|7|

9.5K 443 43
                                    

Hikaye kapağını değiştireyim diyorum ne diyorsunuz?

Hazelciler 😇 bu işareti
Talhacılar 😎bu işareti bıraksınnSayımızı bilelimm.♥🔥

Kemal Bey genel komutanlıktaki odasında otururken telefonu çaldı. Arayanı gördüğünde kaşları çatıldı ama merakla telefonunu açtı.

"Alo"

"Selamünaleyküm komutanım."

"Ve aleykümselam komiserim"

Kendisini arayan Yavuz başkomiserdi. Bazı saha görevleri için birlikte çalışmışlardı. Ama bildiği kadarıyla şu an öyle bir görev yoktu. Araması onu meraklandırmıştı.

"Abi benim sana bir maruzatım olacaktı ama heyecan yapma."

"Hayırdır inşallah, merak ettim şimdi."

"Hazel Karadağ senin kızın galiba?"

Hazel'in ismini duymasıyla Kemal Bey kaşlarını çattı. Oturduğu yerde dikleşti.

"Evet, bir sorun mu var?"

"Abi korkma kızın iyi de, bugün bir saldırı girişimi olmuş, sorun yok, birazdan ifadesini vermeye gelecek bilmek istersin diye düşündüm."

Adamın söyledikleriyle Kemal Bey hemen ayağa kalktı. Endişeyle ekledi.

"İyi mi şimdi? Bir yerine bi şey olmuş mu?"

"İyi iyi abi merak etme. Kendisini kurtaran bey yaralanmışta, onunla hastaneye geçmiş oradan da ifade vermeye gelecekler."

"Tamam ben hemen geliyorum."

Kemal Bey durumu bir üst komutanına bildirip hemen karakola doğru yola çıktı. Bir an önce karakola yetişmeye çalışıyordu. Kızını sağ salim görüp endişeli yüreğine su serpmek istiyordu.

Adam hemen arabasını karakolun otoparkına park edip indi. Birkaç adım atmıştı ki kızı Hazel bir adamla konuşuyordu. Onun iyi olduğunu anlamak için hemen hasar tespiti yaptı. Bir sorun gözükmüyordu.

"Hazel!"

"Baba?"

Evet arkadaşlar gelelim zurnanın zırt dediği yere. Diyen iç sesini duymazlıktan geldi. Babasının olduğu yere doğru adımlamaya başladı. Aynı zamanda Kemal Bey'de ona doğru yürüyordu. Karşı karşıya geldiklerinde sarıldılar.

"Baba senin ne işin var burada?" Kemal Bey kızının arkasındaki adama bakıp kaşlarını çattı. Ondan gözlerini çevirmeden cevap verdi.

"Arkadaşım aradı saldırıya uğradı falan bir şeyler dedi ne oldu?" dedi.

Hazel'in gözleri, babasının konuşmasıyla doldu. Tekrardan o anlar aklına geldi. Elif'te Kemal Bey'i görünce yanlarına geldi.

"Merhaba Kemal amca"

"Merhaba kızım senin bir şeyin var mı?"

"Yok çok şükür." Dedi.

Talha Kemal Bey'in bakışlarıyla gerildi. Ondan gözlerini kaçırmazken bu durumda tanıştığı için pek memnun değildi. Hangi durumda tanışmayı düşünüyordun acaba? diye de düşünmeden edemedi.

Hazel'in kendisini tanıştırmayacağına karar verince boğazını temizledi. Artık olaya el atmalıydı.

"Selamünaleyküm, ben Talha Hancıoğlu." Diyerek elini Kemal Bey'e uzattı. Sesinden güç akıyordu. Hazel onları tanıştırmayı unuttuğu için kendisine kızdı.

BAŞIMIZA GELENLER (TAMAMLANDI) 🖤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin