חלום רטוב

1.4K 26 3
                                    

היום היה יותר מדי ארוך ממה שציפיתי.
כוס של אספרסו לא עזר ל4 שעות שינה שישנתי...או יותר נכון נמנמתי...אני אפילו לא זוכר אם באמת נרדמתי אתמול ובאיזה שעה זאת הייתה,היה לי כל כך קשה להירדם כי השתוקקתי למשהו מסוים כל כך חזק.
השתוקקתי לה
לרוזי
הזדקקתי לה
המחשבות על לאהוב אותה,לאהוב איתה,לעשות ביחד אהבה....גרמו לי לזקפה.
נזכרתי שוב ושוב בעיניים הירוקות היפות שלה,עיניים מרגיעות כמו של אמא שלי.
בלי בושה הדלקתי פורנו ואוננתי,ניסיתי בכל הכוח לגמור,אולי זה יתן לי הרגשה טובה,אולי ככה אני אצליח להירדם.
אבל לא יכולתי,כבר המון זמן שאני לא מסוגל לגמור בלי מגע פיזי של מישהי,כי אם אני לבד בבית אני כל הזמן חושב על רוזי וזה כבר העיק עליי,זה הופך אותי לחסר אונים.
אבל הפעם לא וויתרתי לעצמי,אני אמשיך עד שאני אגמור.
כיביתי את הפורנו ונשכבתי על המיטה עירום ,עצמתי עיניים.
הדבר הראשון שעלה בדמיוני הייתה אותה דמות שכל כך הערצתי,שחששתי בה מהרגע הראשון שעיני נחו עלייה,הפשטתי אותה בדמיוני,והגוף העירום שלה הוא כל מה שחלמתי עליו,כל מה שרציתי לגעת בה,בציצי החשוף שלה,היא ראתה שאני רוצה לגעת בה ובלי היסוס היא לקחה את ידי ושמה אותו על הציצי שלה,תפסתי אותו בהשתוקקות,הפיטמות שלה עמדו זקוף והתמתחו,העברתי את ידי בהם וזה גרם לה לעור ברווז על כל הגוף,שתי ידיי היו על הציצים שלה והמשכתי לשחק בפיטמותיה,הראש שלה נח על הכתף שלי והיא גנחה בעדינות,הרגשתי איך הזין שלי מתקשח ומתקשח,הצמדתי אותו אל הפות שלה,היא היתה בתחתונים.
היא עצמה את עיניה תוך כדי שאני עושה לה נעים בפיטמות,היא כל כך נהנת,היא מתמסרת אלי,היא מתמסרת להרגשה הטובה שאני נותן לה,אפוריה נהדרת שעושה לך טוב,שמספקת ממנה את הפחדים.
הייתי חייב לראות איך היא נראת כשהיא גומרת.
הכנסתי לה יד לתחתונים והיא לא נרתעה,היא נצמדה אלי מתנשפת עמוקות,כל הגוף שלה צמרמורות של התרגשות.
היא היתה מאוד רטובה,זה הדליק אותי.
רציתי להכניס את הזין שלי לתוכה,אבל אני רוצה שהיא תגמור,אני רוצה שהיא תהנה,שהיא תגיע לשלב מסוים שהיא רק מתחננת לי,שהיא רק רוצה עוד ועוד.
עם שתי אצבעות התחלתי לסובב בדגדגן שלה,יצאה לי גניחה שבחיים לא שמעתי משום בחורה אחרת שהיתה איתי,גניחה של שחרור,היא השתחררה ממי שהיא,היא היתה עירומה בכל מובן.
היא התפרקה על גופי,כששנינו עומדים,ואני נשארתי יציב וחזק בשבילה כדי שתוכל להתענג כמה שיכולה.
הידיים שלי בתוך הפות שלה היו חמימות,רטובות,לא הפסקתי את הסיבובים עד שהרגשתי שהיא גמרה,גניחה ארוכה,יבבה,רעידות גופה,הציפורניים שלה תפסו חזק את הגוף שלי,היא גמרה וזה היה מדהים.יכולתי להשבע שראיתע אותה כמעט בכתה מאושר.
הגמירה היתה טובה,אני יודע את זה,אני טוב בלהבין את שפת הגוף של הנשים.
היא יצאה לאט לאט מחיבוק ממני וחייכה.
הדבר הבא שאני זוכר הוא שכבר קמתי משינה,והרגשתי מאוד דביק סביב הזין שלי,כנראה באמת הצלחתי לגמור וזה מה שעזר לי להירדם.
במקום לשקוע בעייפות החלטתי לקום.
השעון היה 6 בבוקר והייתי חייב להספיק להכין דברים בשביל ההופעה היום בערב.
אז שתיתי את השוט אספרסו...שלא באמת עזר.
ונסעתי למועדון,נסיעה של חצי שעה,על הילוך מהיר.
התקשרתי לצוות ברמנים ומלצרים שאמורים להגיע להתחיל את ההכנות ב7 בערב,העלתי פוסט ברשתות החברתיות על ההופעה הערב.
הלכתי ישר למשרד לטפל בכמה טפסים.
הרגשתי מאוד טוב היום,למרות כל החוסר שעות שינה,כנראה החלום על רוזי מאוד הרגיע אותי,עשה לי שלווה לגוף.
אחרי שטיפלתי בכמה טפסים של העבודה,התקשרתי לרואה חשבון כדי להודיע לו לגבי ההופעה הערב,הוא אמר לי שהוא יבוא להפקיד לי את כל הכסף מההופעה ביום שישי בבוקר,מחר.
הרגשתי יותר טוב אחרי שטיפלתי בכל העבודה המשרדית,פחות לחוץ.
