Hala burada olanlara sevgilerimi sunmaktan başka yapacağım bir şey yok
🖤"TALHA!"
"Ne lan ne bende bir şey bilmiyorum. Duymadın mı adamın dediklerini? Allah'tan Atakan oradaymış. O ite de soracağım haber vermemek neymiş." sinirle elini direksiyona vurdu.
Hazel ve Hülya birbirlerine kaygılı bakışlar atarak Müdür Selim bey'in odasında oturuyorlardı. Ama tek korkan kişi kızlar değildi. Atakan sağ bacağını sallamaktan bir hal olmuştu. Selim bey, kızlar Atakanla konuşurken onları odasına çağırtmış birazdan eşlerinin burada olacağını bir şey içmek isteyip istemediklerini sormuştu. Hazel'in iç sesi her zamanki gibi en olmadık yerlerde devreye girmiş,
Varsa Hazelciğim bir soğuk su iste içersin
demişti.Sonunda beklenen şey olmuş kapı bir polis memuru tarafından çalınıp Talha ve Kenan beyin geldiği haberi müdüre iletilmişti. Kızlar ne yapacaklarını şaşırmış önce ayağa mı kalksak otursak mı diye birbirlerine bakarken içeri tüm heybetiyle kocaları girmişti.
Hazel asla Talha'ya bakmazken eliyle şişen dudağını kapatıp binbeş yüz yedi kere incelediği evrak dolabını inceliyordu. Hülya ise Kenan'ın gelmesiyle içinde bulunan duygusal boşluğun sonunda dolduğunu hissedip kalkıp adamın kollarına atmıştı kendisini. Uzun bir sarılmanın
"İyi misin? Bir yerinde bir şey var mı?"
sözlerinin ardından Hülya'nın bir yerine bir şey olmadığına kanaat getiren adam sonunda derin bir iç çekip şükretti.Talha ve Hazel için aynı şeyler geçerli değildi. Sonunda Hazel dayanamayıp Talha'ya kaçamak bir bakış atacaktı ki gözleri adamın bal harelerine değer değmez orada tutulu kaldı. Ne kadar gözlerini kaçırmak istese de bunu başaramadı. Talha'nın gözlerinden her zamaki gibi hiç bir şey okunmuyordu.Gördüğü duygusuz gözler Hazel'in gözlerinin dolmasına neden oldu. Talha kadını yavaşça inceledi gözleri yavaşça yüzünü tararken dudağını görmesiyle duygusuz gözlerinde oluşan kıvılcımlar Hazel'in yerinde kıpraşmasına yol açtı. Adam derin bir 'ya sabır' çekip kalan vücudunu da inceledi. Hazel'e saatler gibi gelen bu durum aslında saniyeler almış Selim Bey'in konuşmasıyla herkes girdiği dünyadan şu ana dönmek zorunda kalmıştı.
"Hoş geldiniz Talha bey" diyerek Talhayla ardından "Kenan bey" diyerek Kenanla tokalaştı.
Masanın önündeki berjiyerlere oturmaları için adamları eliyle buyur etti.
Hülya kenanla kucaklaşmasının ardından ceza koltuğuna Hazel ve Atakan'ın yanına geri döndü. Ortada gezen soğuk havanın kaynağı Talha olmasına rağmen herkes kaçamak bakışlar atıp bu soğuk dalgaları ne zaman keseceğini bekliyordu.
Selim bey durumu kısaca özet geçerken Talha ve Hazel her göz göze geldiğinde Hazel suç işlemiş gibi kıvranan küçük bir çocuk rolü oynuyor adam ise karısının patlayan dudağını gördükçe 'ya sabır' çekip gözlerini kaçırıyordu.
"Sonuç olarak Atakan bey durumu daha iyi özetler ama eşleriniz haklıyken haksız duruma düştüler. Ve anlaşma yapmaktan başka çare yok gibi."
Talha Atakan'a baktı ama Atakan oturduğu koltuğun içine girmek için biraz kendini zorladı. Talha'nın nın bu yüzünü çok iyi biliyordu. fırtına öncesi sessizlik demek isterdi ama bu kasırga öncesi sessizlikti. Özür dileyen masum bakışlarını adama göndermeye fırsat bulamadan Talha bakışlarını çekti. Hazel ve Atakan durum karşısında birbirlerine bakarak teselli ettiler. Evet bu bakışlar şunu anlatıyordu. Çekilecek çilemiz varmış.
"Selim bey bize haber verdiğiniz için teşekkür ederiz. Belli ki" sesi, burada bir tık yükseldi "sevgili eşlerimiz ve avukatımız durumdan haberdar olmamız gerekmediğine karar vermişler. Neyse ki siz bizi aradınız."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞIMIZA GELENLER (TAMAMLANDI) 🖤
EspiritualUyarı : Talha Hancıoğlu hayali bir karakterdir yaşayanlarda onu aramayınız. ▪▪▪ Bir adam ve bir kadının kaderlerinin beklenmedik şekilde kesişmesiyle başlayan aşk hikayesi.. Allah önce adamı yarattı bundan 27 sene önce. Sonra kadını yarattı 22 sene...