רועי

1.7K 38 2
                                    

רועי גדל לאבא סרסור
*סרסור-סרסור הוא בעל מקצוע המתפרנס מתיווך בין קונה למוכר, אך בימינו משתמשים במושג זה בעיקר בהקשר של זנות.

כל החיים שלו היה לו חסר חום ואהבה של אמא,אמא שלו נפטרה כשהוא היה בן 16,זה היה עשר שנים אחרי שאבא שלו התחיל להפוך את העסק של המועדון לבית זנות לא חוקי,מסתנן של המשטרה כמעט חשף את העסק של אבא שלו ובגלל קרב יריות אמא שלו נמצאה בזמן הלא נכון במקום הלא נכון וירו בה בטעות.
אבא שלו לקח את זה קשה והתייסר עלייה כל החיים.
רועי שנא אותו על זה,הוא היה מעדיף לחיות להורים עניים ולגווע ללחם מאשר לחיות יתום.
בגלל מה שקרה לאמא שלו רועי היה חייב לעזור לאבא שלו בעסק,אבא שלו היה תמיד משתכר ולא עושה את העבודה כמו שצריך ורועי כל כך פחד ששוב יתפסו אותם המשטרה ואז כל החיים הם יהיו מאחוריי סורגים.
אז רועי היה חייב לעשות מה שכל ילד היה עושה בשביל הוריו,הוא עזב את הבית ספר שלו כדי להמשיך לנהל את העסק של המשפחה.
הוא גם ככה שנא את הבית ספר,את השיעורים ואת השעות למידה הרבות .
הרי הוא יודע שיש לו הר של כסף אז בשביל מה צריך השכלה?
לא היה לו חברים,לא היה לו עם מי לדבר בהפסקות כי הוא אהב את השקט שלו ואת הלבד שלו.
אבל הדבר היחידי שגרם לרועי לקום מהמיטה ולהתארגן כל יום לבית ספר היא רוזי,החיוך שלה שבה לו את הלב,כל פעם שעיניו נחו עליה הלב שלו פעם בחוזקה ובפעם הראשונה שהוא הרגיש חי מזה 10 שנים.
הוא לא ידע מה גרם לו להיות כזה מהופנט בה,אולי שערה העדין השחור שמסתלסל לו בקצוות,הגוון האדמדם הטבעי שיש לשפתיה או אולי עיניה הירוקות שהזכירו לו את עיניה של אימו.
למרות שמצא אצלה תמיד נחמה מהטירוף שהולך אצלו במשפחה ובעסק שלו,הוא החליט שהוא לא יכול להרשות לעצמו להתאהב באף אחת.
כי מי שתהיה איתו כנראה תמות כמו אמא שלו,שהיתה בזמן הלא נכון במקום הלא נכון.
זה טעות להיות עם גבר מאפיונר שעוסק בסחר של נשים לא חוקי,בסוף תמיד יש סיכונים והוא לא היה יכול לתת לעצמו להפגע שוב אחרי מה שקרה לאימו.
עם השנים רועי גדל וכמו כן המחשבות אצלו השתנו,הוא התחיל לאהוב את העסק,הוא אהב את הבנות.
לא היה לרועי חסר כלום,הוא כבר לא רצה חום ואהבה מאישה כמו שאמא שלו נתנה לו,הוא רצה להשתלט על כל הבנות ושכולן יהיו כנועות אליו.
הוא רצה להרגיש שולט,שיש לו כוח.
רועי גדל להיות גבר חזק בעל מוסר עבודה מאוד גבוה.
הוא התייחס לבנות ברצינות ומצא להם אוליגכים מתאימים,העסק שלו שגשג בזמן האחרון עד שאביו התחיל להרגיש לא טוב,אחרי כמה בדיקות מקיפות בבית חולים מצאו לו סרטן בראיות דרגה 4,המצב שלו היה מאוד קשה ורועי ידע שעוד חודש הוא יצטרך לנהל את העסק לגמרי לבד.
אחרי שבוע הוא היה חייב לראות אם המצב של אבא שלו משתפר,הוא ישב ליד אביו באשפוז בבית חולים ובפעם הראשונה רועי בכה מאז מות אימו שעברו 10 שנים,הוא בכה וגופו התחיל להתמלא בפחד,הוא פחד להגיד את זה לעצמו אבל הוא התחיל לפקפק בעצמו-מה אם אני לא יעמוד בכל הלחץ של העסק?איך אני אצליח להתמודד עם כל זה לבד?
אבא שלו ישר שם לב שרועי נמצא בשבר כלי.
ואלו היו המילים האחרונות שלו
״אתה חייב להבטיח לי שהעסק שלנו בידיים טובות.אל תתן לאף אחד לנצל אותנו ואת השם שלנו״ הוא סבל והיה חלש רועי ידע שהוא לא יכול לתת לאביו להמשיך לסבול,הוא אמר לו את מה שהוא היה צריך לשמוע.

״אני רוצה שתנתקו אותו מהמכשירי החייאה בבקשה ״ כשרועי אמר את זה לאחות הוא לא נתן לעצמו לבכות , הוא לא הראה שום רגש מיותר.

עכשיו זה רק הוא בעולם הזה
והוא חייב להבטיח שהמילים האחרונות של אביו לא היו לשווא.

צלקות על הגוף Where stories live. Discover now