השעה היתה כבר 9 בבוקר,בוריס צביקה וטל לא היו פה אז החלטתי לבדוק מה עם הבנות.
הלכתי לכיוון החדרים,נכנסתי עם המפתחות לחדר מס 4.
קריסטינה שכבה על המזרון בפינת החדר והיתה נראת מעורערת
״בוקר טוב״ התקרבתי אליה ״איך את מרגישה ״
היא הביטה בי,עיניה היו חיוורות לא נראה לי שהיא בכלל ישנה בימים האחרונים.
היא עשתה פרצוף והביטה חזרה בקיר שמולה.
ירדתי על הרצפה בשביל להסתכל עלייה מקרוב
״היום הזה מאוד חשוב בשבילך,זאת ההזדמנות שלך להרוויח כסף.בשביל עצמך כמובן ! עוד שבוע את עוברת לאוליגך שלך ואת גם ככה תהיי עשירה ותוכלי להנות מהמון מותרות״
היא שוב חזרה להביט בי,עיגולים שחורים מתחת לעיניה,כל הגוף שלה היה נפול מעייפות.
היא לא הולכת להרוס את ההופעה היום בערב,אין מצב.
״קריסטינה אני רציני,אם את לא מופיעה היום כמו שהבנות לימדו אותך אני לא שולח אותך לחיים החדשים שלך ואת תשארי פה בתור הזונת מין של המנהלים״ היא הסתכלה עליי ועיניה התרחבו מהפתעה ובהלה ״את רוצה שזה מה שיקרה?״ צעקתי עלייה.
היא פרצה בבכי וקולה נסדק ״אני רוצה לעוף מפה״
קמתי על הרגליים והיא נשארה על המזרון ״אז תעשי מה שאני מבקש.תהיי ילדה טובה ותוכלי לצאת מפה״
היא הנהנה,רוכנתי אליה והיא נבהלה,שלחתי את ידיי לחולצה שלה והורדתי אותה בחוזקה
״על ההתנהגות הזאת יש לך עונש״
היא הפסיקה ישר לבכות והסתכלה עליי במבט של רחמים.
דבר אחד אני יודע בטוח.
רחמים לא יהיה פה היום .
משכתי אותה במפרק שלה והרמתי אותה אלי,החזה שלה התפרס נגד עיני,אחרי החלום הגוף שלי היה צמא למשהו מוחשי.
סובבתי אותה,והפלתי אותה על המזרון,הוצאתי את החגורה שהילה על הג'ינס שלי והפלקתי לה על התחת,היא יבבה מכאב.
״את תהיי ילדה טובה ?״ שאלתי והפלקתי בפעם השנייה
״כן.כן.כן״ היא צווחה
היה מגיע לה לפחות 4 פליקות אבל עצרתי אחרי השנייה.
היא קמה ועמדה מולי חיכתה שאני אגיד לה משהו,ובאמת היה לי מה להגיד כי הייתי חייב כבר להמשיך בעבודה שלי.
״מיה ואנאל יבואו אליך,תלכו להתלבש ביחד ותעשו חזרות על ההופעה״
היא הנהנה וחיכתה שאני אצא מהחדר,כנראה כדי שתוכל שוב להתפרק,שוב להתמודד בפינה,שוב לחשוב על החיים שלה הרחק מכאן.
אני יודע שזה לא מקום כיף,אני יודע שאי אפשר לחיות כמה חודש חודשיים שלמים,זה לא חיים,אין אוכל כמו שצריך,אין מותרות,אין פרטיות אבל זה חטיפה ,זה זנות .בעסק הזה אין ורוד.
אני יודע שהבנות פה סובלות,בפעמים הראשונות היה לי קשה עם זה,אבל למדתי לחיות עם זה,למדתי להסתדר עם זה,יש כמה מפונקות אז הן יבכו קצת וזה יעבור להן,בסוף הכל זמני וגם המקום הזה זמני בשבילן.
אבל אני מנסה שכן יהיה יותר טוב,בגלל זה יש חדר שיש בו חטיפים וטלוויזיה גדולה עם משחקים ויש בו ספה מרווחת ולא מזרון מסכן,אבל בחדר הזה יהיו בנות שאני יכול לסמוך עליהן בעיניים עצומות,בדיוק כמו מיה ואנאל.
יצאתי מהחדר של קריסטינה,נעלתי אותו ונכנסתי לחדר של מיה ואנאל,הוא לא היה נעול מה שאומר שכנראה טל נכנס,כולם יודעים שאסור להשאיר חדר של בנות בלי לנעול אותו.מיה נרדמה על הספה ואנאל אכלה קערת קורנפלקס,היא הסתכלה עליי בהתרגשות ואני הייתי רותח מעצבים לאור תקרית המנעול.
״למה החדר לא נעול?״ הסתכלתי עלייה בשילוב ידיים
היא כמעט נחנקה מהקורנפלקס מרוב שלא ציפתה לשאלה כזאת.
״טל היה פה״ הוא השתעלה ״שכבנו...״
״למה הוא לא נעל?״
היא הניחה את הקערה על השולחן קפה הקטן שלצידה,וקמה לכיווני ״מה זה משנה הרי אתה יודע שאני לא אברח מכאן״
היא ניסתה להתקרב אלי ללטף את הכתף שלי אבל עצרתי אותה ״תהיו מוכנות עוד שעה לעלות על הלבשה תחתונה ולעשות חזרות״
פתחתי את הדלת כדי לצאת ושמעתי אותה מאחורי גבי אומרת שאין ממה לדאוג ושהיום בערב יעבור חלק.
סגרתי את הדלת ונעלתי.
מוכן להתעמת עם טל,שיחות איתו ישר מועברות לתא הקולי.
הוא לא יעבור על זה בשתיקה.

צלקות על הגוף Where stories live. Discover now