|13|

8K 408 17
                                    

Keyifli okumalarr 😍

"Allah'ımmmm"

Son bir saattir yaptığı gibi sırıtarak yatakta döndü. Bugünü düşündükçe kalbinin ritminin değişmesi, damarlarında adrenalin gezinmesi, ağzının kuruması, nefesinin kesilmesi normal miydi? Zorunlu evlilik diye çıktığı yolda bugün resmen normal bir evlilik gibi görüşme yapmıştı. Üstelik gerçekten evleniyordu. Gerçekten!

Hadi yine iyisin kaptın çakı gibi adamı.

İç sesiyle sırıtmasını genişletti. Yastığa kafasına bastırıp çığlık atmak istiyordu. Nefessiz kalıp ölmekten korktu. 'Gerçekten evleniyorum.' Diye fısıldadı. Günlerdir üzerinde olan stres bu günlük onu terk etmiş gibi duruyordu. Geçirdiği haftaları düşündü. Kaçırıldı. Ölümden döndü. Tehdit edildi. Evleniyor. Birbiriyle alakasız ama bir o kadar da alakalı olay dizisi. İçine dolan enerjiyle kalktı. Saat 23.48 di. Besmele çekti. Odasının kapısını aralayıp yatmış olan ev ahalisini dinledi. Evin banyosuna adımladı. Abdestini aldı. İçinden gelerek iki rekât tövbe namazını kıldı. Günahları için af diledi. Sonra iki rekâtta şükür namazı kıldı. Rabbinin verdiği nimetlere hamd etti. Sonra iki rekâtta bu evliliğin hayırlara vesile olması, gerçekten Allah'ın razı olacağı bir evlilik olması için hacet namazı kıldı. Bol bol dua etti. Namaz kıyafetlerini çıkartıp yatağına yattı. Kendisini tatlı bir uykunun kollarına bıraktı.

Geçen iki gün oldukça sessizdi. Talha'yla buluşmalarının ardından bir daha konuşmamışlardı. Hala okula Mahir ve isminin Furkan olduğunu öğrendiği iki adamla gidip geliyordu. Bugün annesiyle konuşacaktı. O yüzden gergindi. Anneannesi Melek Hanım'ı dün gece yolculamışlardı. Biraz da anneannesinin gitmesini beklemişti. Sokağın başında duran arabayla ön taraftaki adamlara teşekkür edip arabadan indi. O biraz ilerleyince Mahir'de inip onu takip etmeye başladı. Bu artık rutinleri haline gelmişti.

Her zaman olduğu gibi dairenin kapısına geldi. "Hadi bakalım Hazel göster kendini." Diyerek motivasyon sözcüklerini sıraladı. Kapıyı çaldı. Sema Hanım çalan kapıyla işlediği tülbendin başından kalktı. Kızına kapıyı açtı. Diğer iki kızı okuldaydılar.

"Hoş geldin bebeğim."

"Hoş bulduk anne" Hazel ayakkabılarını çıkarıp salona geçti. Sema Hanım'da tülbendinin başına geçti. "Üzerimi değiştirip geliyorum." Diyerek odadan çıktı. Üstüne günlük bir eşofman ve bir tişört geçirdi. Saçlarını tepeden topuz yaptı. Aynada kendi kendini sakinleştirmeye çalıştı. Tabi ki bu pek mümkün değildi. Kalbi yakalanmaya çalışan bir kuş gibi çırpındıkça çırpınıyordu. Annesiyle böyle bir konuyu konuşacağı için sırıtasıda geliyordu. Ciddi ortamlarda ya güler ya ağlardı zaten. Merhaba yengeç burcu mağdurları. Son kez derin bir nefes alıp odasından çıktı. Mutfağa geçip iki kişilik sütlü orta şekerli Türk kahvesi yaptı. Tabağın yanlarına bir parça çikolata iki üç tane de lokum koyduktan sonra, ne demişler tatlı yiyelim tatlı konuşalım, tepsiyi alıp salona geçti.

Sema Hanım kızının gelmesiyle yakın gözlüğünü çıkartıp uzak gözlüğünü taktı.

"Ooo Hazel Hanım hayırdır?" dedi şefkatli bir tebessümle.

"Yaa anne yaa, görende hiç yapmıyorum sanacak." Kızının söylenmesiyle güldü Sema Hanım. Aldığı kahveden bir yudum aldı. Hazel önüne çoktan sehpa getirmişti.

"Yapıyorsun kızım yapıyorsun tabi." Dedi imalı imalı. İkisi de güldü. Biraz havadan sudan muhabbet ettikten sonra kahveleri de bitmişti. Hazel daha fazla erteleyemeyeceğini bildiğinden boğazını temizleyip annesinin dikkatini çekti. Sema Hanım'da kızının ağzındaki baklayı çıkartmasını bekliyordu.

BAŞIMIZA GELENLER (TAMAMLANDI) 🖤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin