ההכנות להופעה החיה עדיין נמשכו,הכל הולך לפי המתוכנן.
קריסטינה התארגנה למופע,אנאל ומיה ישר אחריה יופיעו ואז יתחילו בחדרי סקס וקריסטינה תשאר להופיע עד חצות.
התפקיד של רועי הוא לבדוק שהכל הולך כשורה ושום דבר שלא מתוכנן לא אמור לקרות.
הכל צריך להיות כמו שצריך.
כניסת לקוחות 23:00
נקודת המבט של רועי-
השעה היתה 22:10 ,אחרי שבדקתי שהכל עובד כמו שצריך במועדון הלכתי לסדר את החדרי סקס,סידרתי קונדומים במגירה בכל חדר ,בקבוקי מים,הפעלתי את הטלוויזיה שבחדרים על פורנו,הפעלתי מזגן,סידרתי את המיטה שתראה מתוחה ויפה.
2 החדרים מוכנים.
ירדתי למחתרת,הוצאתי את אנאל ומיה קודם מהחדר פנאי שלהן שעשו בייביליס והתאפרו ,מיה שמה סט הלבשה תחתונה בצבע כחול בהיר שמתאים לעיניה ואנאל שמה סט בצבע שחור,מאוד מפתה ומתאים לחזה הגדול שלה.
הם חייכו אלי בהתרגשות ״אתן מוכנות?״
מיה הסתכלה על אנאל בחיוך ״נולדנו מוכנות״
״אני מביא לכן את קריסטינה שתאפרו אותה ותכינו אותה להיום להופעה,יש לכן עשרים דק״
הם הנהנו תוך כדי התארגנות
פתחתי את חדר 4 ומצאתי את קריסטינה יושבת עם הגב צמוד לקיר מחבקת את רגליה ״אני מביא אותך למיה ואנאל ותתחילי להתארגן״
היא קמה מיד ובאה אחרי,היא נכנסה לחדר שלהן ואז אני,היא הופתעה לגלות שיש להן חדר כל כך יפה עם אוכל בלי הגבלה וטלוויזיה,אחרי 3 שבועות זאת הפעם הראשונה שהיא ראתה את החדר מנוחה שלהן,היא גם תוכל להיות בו אם רק תראה נאמנות אלי ולמקום.
למען האמת אני קצת בלחץ ממנה היום,היא בוודאות לא רוצה להופיע היום ואני מפחד שזה יפגע לנו בהכנסות.
השעה היתה רבע ל11 וזה הזמן לעלות את הבנות ללמעלה,שמתי על פד חומר הרדמה בשביל קריסטיה.כדי שאוכל לעלות אותה למעלה.
כשנכנסתי לחדר הן סיימו להתארגן וישבו בנוחות על הספה עם ההלבשה תחתונה.
בלי ששמתי לב עם כל הלחץ והבלגן כבר פתחנו שערים ובוריס עמד כמאבטח בכניסה ביחד עם שמעון שפיקח על העניינים.לכל עובד היה אוזניה כדי שנוכל לתקשר בינינו בלי בעיות.
בתחילת האירוע מנוגן מוזיקת טכנו קצבית שמרעישה חזק באוזניים,אחרי שעה שעתיים כשהתחיל להתמלא בסביבות 1 בלילה יתחילו ההופעות החיות של מיה ואנאל ואז קריסטינה תשאר שם עד 3 בלילה בזמן שמיה ואנאל יעברו לחדרי הסקס,שם בן אדם אחרי בן אדם יכנס לחצי שעה כל אחד עד 3 בלילה.
ב4 המועדון אמור להיות כבר ריק ומתכוננים לסגירה.
בשעה 12:30 כבר הבר היה מלא בגברים,על כל ספה היו קבוצות גברים שדיברו וצחקו,האווירה היתה אווירה משוחררת וכולם ידעו שעוד מעט הכיף עומד להתחיל.
מיה אנאל וקריסטינה הסתובבו בין השולחנות,בין הגברים,בין הבר,ישבו לפעמים עליהם,רקדו לפעמים עליהם,הגברים דחפו להם שטרות יפות לתוך הבקיני.
לרגע התקף חרדה מילא את ראותיי,נכנסתי לבר ומזגתי לעצמי כוס וויסקי חדשה ובחנתי את הבמה ישר אמרתי לעצמי שאין ממה לדאוג,לא יכול להיות שיקרה משהו אחרי כל כך המון פעמים שהכל הלך חלק וגם אם יקרה משהו,יש לי אקדח מאחורי הגב,יש לבוריס ולשמעון.והבנות יודעות איך להסתדר בעצמן.
כשמיה ואנאל סיימו את ההופעה שלהן שנמשכה חצי שעה עכשיו היתה תורה של קריסטינה,הכרוז הציג אותה וכולם מחאו לה כפיים,היא נכנסה לבמה אך ורק עם חזיית תחרה דקה דקה שעם האורות שכוונו עליה היה אפשר לראות לה את הפיטמות,החלק התחתון היה מושלם בעיניי,חוטיני דק דק שמקדימה הוא בתחרה ומאחורה יש רק פס דק דק שעובר לה דרך התחת ומבליט לה את כולן,שעכשיו אפילו לא היה אפשר לראות שמאחורה יש משהו מרוב שזה דק.
קריסטינה התחילה לרקוד לצלילי המוזיקה,לתפוס בעמוד ולהסתובב,המון גברים הריעו לה וסרקו אותה טוב טוב מכל כיוון אולי בגלל שזאת הפעם הראשונה שלה ויש פה המון לקוחות ותיקים שמאוד מתפלאים כשבאות בנות חדשות.
אחרי חצי שעה של הופעה בוריס עבר לעמוד מול החדרי סקס עם קופה ותוך שניה כבר היה תור מטורף לחדרי הסקס.
היום עשינו חדרי סקס להגבלה של חצי שעה ולא שעה כדי שכמה שיותר גברים יוכלו להכנס ולהנות.
YOU ARE READING
צלקות על הגוף
Teen Fictionהוא היה מכה אותי חזק על גופי העירום כדי לגרום לי לסבל,כדי להוציא את התסכול שלו עליי. אני שונאת אותו,הוא הפך אותי לזונה שלו. כבר 3 חודשים שלא ראיתי את הבית שלי,הייתי כלואה בתוך חדר קטן עם מיטת יחיד על הרצפה ראו על המיטה את הכתמים מאתמול בלילה,אין חל...