baktım. Hava bulutsuzdu.

''Ondan kolay ne var rahat 90 çekerim.'' diye sırıttı.

''Bence çekemezsin'' dedim ciddiyete bürünerek.

''Tamam iddaaya girelim. Kazanan kaybedene istediği cezayı veriri''. diyerek beni gaza getirdi.

''Kabul'' diyerek yerimden cevapladım. Ayağa kalkıp üzerime bildiğiniz çullandı.

''Gece napıyorsun?'' Gözlerim iri iri açıldı.

Gece'nin Elli TonuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin