רועי עשה את זה כל הראשון לחודש.
הבוס הגדול העביר אליו רשימת בנות חדשה והוא היה צריך לעקוב אחריהן למקום שבו אף אחד לא רואה אותם ובאותו רגע הוא היה חייב לפעול.
***********כל יום שני בערך בשעה 13:00-14:00 הייתי חונה את הרכב ממול האוניברסיטה ועוקב אחריה לפחות 5 דקות ביום רק כדי לראות את הרוגע ואת השלווה שהיא משדרת לכל מי שמסתכל עלייה השלווה שלה היתה מרגיעה אותי בתוך כל הטירוף שאני נמצא בו,אפילו לא היה לי חשק להכיר אותה כי אני יודע שזה לא יכול לקרות יש לי עסק לנהל והיא לא יכולה להיות חלק מהחיים שלי .
אבל היא נתנה לי הרגשה כל כך קסומה וזה הפך אותי כבר מכור אליה.
כל יום אני רק משתוקק לרגע הזה,לציפייה הזאת של לראות אותה.
אני רואה אותה שותה מים ובטעות נפלו לה כמה טיפות על החזה,היה לה מחשוף עמוק וכל כך השתוקקתי להיות הטיפות מים הברי מזל האלה שזכו לנוח על החזה היפה שלה.
אני זוכר אותה עוד מהבית ספר,אי אפשר לשכוח יצור כזה מרהיב,רוזי...השם שלה כל כך התאים ליופיה המהפנט והעדין
יש לי כל כך הרבה בחורות וזה לא הגיוני שדווקא היא היחידה מכולן שעושה לי את זה,כזאת פשוטה אבל כזאת יוצאת דופן.
המכשיר קשר התחיל לזמזם ״רועי אני חייב אותך במועדון״
נהגתי עם הואן המסחרי שאיתו אנחנו חוטפים את הבנות,לבשתי קפוצון ושמתי משקפי שמש כדי שלא יסתכלו עליי,כשבאתי שוב להסתכל עליה כבר לא מצאתי אותה,יכול להיות שהיא כבר נסעה הביתה עם הפיאט שלה.
מעניין מאיפה הכסף שיש לה לרכב כזה ? היא חיה עם ההורים שלה ? היא חיה עם בן זוג שאוהב אותה?
כל יום אני שואל את עצמי את אותן השאלות ומחכה בקוצר רוח למצוא להן תשובות .
התנעתי את הרכב והתחלתי בנסיעה לכיוון המועדון.
נכנסתי למועדון פתחתי את המנעול הראשון שבדלת הראשונה ואז אחרי מסדרון קצר נכנסתי עם המנעול השני בדלת השנייה שמובילה למועדון.
המועדון היה ריק וחסר חיים,מאוד מוזר לי לראות אותו ככה.
המועדון הזה הוא מפעל חיי,הוא כל החיים של המשפחה שלי.
ביום חמישי הזה יש הופעה חיה ואני חייב לארגן צוות שיעבוד פה בלי הפסקה עד שהכל יהיה מושלם.
ירדתי לשירותים בקומה למטה ,הגעתי לתא שירותים של הנשים והתכופפתי למטה כדי להרים את הפתח הסודי למחתרת וירדתי במדרגות הקשות,היה ריח מאוד חזק של עובש.
הלכתי נחוש למשרד שלי ושמעתי קולות של יבבת בכי,לא יכולתי להתעלם מזה.
במקום ללכת למשרד התקדמתי שמאלה לכיוון החדרים של הבנות,שמעתי שהבכי בא מחדר 4,על החדר היה כתוב את השם של הבחורה ״קריסטינה פיניקס״
זאת הילדה החדשה שהבאנו לפה לפני שבועיים,ככה כולן בהתחלה לא מפסיקות לבכות עד שהן מבינות שאנחנו נותנים להם חיים חדשים מלאי עושר. אף אחת לא רוצה להיות זונה עד שהיא מבינה כמה טוב זה מביא לה
לקחתי את הצרור מפתחות שיש לי בכיס וחיפשתי את המפתח לחדר 4.
נכנסתי לחדר בטריקה חזקה וקריסטינה הסתכלה עליי בבהלה,זאת הפעם השנייה שאני רואה אותה אחרי אותו היום שחטפתי אותה.
היא היתה מאוד מבוהלת ומפוחדת,רציתי לגעת בה ,רציתי להעניש אותה על זה שהיא בוכה,מי שנמצאת פה היא ברת מזל ואני לא ארשה לאף אחת לבכות.
כשהתקרבתי היא התרחקה ממני ונצמדה אל הקיר,תפסתי את הצוואר שלה וחנקתי אותה ״את מבינה שאני נותן לך בית חדש,חיים חדשים,עוד חודשיים נמצא לך בעל עשיר.אז אפשר להבין למה את בוכה?״
הבכי שלה נפסק והיא התחילה להחנק,הרפתי את האחיזה שלי בה והיא השתעלה כבדות.
קריסטינה הסתכלה לתוך עיניי וירקה עליי ״אל תדבר אלי כאילו אני הבובה שלך״ קריסטינה היתה רק בת 17 אבל היתה חצופה כזאת גדולה.
