5.1 Komisariat - Nieprzyjaciel

19 3 0
                                    

Gdy powróciły do niego zmysły pierwszym co poczuł był żar bijący ze wszystkich stron. Ułamek sekundy później w jego nozdrza wtargnęła niecodzienna mieszanka woni. Krew, ekskrementy, spalone mięso.

Otworzył oczy, zaraz jednak musiał je przymknąć, gdyż bogactwo detali jakie dostrzegł przyprawiło go o zawrót głowy. Nie chodziło tylko o świat materialny, z niezwykłą ostrością dostrzegał również negatywne spektrum, a nawet wiry surowej mocy, zaś wszystko to zlewało się ze sobą w chaotyczny kolaż. Chwilę zajęło mu przyzwyczajenie wzroku do nowych bodźców. Co gorsza moc i aurę dostrzegał nawet przez zamknięte powieki, miał cichą nadzieje że można to jakoś wyłączyć.

W końcu jednak skupił swój wzrok na materialnym świecie, spróbował ostrożnie wstać. Prawie się przy tym obalił, jego koordynacja również wymagała ćwiczeń. Uznał że póki co nie powinien się więcej ruszać, zamiast tego postanowił przejrzeć swoją kartę postaci i porównać zmiany.

Nazwa: Paweł Nowy.

Archetyp: Bestia.

Specjalizacja: Nieprzyjaciel.

Mistrzostwo: Brak.

Poziom: 13.

W tym wszystkim zapomniał że pozostało mu jeszcze mistrzostwo do zdobycia, kiedyś w przyszłości oczywiście. Nawet nie chciał myśleć o tym, jakie warunki będzie musiał spełnić w tym celu. Prześlizgnął wzrok po nieistotnych detalach, przeszedł do tego co naprawdę ważne.

Atrybuty:

Tężyzna: 20 bazowe, 40 faktyczne.

Sprawność: 20 bazowe, 40 faktyczne.

Intelekt: 20 bazowe, 40 faktyczne.

Charyzma: 12 bazowe, 24 faktyczne.

Spostrzegawczość: 18 bazowe, 36 faktyczne.

Żywotność: 84 bazowe, 168 faktyczne.

Moc: 420 bazowe, 840 faktyczne.

Dostępne punkty Atrybutów: 15.

Widok prezentował się zachwycająco, Paweł nie miał pojęcia skąd wzięły się wszystkie te dodatkowe statystyki, przyjął je jednak z radością. Od razu rozdał też dostępne punkty. Dwa do Spostrzegawczości, osiem do Charyzmy, tak by wyrównać wszystko do dwudziestu. Pozostałe pięć wrzucił w Tężyznę. Bólu towarzyszącego podniesieniem współczynników niemal nie zauważył, na tym etapie był już porządnie zahartowany.

Przeglądając dale kartę przeszedł do działu umiejętności. Po tronie nienawiści nie było ani śladu, zamiast niego pojawiła się nowa umiejętność:

(Unikalna) (Sekretna) „Tron Otchłani" poziom 1: Zostałeś uznany za zwierzchnika chórów Otchłani. Upadli uznają twoje zwierzchnictwo – efekt zależny od twojej siły. Wyniesieni uznają twoją przynależność do Otchłani.

Poniżej ujrzał jeszcze jedną.

(Unikalna) „Domena Otchłani" poziom 1: Osoby w twoim otoczeniu otrzymują karę do wszystkich atrybutów w oparciu o negatywne emocje jakie do ciebie czują. Otrzymujesz bonus do wszystkich atrybutów w oparciu o negatywne emocje jakie żywisz do osób w twoim otoczeniu.

Kolejne wzmocnienie statystyk. „Wygląda jak silniejszą wersja paszczy otchłani, przydatna rzecz" – uznał Paweł. Żałował tylko że bonusy nie są permanentne.

„Ścieżka Otchłani" poziom 1: Za każdym razem gdy twoje działania wygenerują negatywne spektrum, jego część zostanie wykorzystana do regeneracji twojej żywotności lub mocy, jeżeli żywotność nie została naruszona.

System BestiiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz