נכנסתי לבית של קובי בלי ביטחון ויצאתי ממנו בראש מורם בידיעה שאני הולך לנהל את העניינים מעכשיו.
הגעתי להחלטה מסכנת חיים
הכל הולך להתפוצץ
ואני מקווה שלא ישארו הריסות.
במשחק הזה אני לא אתן לאף אחד להערים עליי
המשחק מתחיל
**************
יום חמישי-
ביקשתי מסופיה שתהיה הבת זוג המזויפת שלי,האקסית של טל.
היא לא היתה צריכה אפילו להתלבט על כך,הכל בשביל להחזיר לטל קצת נקמה על כך שבגד בה בלי סוף.
זאת היתה עסקה מושלמת בשבילנו,אני וסופיה עשינו הסכם,שנינו חתמנו עליו.
היא תהיה הבת זוג המזויפת שלי ל3 חודשים עד שאחליט לקבור את המקום עד האדמה.
תכננתי את הכל בקפידה
אני צריך להיות מאוד יסודי,אסור לי לפשל בזה אפילו לא טיפה.
התחלתי את העבודה ב8 בבוקר,כשנכנסתי למועדון הדבר הראשון שראיתי זה שהבנות היו בדיוק בהפסקה מהחזרות וישבו לאכול ארוחת בוקר,לרוב אנחנו מעטים להביא להם ארוחות מסביב לשעון כדי לא לפנק אותן יותר מדי.
הן ישבו על הבמה בישיבה מזרחית ונראו כל כך מושלמות,צחוקים מילאו את החלל של המועדון שנתן הרגשה הרבה יותר אופטימית למקום כזה שחור ועכור.
הן הביאו שמחה למקום הזה.
שטרקתי את הדלת מבטיהן הופנו אלי
״בוקר טוב יפות״
״בוקר טוב״ מיה ואנאל אמרו ביחד,מוקסמות ממני
לא יכולתי שלא להסתכל על רוזי שהסתכלה עליי בפרצוף חמוץ,כבר יומיים עברו בלי שום מילה שאמרתי לה,יכולתי להשתגע כבר,לטעום את פיה המתוק,לנשק את גופה החיוור,להעלים את הצלקות שלה מאותו ליל העונש,רציתי הכל שקשור אליה.
עוד 3 חודשים
רק עוד קצת
והיא תהיה כולי שלי.
נכנסתי לבר והכנתי אספרסו במכונה,מתעלם מנוכחותו המגעילה של טל כשישב ממול הבר על אחת מהכיסאות הגבוהים ואכל כריך טונה שהסריח כל מה שמסביבו.
הוא הסתכל עליי בשתיקה,לועס ובולע את האוכל בחוסר תאבון
״למה הגעת מאוחר?״ טל שאל
ניכר בעיניו שהוא באמת שאל מהתעניינות
״היו לי סידורים״
״ממתי יש לך סידורים שלא קשורים למועדון?״ הוא צחק בציניות
״תתפלא אבל יש לי אישה שצריכה אותי בבית״
בום
הפלתי את הפצצה הראשונה להיום
ראיתי את הגרון שלו מתקשה לבלוע את שאר הביס שלקח
״שנים שלא היתה לך בת זוג״
הריח של האספרסו גרם לי להיות בשלווה , כי למשפט הזה הייתי יכול לענות בעצבים אבל בחרתי שלא,אני צריך להמשיך לשחק את המשחק.
ממול הסתכלתי על רוזי שבחנה אותי בכל תשומת הלב,הפנתי את מבטי לפני שטל ישים לב.
״מסתבר שאנשים יכולים להפתיע״ קרצתי לו ולקחתי את הכוס שלי למחתרת בשביל לעשות סידורים אחרונים לקראת ההופעה,בשעה 5 יתחילו העובדים להגיע ולסדר לפני כניסת הלקוחות.
הערב הזה יהיה הפעם הראשונה שאני הולך לראות את רוזי מופיעה מול כל כך הרבה גברים חרמנים
והערב אני אשבור לה את הלב בפעם השנייה.20:00 - 3 שעות לפני פתיחת שערים
התקשרתי לטל שכבר יצאתי מהמועדון
״אני הולך הביתה יש לי סידורים,אני אגיע לפני ההופעה ״אמרתי לו
״סבבה״ הוא נשמע חשוד
ניתקתי.
בחיים לא יצאתי מהמועדון ביום חמישי
זה היה היום היחידי שהייתי נשאר מ7 בבוקר ועד 4 בלילה בעבודה,הייתי היחיד שפיקח באופן אישי על הבנות,היחיד שדאג לשלומן.
רק לפני שבוע מיה התעלפה בחדרי הסקס,בגלל שירדה למישהו ולא היה לה מספיק אוויר בריאות.
אם לא הייתי שם לב ומסתכל בקפידה על החדרי סקס אף אחד לא היה שם לב,מיה הייתה יכולה גם להחנק ולמות.
טל בוריס וצביקה הגיעו לעזור ולאבטח על המקום אבל בחיים לא דאגו כל כך לבנות עצמן כמו שאני דואג.
אני בטוח שהוא יודע שאם היה לי מאוד חשוב מרוזי הייתי נשאר,הייתי שומר עליה,מסתכל עליה,בוחן אותה.
לא הייתי נותן לטל את מלוא החסות עלייה.
אבל אני צריך להראות להם שאני בעדם,שאני משתף איתם פעולה,שאני מפחד מהבוס הגדול ועושה בדיוק מה שמבקש ממני,ואז מושך אותם לאט לאט לתוך הפח,לאבדון אין סופי שאין חזרה וגאולה.
23:30-חצי שעה אחרי פתחתי שערים
היה טעות לאחר ככה,אבל לסופיה לקח שעות להתארגן
והעניין שהכי הצחיק אותי הוא שאשכרה חיכיתי לה שעה בסלון כמו פאקינג בן זוג.
יצאנו ב11 ורבע,סופיה היתה כוסית ברמות אחרי שעשתה ניתוח חזה, היא לבשה שמלה ארוכה וצמודה שהחמיאו לכל הקימורים שלה,יריכיים ותחת גדולים ועסיסיים,עם מחשוף שופע שכולם היו יכולים לצפות בשדיה הגדולים.
היא לא הפסיקה לחפור לי כל הדרך שהיא מתה לראות את הפרצוף של טל כשיראה אותנו ביחד,הסכמתי איתה.
״אני לא סובל אותו״
״פעם הייתם חברים טובים״ היא הסתכלה עליי בחשד
״הוא השתנה ממש״
״ספר לי על זה״
שאר הנסיעה היתה שקטה למעט השירים מהרדיו,טל וסופיה נפרדו לפני פחות מחצי שנה,זה היה מאוד טרי,היא היתה מאוד פגועה שגילתה כמה פעמים הוא בגד בה,גם עם הבנות במועדון וגם עם בנות שהזרים ממועדונים אחרים,פאבים,אפילו בחופשה שלו לשוויץ לפני שנה הוא בגד בה עם תיירות.
כל הפעמים שהוא בא ועולל בפניי איך הוא עשה ככה,ומה הוא עשה לבלונדינית הזאת וההיא עם התחת הגדול.
ידעתי שהזמן יעשה את שלו וסופיה תתפוס אותו.
וכשזה קרה הייתי שם כדי לזרוע עוד מלח על פצעיו ולהגיד לו ״אמרתי לך״
ברגע שהגענו היה תור מטורף בכניסה,הנהנתי לכל הלקוחות הקבועים שלי ולחצתי את ידיהם,כמה מעייניהם ירדו אל החזה של סופיה,מושלם,כמה שיותר דיבור עלייה ככה יותר טוב.
בוריס איבטח את הכניסה הראשית,אוזניה צמודה לאוזנו,בטח האוזניה שלי מחכה לי במשרד,היום אני לא הולך להיות בתפקיד,טל הולך לעבוד כפול היום ואין ספק שאני אהנה מאוד.
״אתה נראה חתיך הורס״ סופיה אמרה לי בלחש כשתפסתי בריכייה,נכנסו דרך כניסת הוי איי פי
קרצתי לה בחיוך.
זאת הפעם הראשונה גם כשהחלטתי להגיע לפה בתור לקוח ולא בתור עובד,לבשתי חולצה מכופתרת ששרווליה מכופלים ומכנס מחויט,אזור החזה שלי היה פתוח והציג חזה שרירי ושעיר כי לא כיפתרתי עד הסוף את החולצה,סופיה אמרה לי להשאיר פתוח 2 כפתורים למעלה,היא אמרה לי שזה ישגע את טל כי ככה הוא תמיד היה מתלבש לאירועים שהיו בהם ביחד.
מי מספר לה שככה כל הגברים מתלבשים.
תוך שנייה נכנסו לתוך המועדון,המון אורות וצבעים קישטו את המועדון,עם מוזיקת טכנו קצבית על הבמה מיה ואנאל רקדו,הבאה בתור כמובן רוזי.
חרדה התפשטה בכל גופי כשראיתי את רוזי עוברת בין הספות ורוקדת ללקוחות.
רציתי להפליק לה חזק על הישבן האפרסקי שלה על כך שרוקדת ככה בפני גברים אחרים.
רציתי להעניש אותה בדרך שלי,קשוח,תובעני,שולט.
המחשבות שלי חייבות להיות מפוקסות
תפסתי את מותניה של סופיה אלי כשבזווית העין הבחנתי בטל,הוא עצר את הליכתו והביט בנו בשעשוע,שוק ניגלה בעיניו.
חיוך הרסני הופנה כלפי סופיה,היא לא הבחינה בו עדיין.
