Bilgi

203 12 3
                                    

Arkadaşlar kitabın en başından yapmam gereken açıklamayı şimdi yapıyorum.
Bu kitap "Elli Ton" serileri gibi değildir! Genç kurgu olduğu gibi gençlerin üzerine yazılmış bir kurgudur. Bu kitapta ele alınan konulardan biri; Sevgisiz büyüyen insanların farklı arayış yollarına saparak yaptıkları hatalardır. bizim karakterlerimizde yaptıkları hatalara, düştükleri çukurlara bakıp herbirinden ders çıkartmaktadırlar.. benim kitabımda tesadüflere yer yoktur hepsi KADER dir. Karakterlerimize işlenmiştir ve hepside Kaderlerinin önceden yazıldığına inanır. Ancak karakterlerimizin çoğu Kaderine yönlendirilirken , çoğu da kaderini kendi yazmaktadır ve bu onları asla olmam dedikleri insanlara dönüştürür. bununla birlikte hatalar kaçınılmaz olur.
KARAKTER ANALİZİ:
GECE KARAN: Gece 21 yaşında, hayatını kafes dövüşünde kazanan bir genç. Babasının Her gece annesini küçük bir çocuğun gözlerinin önünde öldüresiye dövdüğü gerçeği ve bir gece annesinin ölümüne şahit olması onun hayatını alt üst etmiştir. Gece den normal olmasını beklemeyin çünkü annesinin ölümüne şahit olan bir çocuktan normal olmasını beklmek aptalıktır.
HAZEL HANÇER: Hazel 19 unda genç bir kızdır. küçük taşta annesi tarafından terk edilmiştir. Ancak bu terk edilişin altında başka gerçekler yatmaktadır. babası Hazel 7 yaşında iken başka bir kadınla evlenir. Böylelikle Hazelin kendisinden iki yaş küçük üvey bir kız kardeşi olur. ancak öz kardeşi gibi sever ve korur. Hazeli diyer kızlardan farklı kılan şey. O güçlüdür, inatcının tekidir,korkusuz ve deli cesaretiyle herşeyi yapabılecek potansiyeli vardır. kendini diyer insanlardan soyutlamıştır okulda bu nedenle arkadaşı yoktur. Bar gibi ortamlardan ve sigaradan ölesiye nefret eder.
BENGİ HANÇER: Bengi 17 yaşında keyfine düşkün bir insandır. birilerini çok çabuk silp atabilir ancak çok çabukda bağlanır. "tanrı sizi korumak için bazı insanları hayatınızdan çıkarır. peşlerinden koşmayın" potansiyeliyle yaşamaktadır.
BATIN KARAN: Batın 20 yaşında merhaba ben bay gizemli kişidir. küçükken daha iyi bir hayata sahip olması için başka bir aileye verilmesini yalnış anlamıştır ve abisinden ölesiye nefret etmektedir. çapkındır ve bi okadarda tehlikelidir.
ÖYKÜ ATAHAN: Öykü 17 yaşındadır. Hazel gibi anne sevgisini tam olarak görmemiştir. öykü arayış içerisindedir. Gece'nin doğru kişi olduğu konusunda yanılır bu yanılmayla kader karşısına Poyrazı çıkarmıştır.
POYRAZ AYDIN: Poyraz 23 yaşındadır. Bengi'nin öz , Hazelin üvey kuzenidir. Hazeli çok geç kabul etmiştir.
HANDE ATAHAN: 35 yaşında dır. Hazelin ve Öykü nün annesidir. istemediği bir ilişkiden kendini kurtarmak için Hazelde vaz geçmiştir. ancak ona ihtiyacı olduğu gerçeğini hiç birşey değiştirmez.
YANKI YANAR: Yankı kısaca ayran gönüllüdür. Bengiyi defalarca aldatmıştır. o yüzden o tip sallamayın.
GİZLİ NUMARA: Kim olduğu konusunda fikrimiz yoktur. erkekmi kız mı konusu tartışılabilir. çünkü ses değiştirici kullanmaktadır. Geceden ne istediği konusunda bir bilgi henüz yoktur.

Gece'nin Elli TonuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin