מלכת דרמה

358 14 2
                                    

רועי-
אני כל כך כועס על רוזי שככה היא מתנהגת,ההתנהגות שלה פשוט ילדותית,היא מנסה להתאבד בדרך הכי מעצבנת בעולם.
זה שהיא מסרבת לאכול כבר יומיים בנוסף עם החומרי הרדמה המזדיניים האלה גרמו לה להיות כמו זומבי ולישון רוב היום.
אנאל ניסתה לגרום לה לאכול,ואני ממש ממש לא מעוניין לתת לטל להפעיל את הכוח שלו ולגרום לה לאכול בכוח,זה מה שחסר לי.
אחרי שכל יום שישי עובר בניסיון לשכנע אותה לאכול ולשתות בזמן שהבנות למעלה בהופעה חיה,אני יודע שחייב לעשות משהו לגביה,למחרת ביום שבת אני מזמין את הרופא שטיפל ברוזי כדי שיתן לה עירוי נוזלים.
לפני שהוא מגיע אני מציע לטל שנעשה לה מקלחת כי היא מסריחה,אני אוהב את הריח שלה גם כשהיא מסריחה,אבל אולי המקלחת תעשה לה טוב.
יש במחתרת דוש,והאמת היא שהייתי מאוד רוצה להטביל אותה באמבטיה שלי ולסבן אותה בעדינות,לעשות לה אמבטיה שתקח שעות בזמן שהגוף שלי צמוד אל הגב שלה,להריח את הסבונים ואת חום גופה.
אבל טל פה ומונע ממני להביע את הרגשות המזדיינים שלי.
אני מתפלל שהזין שלי לא יעמוד ויגיד שלום לטל אבל הגוף שלי לא יכול להיות בשליטה,במיוחד לא כשרוזי עומדת מולי ערומה.
היא כל כך תשושה שהיא אפילו לא מסוגלת לפקוח את העיניים שלה,מישהו חייב להחזיק אותה בתוך המקלחת.
בזמן שטל מוריד את התחתון שלה ואני צריך לרסן את עצמי לפני שאתן לו אגרוף שישתק לו חצי מהפנים,אז אני מסיח את דעתי  ומתפשט גם עד שנשאר עם תחתונים,אני אחזיק אותה מבפנים ואני מעדיף לא להרטיב את המכופתרת שלי.
כל גופה נופל עליי בזמן ששנינו מנסים לסבן אותה,היא ממלמלת כל מיני קללות
״אל תגיע בי ימזדיין״ אני מסבן את השדיים העסיסיות שלה,עובר ביסודיות לבית השחי,לתחת המתוק הזה ואני לא יכול לעצור את עצמי מלהסתכל על הפצעים האדומים שעל הפלח הימני שלה,אני מהדבק את הלסת שלי בעצבים,אני רוצה לראות אם הוא היה מעניש ככה את מיה.
״חתיכת חמור״ קולה חלוש
המים שוטפים את שנינו ואני מנסה לייצב אותה כשטל הולך להביא לנו מגבת.
כל הלכלוך המסריח יוצא ממנה ואני מקווה שגם השנאה שלה תשטף ממנה ותשאיר לה טיפת הגיון,שתפסיק להיות אדיטיות ותאכל למען השם.
גופה חלק כל כך ולבן כשאחרי מקלחת היא נראת זוהרת ומרהיבה,אני יכול להשאר ככה שעות,שנינו עירומים למעט התחתונים שלי שעכשיו רטובים ומראים בבירור את הזקפה הנוקשה שלי,אני סוחט את שערה והחזה שלה נצמד לחזה שלי,ההרגשה הזאת אשכרה מדהימה,אפוריה מושלמת מציפה את כל כולי כשהפטמות שלה מזדקרות מהקור ונצמדות לחזה שלי,למרות שהיא מתה מקור הגוף שלה עדיין חם,חם מאוד,והגוף המתוק שלה מריח מלוונדר.
טל עוזר לי לנגב אותה ולהשכיב אותה לישון.
ואני לא מתאפק והולך לשירותים בשביל להוריד את המתח,האורגמה מגיעה אלי מהר יותר מבדרך כלל
בגלל שהייתי כל כך קרוב אליה,כל כך מרוגש ממנה,כל הגוף שלי היה חייב להגיע לפורקן הזה כמה שיותר מהר,זה לעולם לא יהיה את אותה ההרגשה ברגע שרוזי תהיה שלי,אבל זה נותן לי את הרגיעה שהייתי צריך בשביל המשך היום.
אחרי שעתיים הרופא מחפש את הוריד שלה,מחבר לה נוזלים ועירוי
הוא מחבר לה צינורות לאף ומחדיר לה חמצן.
לעזאזל,למה היא הגיעה למצב הזה.
טל נעלם לשעה וכשהוא חוזר הוא מעדכן אותי שהיה לו שיחה עם הבוס שלו,אם מצבה של רוזי ימשיך ככה אז הוא רוצה שההעברה שלה תהיה יותר מוקדמת.
פאק
אני חייב לפעול יותר מהר
ובכל הכוח.
טל נפרד מהבנות ונוסע למשפחה שלו בדרום,אחרי שכמעט כל השבוע היה עמוק בתוך החרא של העבודה.
אני ובוריס נשארים לטפל בעיניינים חשובים במחתרת,ביום ראשון אנאל תצטרך לעבור לאוליגרך שלה ואנחנו צריכים להיות מוכנים.
הרופא משאיר לי דף ארוך עם הוראות בכתב היד שלו,שאני ממש מתקשה להבין,הוא משאיר לי תרופות ועוד משאפים לאסטמה של רוזי,ואני לא מבין איך הגיוני שהילדה הזאת שלוקחת לנו כל כך הרבה תעסוקה וכוח עדיין נשארת פה,שום דבר מזה לא הגיוני,ועוד להקדים את ההעברה שלה?
מסתובב לי המוח בהמון המון מחשבות,אם הוא רוצה אותה למטרות מין הוא יפגוש את המפלצת בתוכי,היא מתה לפרוץ ממני ולהגן על הבחורה שלי.האגו שלי כל כך גדול בשביל לחלוק את הבחורה הזאת,אף אחד לא יתבע בה את רכושו כל עוד אני חי ונושם.

צלקות על הגוף Where stories live. Discover now