״בואי נמצא ספה״ לחשתי לסופיה,הלכנו לאזור הוי איי פי וישבנו סביב ספת קטיפה יוקרתית,היו 5 תאים של וי איי פי שכל פינה היתה סגורה כדי לתת פרטיות וביטחון,פה הלקוחות היו יכולים להזמין זונה בשביל ריקודים וקיבלו יחס וי איי פי מהמלצרים.
זה כל כך מצחיק שזאת הפעם הראשונה שאני יכול לחוות באמת מה זה להיות לקוח במועדון שלי.
מלצריות בחוטיני וחזיית תחרה הסתבבו סביבינו וכבר 2 כוסות שמפנייה טריות הונחו על השולחן מולנו.
~~~~
״הכל בשביל חווית הלקוח״ אבא שלי אמר לי בקול תקיף ״אתה חייב להבין רועי,גברים באים לפה בשביל חווית מין יוצאת דופן,הם לא באים לפה סתם בשביל לבזבז את הזמן,הם רוצים את הכל מהכל ותאמין לי גברים כאלה יבזבזו את הכסף שלהם אם תמכור להם את המוצר כמו שצריך!״
״אני מבין״ עניתי
אני לא מבין מה הוא רוצה ממני,בשביל זה הייתי צריך לעזוב את הבית ספר?
״הכי חשוב זה לשמר לקוחות קבועים,אתה רוצה שהם יבואו לפה כל סופ״ש,ככה המקום ירוויח יותר!״ המילים האחרונות היו בצעקה ונבהלתי,התעסקתי עם הריצרץ של הגקט שלי ולא הקשבתי לו בכלל.
״רועי בחייאת תשתף איתי פעולה ״
~~~~~~
חזרתי בבת אחת למציאות ברגע שיד חמה ונעימה ליטפה את הגב שלי,בהתחלה חשבתי שזאת סופיה אבל גוף חיוור וצנום וזוג עיניים ירוקות גדולות הופיע מולי,אני יכול לשקוע אל תוך עיניה היפות,ידה המשיכה ללטף את כתפי והמשיכה ללטף את פני,גופה הצנום והחיוור התיישב עליי בפישוק,יכולתי להרגיש את חום גופה קורא לי לגעת בה,לתבוע עלייה את רכושי,היא הרכוש שלי,ואני מקווה שהיא יודעת את זה.קצב הנשימות שלי עלה וירד בלהט ותשוקה,יומיים שלא נגעתי בה כאילו הייתי בצום,ועכשיו היא עליי,מתנוענעת ומתחכחת בזין העבה שלי.
אני חיית טרף ומולי הקורבן.
תפסתי את ידה בחוזקה והעפתי אותה מעליי,שנינו קמנו ביחד מהספה,בבת אחת נהרס כל ההורמוניה שהיינו שרויים בה,אפילו אם זה היה לכמה שניות בודדות ״אסור לך להיות פה!״ אמרתי לה בקשיחות,מנסה שפניי יהיו כמה שיותר אדישות.
״תעופי מפה לפני שמישהו יראה אותך!״
היא עמדה מולי,כולה פגיעה וחלשה,גופה הפך לקרח ופתאום לא הרגשתי חמימות יוצאת ממנה,פיה נסגר בבת אחת בעצבים והיא עצרה טיפת דמעה שבאה לצאת מעיניה היפות,על פניה ניכר חוסר שעות שינה,כל האיפור הנוצץ שכיסה אותה לא הסתיר את הפגיעות שלה.
מזל שאנחנו באזור אחמים פרטי,מזל שסופיה לא פה,מזל שטל לא עבר פה במקרה או בטעות.
הכל היה יותר מדי מזל
אסור לי להסתכן יותר.
נכנסתי כל כך חזק לפלאשבקים שלא יכולתי לשים לב אפילו לסביבה שלי.זאת פעם ראשונה שזה קרה לי בשנה האחרונה,כל דבר שהזכיר לי את העבר שלי עורר את הזיכרון שלי לפעול ושיתק אותי לעולם דמיוני.
רוזי התלבטה קשות אם להגיד משהו,וכשהיא באה לפתוח את פיה הבוסרי והמתוק עצמתי את עייני וצעקתי ״עכשיו!״
אני לא רוצה לראות אותה עוזבת אותי
אני לא רוצה לראות את הצלקות הטריות שעל גופה החיוור
אני לא מסוגל לשאת את זה עוד
אני יכול לפוצץ הכל ולזרוק הכל לפח.
עוד 3 חודשים
זה כלום
היא תסלח לי
רק שלא יהיה יותר מדי מאוחר.
YOU ARE READING
צלקות על הגוף
Teen Fictionהוא היה מכה אותי חזק על גופי העירום כדי לגרום לי לסבל,כדי להוציא את התסכול שלו עליי. אני שונאת אותו,הוא הפך אותי לזונה שלו. כבר 3 חודשים שלא ראיתי את הבית שלי,הייתי כלואה בתוך חדר קטן עם מיטת יחיד על הרצפה ראו על המיטה את הכתמים מאתמול בלילה,אין חל...