|17|

8.7K 413 30
                                    

Talha ceketini giydi. Ardından masanın üzerinde duran telefonunu ve araba anahtarlarını aldı. Bu esnada Hazel Talha'yı izliyordu. Kapıya yönelmeleriyle kapının suratlarına doğru 'pat' diye açılması bir oldu. Talha Hazel'i tuttuğu gibi arkasına alırken içeriye böyle girme cesaretini hangi densiz gösteriyor diye kaşlarını çattı. Kapının arasında görülen suretle gözlerini devirdi. Tabi ki bu kişi Atakan Kaşmir'den başkası değildi.

Atakan elinde ki dosyaya bakarak odaya girmişti. "Patronn" diyerek gözlerini dosyadan çekip masaya doğru baksa da tahmininden oldukça yakınında duran Talha ile irkilip geri çekildi. Şaşkın gözlerle Talha'nın bıkkın attığı bakışlarına, ardından arkasına sakladığı kadına ve onun kolunu tutan eline baktı. Hazel adamın bakışlarıyla girdiği transtan çıkıp Talha'nın elinden yavaşça sıyrıldı. Ondan bir adım uzaklaştı. Atakan'ın yüz ifadesi yerini kocaman bir sırıtmaya bırakırken odanın içine adımını attı.

"Ooo patron bey, nereye böyle? Hem de mesai saatleri içinde" Atakan onaylamadığını beliren 'cık cık' sesiyle Talha'nın kaşlarının çatılmasını izliyordu. Kaç yıllık dostunu böyle yakalamışken hayatta bırakmazdı. Talha'nın öldürücü bakışlarını es geçip Hazel'e elini uzattı. "Ben Atakan Kaşmir şirketin baş avukatı, aynı zamanda yanında bulunduğunuz adamın can dostu." Hazel kendisine bakan adama tebessüm etti. Başıyla selam verip "Hazel Karadağ" dedi. Atakan tokalaşmamasına şaşırarak elini çekerken bu ismi nereden duyduğunu düşündü. Talha'nın açıklama yapması için beklerken nerede duyduğunu hatırladı. "Hazel Karadağ mı? Yengem misin yani?" Atakan'ın coşkulu şekilde söylediği sözlerle Talha gözlerini bir kere daha devirirken Hazel adamın samimi tavırları karşısında gülümsemesini tutamadı. Sanki kırk yılık dostunu kaybetmişte yeni buluş gibi davranıyordu.

"Aşk olsun Talha, yengem buraya kadar gelmiş bizi tanıştırmadan götürecek miydin?" tekrar onaylamaz bakışları ve sağa sola salladığı başıyla Talha'ya baktı. Ardından Hazel'e dönüp konuşmaya başladı.

"Hazel yenge bak duymadım deme sonra. Emin misin sen Talha'yla evlenmeye? O biraz serttir, gördüğün gibi daha bir kere gülmedi sonra çok-" omuzuna yediği yumrukla konuşmasını kesti. Talha Atakan'ın susmayacağını anlayınca sabrını tüketmişti. "Görüyorsun yenge üstelik şiddet yanlısı." Talha ya sabır çekerek Atakan'a baktı. Hazel aralarında ki ilişkiye gülüyordu. Keşke onunda bu kadar samimi olduğu arkadaşı olsaydı diye düşünmeden edemedi.

"Hadi güzelim biz çıkalım yoksa benim elimden bir kaza çıkacak."

Hazel Talha'nın tavırlarına Atakan'la birlikte gülerken adamı onayladı. "Tanıştığımıza memnun oldum Atakan."

"Bende yenge kendine dikkat et." dedi kaşlarıyla Talha'yı göstererek Talha bir kere daha omzuna vuracakken kaçtı. Talha la havleler eşliğinde odadan çıkarken Hazel gülmemek için dudağının kenarını dişliyordu. Katta bulunan asansöre bindiler. Talha aynadan Hazel'e bir bakış attı.

"Tutma kendini tutma gül." Talha'nın yarı kızgın yarı gülümser tonda söylediği sözlerle gülümsedi.

"Komik bir arkadaşın var."

Talha Atakan'ı düşünmesiyle gülümsedi. Ne kadar kendisini sinir etse de can dostuydu o . "Öyle" dedi. Asansörün otoparka gelmesiyle asansörden inip arabaya bindiler. Şirketin otoparkından çıkmalarıyla Mahir'in bulunduğu araçta onları takip etmeye başladı.

Yirmi beş dakikalık yolculuğun ardından ormanın içine doğru olan birbirinde uzak villaların bulunduğu bir siteye geldiler. Hazel aracın iki katlı bir evin garajında durmasıyla arabadan indi. Etraf oldukça yeşildi. Villalar mahremiyet sağlayacak şekilde birbirinden uzaktılar. Ayrıca bulundukları villanın çevresi iki metre yükseklikle duvarla ve ona dolanmış olan sarmaşıklarla süslenmişti. Sessizlik huzur vericiydi. Konumunu oldukça hoşuna gitmişti. Şehrin kalabalığından uzak, oldukça yeşil. Gülümsedi. Onun etrafı incelemesini bitirdiğini gören Talha eliyle yolu gösterdi. Bu evi üç yıl önce yatırım amaçlı almıştı. Fakat zamanla hafta sonları kafa dinlemeye geldiği bir mekan olmuştu. İki katlı evin dışı lacivert renkliydi. Talha anahtarıyla üzerine ahşaptan şeritler duran oldukça şık demir kapıyı açtı. Girişte ayakkabılarını çıkardı. Hazel'de aynı şekilde ayakkabılarını çıkarıp Talha'yı takip etti. Girişin ardından onları oldukça büyük bir salon ona bitişik amerikan mutfak karşılıyordu. Ev bir kaç eşyayla döşenmişti. Boş bir ev beklediği için kaşlarını çattı.

BAŞIMIZA GELENLER (TAMAMLANDI) 🖤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin