היום הגדול בשבוע

1.1K 17 3
                                    

רוזי קמה לבוקר יום חמישי
טיפות קלות נחתו לה על זגוגית החלון,מה שבישר לה שהחורף ממש קרוב וזה הציף אותה בהתרגשות מטורפת,היא חייכה לעצמה ועיניה התמלאו בניצוצות.
היא מתה על החורף,זאת העונה הכי אהובה עליה.
סוודרים ומעילים נעימים שעוטפים אותה בחמימות,לקרוא ספר בתוך הבית עם תנור חימום שבחוץ יורד מבול,הריח של הגשם שפוגש את הדשא,ריח שעשה לה כוח לצאת לבחוץ לטייל,למרות הגשם.
לשבת בבית קפה לשתות משהו חם בזמן שכולם מצטופפים לחיקו של הבני הזוג שלהם.
המחשבה על זה עשתה לרוזי רע...
היא תמיד רצתה להרגיש את זה
אהבה של בני זוג
להתחבק ביחד ביום גשום בתוך בית קפה
לשכב מכורבלים במיטה בתוך הפוך
להחזיק ידיים בדרך לקולנוע
כמו כל אותם הבני זוג שתמיד ראתה בדרך ללימודים או כשניפגשה עם חברה בבית קפה או כשהיתה בדרך לקולנוע,לפעמים לגמרי לבדה.
רוזי אהבה מאוד את הלבד שלה וזה לקח לה המון המון זמן לאהוב את זה .
רוזי תמיד ייחלה להיות לבד אבל אבל אף פעם לא היתה לה באמת את ההזדמנות הזאת,היא תמיד היתה מוקפת בהורים שלה שרק עשו לה רע,אבא שלה שהרס לה את הנפש התמימה שלה,אמא שלה שדחקה בה להגיע למקומות אפלים.
רוזי ניערה ממנה את המחשבות השליליות. מספיק עם זה.
אבא שלה בכלא ואמא שלה לא נמצאת יותר בחיים שלה,תודה לאל.
הבוקר רוזי החליטה להתעסק רק בדברים טובים,שיעזרו לה להשיג דברים טובים.
אז
היא פתחה את ספרי הלימודים והתרכזה ביישום ההצלחה שלה.
רועי לעומת זאת,היה שקוע קצת בדברים אחרים.
בדברים קצת יותר מעשיים כמו...להזמין סחורה של שתיה חריפה,להדריך את הצוות של הברמנים ושל המלצרים איך עובד המקום,להכין את הבנות לקראת ההופעה החיה והחדרי סקס.
המון על הכתפיים שלו.
בזמן שהאחד עומד על הרגליים שלו כבר 13 שעות רצוף השנייה יושבת בחדר ברוגע ולומדת בלי מעצורים.
רועי הסתכל על המחירון של המועדון

Ride babe
המקום שבו אתה מחפש את עצמך מחדש ונותן לעצמך להרגיש גבר
כניסה למועדון כולל הופעה חיה 800
שתייה חופשית מהבר 500
חדר עם זונה לשעה 1,000

רועי לא העז לשנות שום דבר לגבי המחירים, אבא שלו השקיע בזה מחשבה רבה.
המועדון נחשב לבין היקרים בארץ,אבל יש יוקר מחיה גם ככה
ובסופו של דבר כל ערב יום חמישי הסתיים עם מאות אלפי שקלים.

