Ride babe -חלק ראשון

2.8K 45 6
                                    

לנהל עסק לגמרי לבד זה לא פשוט , במיוחד לא בית זונות.העסק הוא עסק משפחתי שהתחיל מסבא רבא שלי שהבין שנשים זה עם כזה יפה ואי אפשר שלא לנצל את זה.היו לו המון נשים שהביאו את חברות שלהן לרקוד קצת באיזה מחסן נטוש ואז צץ לו רעיון לפתוח בית זנות באותו מחסן נטוש.
הוא קנה את המחסן ושיפץ אותו וכאן נולד ה״ride babe" המועדון זנות הכי גדול בארץ וכמובן שעם השנים הוא נהיה באמת יותר ויותר גדול.
אבל הכל התדרדר ברגע שבו אבא שלי מצא את עצמו באמצע המאה ה21 בלי רקדניות ובלי זונות,מה שגרם לו לעשות דברים מאוד לא חוקיים כדי להבטיח שהעסק המשפחתי לא יפשוט רגל וייסגר בגלל חובות.
הכל התחיל כשאבא שלי עמד בפני פשיטת רגל ענקית והיה חייב סך 8 מליון דולר חובות לרשויות.
מישהו יצר קשר עם אבא שלי במשך חודש שלם,כל שבוע הגיע אלינו למועדון(לבית זנות) גבר חסון עם מסכה על פניו ומכתב בידיו והוא לא דיבר,פשוט הביא את המכתב לאבא שלי ביד והלך.
******
עקבתי אחרייך כבר די הרבה זמן ואני רוצה להשקיע אחוזים במקום הזה כי אני רואה שיש בו פונטציאל גדול.
אם אתה רוצה שהמקום הזה לא יסגר אני מוכן לעזור לך אבל בתמורה אתה תצטרך לעשות בשבילי עבודה.
******
אחרי שבועיים מהמכתב אנשיו של הבוס הגדול יצרו איתו קשר.
הם קבעו עם אבא שלי להגיע לנמל לפגישה עם מישהו על יאכטה מסוימת ושם הסבירו לו הכל על העסק הלא חוקי שלהם.
הבוס הגדול הצמיד לו 3 בחורים שנאמנים לו-בוריס צביקה וטל כדי שאם תהיה פשלה הם יחסלו את אבא שלי ישר,אבל אבא שלי היה מאוד נאמן לו ברגע שהוא התחיל לראות שהכסף זורם לו הוא אמר לעצמו שהוא בחיים לא היה במקום כזה טוב בחיים שלו.
העבודה של אבא שלי וה3 בחורים לא היתה כזאת פשוטה,היו בה המון סיכונים.
הם היו מקבלים רשימה של ילדות רוסיות,אוקראיניות (בעדה שלהן מברית המעוצות) בדרך כלל בטווח גילאים 15-25 שלרוב גדלו עם אם חד הורית או שאין להם משפחה יציבה,היו רק בנות שאין להם משפחה כדי שלא יחפשו אותם.
הם היו צריכים לחטוף את כל הבנות שנמצאות ברשימה ולהעביר אותם למחתרת מתחת לאדמה שבתוך המועדון.
המועדון התחלק ל2 קומות.
הקומה המרכזית ששם יש הופעות חיות ,בר מגוון בשתיית אלכוהול וחדרי סקס
והמחתרת שהיתה קומה מתחת למועדון
אף אחד לא ידע מה זה המחתרת חוץ מאבא שלי ומאנשינו של הבוס הגדול.
כשאתה יורד למטה ימינה מהבר יש לך שירותים אבל מה שאתה לא יודע זה שבתא אצל שירותי הנשים יש רצפה שהיא טיפה מורמת למעלה,כשפותחים אותה עד הסוף יש לך פתח קטן עם גרם מדרגות למן קומה באדמה.שם היה המחתרת שלנו,שם החזקנו בבנות החדשות שלנו והפכנו אותן לכוכבות אמיתיות.
אנחנו נותנים לבנות האלה כסף,אנחנו מחפשים להם משפחה חדשה,יש לנו אולגכים רוסיים שקונים מאיתנו את הבנות.
*אוליגכים-כינוי לאנשי עסקים רוסים שהתעשרו מאוד בתקופת התפרקותה של ברית המועצות כאשר קנו את הנכסים המופרטים של המדינה.
הבנות האלה צריכות להגיד לנו תודה ,הוצאנו אותן ממשפחה רעילה שלא עשתה להן טוב ולא היתה יכולה להביא להן שום דבר בעתיד ונתנו להם בעלים חדשים שיש להם כסף ושהם יכולים להבטיח את העתיד של אותן בנות.

אבא שלי לא רצה לעשות עבודה לא חוקית אבל הוא עמד בפני סגירת הבית זנות והיה לו יותר מדי חובות שאם הוא לא היה עושה כלום הבן שלו היה חי בעוני רב,הוא לא היה יכול לתת לבן שלו רועי למות מרעב.
הוא רצה להבטיח עתיד זוהר ומושלם לבן שלו שרק מלאו לו שישה שנים.
בנוסף לעסק הלא חוקי אבא שלי נהנה להרוויח עוד כסף מהצד-ההופעות החיות.
כל לילה בימי חמישי ושישי הוא היה מעלה לבמה כמה מהזונות שלנו שירקדו לגברים שבאו למועדון,מי לא רוצה ליד וויסקי טוב שאיזה זונה תרקוד עליו.כן היה לנו גם חדרים לקחת לשם את הזונות בתשלום כמובן .
עם השנים אבא שלי התעשר מאוד,כל לילה של הופעה חיה הסתיימה תמיד עם 100 אלף שקל.
אבא שלי תמיד התייחס ברצינות לעסק המשפחתי,הוא נתן לו משמעות חדשה ,הוא טיפח את העסק הזה 24 שבע מתוך אהבה גדולה לעסקי הזונות שעבר בין סבא רבא שלו לסבא שלו ועכשיו תורו להוכיח שהוא יכול לשמור על שם העסק ועל הגאווה של המשפחה.
******
Ride babe
המקום שבו אתה מחפש את עצמך מחדש ונותן לעצמך להרגיש גבר
כניסה למועדון כולל הופעה חיה 800
שתייה חופשית מהבר 500
חדר עם זונה לשעה 1,000 ₪
חדר עם זונה לחצי שעה 600
*****
אבא שלי סיפק לגברים שבאו למועדון חוויה שהם בחיים לא ישכחו וזה מה שגרם להם לחזור שוב כל שבוע.
אבא שלי ידע יפה מאוד איך לעשות לכולם הצגה ולרוקן את הארנקים שלהם.

צלקות על הגוף Where stories live. Discover now