הסתכלתי עלייה בחצי חיוך בלעג על החולצה שלי היה כתם של הרוק שלה,חבל שהיא לא משתמשת ברוק הזה על הזין שלי.
היא לא הבינה עם מי היא מתעסקת.
שמעתי את דפיקות הלב שלה מתגברות ,היא לא הבינה מה אני עומד לעשות לה עכשיו,הפחד בעיניים שלה בער כמו שבחיים לא בער בה.
קרעתי את התחתונים שלה באגרסיביות ועכשיו היא שכבה מולי עירומה בלי החלק התחתון,רק חולצת טי שרט פשוטה היתה עליה,הפיטמות שלה עמדו זקופות ויכולתי לראות אותם דרך החולצה השקופה שלבשה.
״בבקשה אל תעשה לי כלום,אני בתולה״ היא התחילה ליבב מבכי.
היא אמרה לי משהו שאני כבר יודע,ואסור לי לשכב איתה כי אני חייב למכור אותה בתולה לאוליגרך שלה.
אבל מי אמר שאי אפשר שלא להשתעשע איתה?
תפסתי בצוואר שלה ומשכתי אותה מולי על המזרון שעל הרצפה,הוצאתי את החגורה מהמכנס שלי והפלתי את הראש שלה על הרצפה כשהתחת שלה עומד מולי כמו בתנוחת דוגי.
עם החגורה יצרתי מן לולאה והפלקתי לה בתחת,סוף סוף היא לא צייצה,אפילו לא ליילה קטנה של בכי.רק סבל וכאב היא הרגישה,כל הגוף שלה רעד.
״את לא מבינה שאת צריכה להכנע לי,את צריכה להיות ילדה טובה אם את רוצה לצאת מפה לחיים החדשים שלך״
ידעתי שהיא לא מבינה על מה אני מדבר אבל היא חשבה שאני אפגע בה אז היא שתקה ונתנה לי להנות ממה שאני עושה.
ככה אני אוהב את הבנות שלי,שהן כנועות אלי ועושות כל מה שאני מבקש.
הפלקתי לה בפעם השנייה עד שהיה סימן אדום על התחת הקטן שלה,זה עשה לי את זה ועכשיו עמד לי.
תפסתי לה בשיער והרמתי אותה לכיווני
״קריסטינה שלי״ הסתכלתי עליה בעיניים נחשקות ״אני רוצה לראות אותך גורמת לי לגמור״
קריסטינה שתקה ובעלה את הרוק שלה היא עמדה מולי במצב של שוק,אני שונא שזה קורה לבחורות.
״קריסטינה את רוצה לצאת מפה ?״ צעקתי בקול חזק שאני בטוח שכל הבנות בחדרים האחרים שמעו אותי.
היא עצמה את עיניה חזק כאילו אם היא תפקח את עיניה היא תקום במיטה שלה מחלום רע שחלמה ולא תהיה בתוך קומת קרקע של בית זנות.
״תעני לי ״ הרמתי את קולי יותר חזק ״את רוצה לצאת מפה?״
״כן....״היא ענתה בלחש כולה רועדת ופגועה.
הורדתי ממנה את החולצה והיא נתנה לי להוריד לה בלי להשתמש בכוח ״אז תעשי מה שאני אומר.תגרמי לי לגמור!״
היא פקחה את עיניה,גופה העירום והצנום היה כל כך מושך
היא פתחה לי את הכפתור של המכנס ביד רועדת וכמעט לא הצליחה לפתוח את הריצרץ,עזרתי לה והורדתי ממני את המכנס ואת הבוקסר.
הזין שלי עמד מולה,קשה וחזק.
היא הופתעה ולא ידעה מה לעשות דחפתי לה ידיים לפה ״יופי תשאירי את הפה שלך פתוח ותנשקי את הזין שלי כמו סוכריה״ דחפתי את הפרצוף המבוהל שלה לתוך הזין שלי תוך כדי שאני פותח לה את הפה כדי שתרד לי.
נהנתי מכל רגע שהשפתיים שלה היו על הזין שלי ועטפו אותו ברוק,הרגשתי שחום עולה בגופי.
דמיינתי את רוזי מחייכת אלי,שוכבת לידי במיטה אחרי שעשינו סקס,אני נהנה להסתכל עלייה אני מרגיש זרם חשמל עובר לח בגוף
המחשבה על רוזי גרמה לי לגמור והקולות של קריסטינה נחנקת מהשפיך שלי גרמו לי לחזור למציאות.
היא ירקה את השפיך על הרצפה בזמן שאני הרמתי את הבוקסר והמכנס והתלבשתי.
אפילו לא הסתכלתי על קריסטינה בפעם האחרונה פשוט יצאתי מהחדר ונעלתי אותה.
YOU ARE READING
צלקות על הגוף
Teen Fictionהוא היה מכה אותי חזק על גופי העירום כדי לגרום לי לסבל,כדי להוציא את התסכול שלו עליי. אני שונאת אותו,הוא הפך אותי לזונה שלו. כבר 3 חודשים שלא ראיתי את הבית שלי,הייתי כלואה בתוך חדר קטן עם מיטת יחיד על הרצפה ראו על המיטה את הכתמים מאתמול בלילה,אין חל...