" Yardım edin oğluma bir şey oluyor. Yardım edin." Yaşlı kadın ağlayarak bulunduğu yere çöktü. Nazik Hanım'ın bağırışıyla herkes oraya yönelmişti. Melisa ne yapacağını bilemez halde olduğu yerden olanları izliyordu.
Talha'nın arkasından cama baktı Hazel makineler ötüyor Atakan yatakta çırpınıyordu. Koridorun başından koşarak gelen doktor ve hemşire hasta yakınlarıyla vakit kaybetmeden odaya girdi. Atakan'ın gözünü açmış olduğunu o an fark etti herkes. Uyandıktan sonra yapay solunumdan gelen havayla kendi normal solunumunu ayarlayamamış o yüzden boğulacakmış gibi hissetmişti. O daya giren hemşire oksijen maskesini çıkartırken doktor gözlerine ışık tuttu. Genel durumu kontrol edildikten sonra ailesine hayati tehlikeyi atlattığı haberi verildi. yine de bir kaç test için kan almayı ihmal etmediler. Nazik hanım camdan oğluyla göz göze gelmiş Atakan'ın gülümsemesi ona dünyaları vermişti. Göz yaşları görüşünü bulanıklaştırsa da o şükrediyordu. Melisa gözlerinde yaşla Nazik Hanım'ın yanına geldi. iki kadın sevinçle kucaklaştıktan sonra kaza haberini aldığından beri görmediği adama baktı. Bir kolu alçılı, kaşında ve dudağının kenarında dikiş olan, ayağına bandaj yapılmış adama baktı. Atakan Melisa'ya göz kırptı. Bu kadar dramatik hava ona göre değildi. Melisa hala şebeklik peşinde olan adama tatlı sert bir bakış atsa da dudaklarının kıvrılmasına engel olamadı. Atakan sırıtarak diğer arkadaşlarına bakarken fark ettiği sert bakışlarla sırıtmasını kesti. Talha ona öldürecek gibi bakıyordu. Melisa ve Talha arasında gidip gelen bakışları fark ettiği gerçeklikle bir küfür mırıldandı. ilişkilerini öğrenen her kişi süründürecek miydi onu ?
Bir kaç saatin ardından Atakan normal odaya alınmış herkes tek tek geçmiş olsun dileklerini iletmiş hastaneden ayrılacaklarken Hazel kocasının Melisa'ya verdiği nutuğu bitirmesini bekliyordu. Ayakta beklemekten yorulmuş bir şekilde Talha'ya seslendi.
"Talha"
Talha o tarafa bakmadan işaret parmağıyla bir dakika yaptı. Konuşmasını bölmemiş hala hararetli hararetli bir şeyler anlatıyordu. Melisa 'da başıyla onaylamaktan başka bir şey yapmıyordu. Hazel göz devirdi. Bir dakikanın ardından sert bir şekilde dudaklarından dökülen isim Talha'nın dikkatini çekmeyi başardı.
"TALHA!"
Göz göze gelmeleri Talha'nın orada işinin bittiğini anlaması için yeterliydi. Melisa'ya bir iki cümle daha edip karısının yanına gitti. Onun bir şey demesine izin vermeden elinden tutup arabaya yönlendirdi. Ama Hazel ona takılmadan durmayacaktı. Arabada yan yana otururken Talha'nın sert çehresine bakıp gülümsedi. Bazen bu adamla iyi ki evlenmişim perileri geliyordu. Bu da o anlardan biriydi. Boğazını temizleyip Talha'nın dikkatini üzerine çekti. Araba kullanan adamın bakışları bir kaç saniye ona dönüp tekrar yola baktı.
"Senin bu modunu bilmiyordum."
Talha tek kaşını kaldırıp Hazel'e ve yüzündeki muzip ifadeye bakıp yola döndü.
"Hangi modumu" şimdi onun sesi de eğlenir tarzdaydı. Belli ki oyuna ayak uyduracaktı.
"7/24 öğüt veren kız babası modunu" Hazel gülmemek için dudaklarını ısırdı. Talha'yla uğraşmak hoşuna gidiyordu. Talha bir kaç saniye duraklamanın ardından gülümsedi.
"Bir kızımız olmadığı için hayatım , istersen hemen yapıp bu modumu yakından tanıyabilirsin."
Hazel oyunun elinde patlamasıyla gülümsemesini söndürürken Talha'ya ters bakışlarını gönderdi. Daha bismillah dün bir bu gün ikiydi.
***
Aradan geçen bir kaç günün ardından hem evliliğe alışmaya başladı hem de Talha'ya. Adamın günlük bir kaç huyunu bile öğrenmişti. Mesela tişörtleri asla dolabına koymadığını, yatağın üzerine atmayı tercih ettiğini, sabahları formunda kalkarsa ona kahvaltı hazırlamayı sevdiğini, çok sinirliyken boynunda ki ve alnında ki damarların patlayacakmış gibi şiştiğini- ki bunu Atakan'la Melisa hakkında yaptığı telefon konuşmasında anlamıştı- , durduk yere alnına yanağına koyduğu buselere alışmıştı. Bu akşam ise kayınvalidelerine yemeğe davetliydiler. Nergis annesiyle - anne demek ilk günler çok zor gelse de ,Talha'yla bir olduklarına göre onun annesi babası kendi annesi babası sayılırdı ,artık anne demeye alışmaya başlamıştı- konuştuğunda kutlama yemeği gibi bir şey olacağını bir kaç aile dostunu akrabalarını çağıracağını söylemişti. Talha'nın çevresine girecek olmak onu geriyordu. Talha'nın halasının yaptığı tavır içten içe onu gücendirmişken şimdi o çevreden kabul görmemekten korkuyordu. Bu o kadar önemli mi? insanlar tarafından onay almak. Yerine göre diyebilirdi. Ve şimdi alması gereken yerlerden birindeydi. Ne Talha'yı herhangi bir hareketiyle çevresine mahcup etmek istiyor ne de ilk günden beri kendisine saygılı davranan anne babasını mahcup etmek istiyordu. Daldığı düşüncelerden omzuna konulan battaniyeyle sıçradı. Yaz ayına geldikleri halde hala sabahın ilk saatleri serin oluyordu. Talha'da yanında ki boşluğa oturmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞIMIZA GELENLER (TAMAMLANDI) 🖤
EspiritualUyarı : Talha Hancıoğlu hayali bir karakterdir yaşayanlarda onu aramayınız. ▪▪▪ Bir adam ve bir kadının kaderlerinin beklenmedik şekilde kesişmesiyle başlayan aşk hikayesi.. Allah önce adamı yarattı bundan 27 sene önce. Sonra kadını yarattı 22 sene...