רועי נכנס לתוך הבר והתחיל לפרק את כל השתיה שהזמין,הוא סידר הכל לתוך הארונות ומזג לעצמו כוס וויסקי עם קרח,בדיוק בתזמון המושלם טל הגיע,הוא חייך לעצמו חיוך רחב.
טל התקדם לעבר הבר עם תיק מזוודה של כסף,שם הם ישימו את כל הכסף,ינעלו בקוד ויחכו שהמנהל חשבונות שלהם יגיע מחר ויפקיד את הכסף.
בדרך כלל המועדון פתוח גם שישי אבל רועי החליט לסגור אותו מחר,ביום שני הולך להיות ה1.11 וזה אומר ששוב צריך לחטוף בנות חדשות.
הוא כבר היה מותש מכל הבלגן עם הבנות ועם ההופעה החיה ,הוא היה חייב לנוח לפני החטיפה,לפני שהבוס הגדול יוצר איתם קשר.
לרועי ירד החיוך ״למה לא נעלת את החדר של הבנות?״
טל גלגל עיניים וישב מול רועי על כיסאות הבר כשרועי נמצא בתוך הבר ומה שמפריד היו כמה משקאות אלכוהוליים ומן חצץ כזה של השיש של הבר.
״לא שמתי לב שלא נעלתי ״ טל ענה ביהירות ,הוא עמד על כיסא הבר ומשך את עצמו לתוך הבר,הוא עמד במרחק נגיעה לפנים של רועי.הוא משך בקבוק וויסקי ומזג לעצמו בכוס שמצא על העמדה של הבר
״מה ״ הוא צחק ״לא תכבד אותי גם?״
טל החזיק בחוזקה במעקה של הבר כדי שיעזור לו למתן את העצבים שלו ״אני עוד שניה מפוצץ עליך את הבקבוק הזה אתה רציני איתי?״
״תשמע ...״ הוא לגם מהויסקי וסובב את הכוס במעגלים ״זה היה מאוחר בלילה ואני הייתי עייף ולא שמתי לב שנעלתי,אבל בכל זאת אתה יודע שאנאבל ומיה לא יברחו״
רועי השעין את ראשו לרצפה ״מה הכוונות שלך כלפי מיה?״
טל הוא גרוש,בן 35 עם שני ילדים מגרושתו שלא סבל,כל ריב איתה גרם לו לאבד עשתונות והדבר היחידי שעזר לו זה סקס,ולא סתם סקס.
הסקס עם מיה היה מדהים,היא גרמה לו לסיפוק אדיר ועם הזמן הוא רצה לטעום עוד ועוד ממנו וזה לעולם לא יימאס עליו.
הוא התחיל לקנא לה,שעיניהם של גברים אחרים יסתכלו על החזה שלה,על התחת שלה,על הגוף שלה ויגעו בה ויכנסו לתוכה.
הוא רצה שזה יהיה רק הוא שיעשה את כל אותם הדברים.
אבל... ויש אבל גדול.הוא אחד העובדים של הבוס הכי גדול בארץ של ארגון הזנות,חטיפת נשים והפיכתן לזונות,להשכיר בנות למטרות מין,למכור נשים.
רועי לא ידע את זה אבל טל עבר המון בעסקים של הבוס הגדול,כל מה שרועי עושה במועדון זה עוד כלום לעומת מה שהבוס הגדול מתכנן.
העסק של רועי לעומת העסק של הבוס הגדול זה משחק ילדים.
טל ענה על השאלה בהיסוס ״אתה באמת חושב שאני אהיה רציני כלפי אחת הבנות שלך רועי?״ הוא נעל את לסתו בחוזקה מעצבים ״אתה בכלל יודע כמה ניסיון יש לי בעסקי הזנות הזאת?אתה חושב שאני אתן לאיזה זונה אחת לשחק לי ברגשות?״
״עצם זה שאתה אומר את זה כנראה אומר שיש שם משהו שאני לא יודע״
״תקשיב לי רועי״ הוא לקח את לגימה גדולה וסיים את הכוס שלו ״אני בא לפה להשגיח עליך אל תשכח את זה.אני עובד אצל הבוס הגדול לא אצלך!אז אני לא חייב לך כלום!ואם אני רוצה להיות עם הבנות ולשחרר קצת קיטור כמו שאתה עושה אז אני אעשה את זה״ הוא הסתכל עליו במבט ישר,עיניו הקשוחות של טל פגשו את עיניו הסדוקות מעייפות של רועי ולשבריר שניה רועי הראה בעיניו גם פחד,כי כבר הכל היה עליו יותר מדי עבד ובלי אבא שלו הקושי יותר ויותר כבד.
טל הרים מהרצפה את המזוודת מזומנים והניח אותה על הבר ״הבאתי לך להפקדה מחר,אל תשכח להעביר 30 % לבוריס״
מתוך מאה אחוזים 30 אחוזים על ההופעה החיה הולכת לבוס הגדול היות והוא משלם שכירות על המועדון עוד מאז שאבא שלו התחיל לעשות איתו עסקים.
ו50 % מהכסף שהאולגכים משלמים על הבנות גם הולך אליו.
אז רועי נשאר עם רווח גדול ושניהם מרוצים.
אסור לו להרוס את היחסים בינו לבין הבוס הגדול ורועי ידע שהכל עובר דרך טל בוריס וצביקה אז הוא היה מאוד מתון ועדין איתם גם כשעכשיו רצה לשבור בקבוק זכוכית על הראש של טל,הוא התאפק והוציא את זעמו בלהשתכר.
אחרי שטל ירד למחתרת,רועי נשאר למעלה לטפל בדברים אחרונים שנשארו,הוא גמר חצי בקבוק של וויסקי וקיבל ראש.
הצוותים של הברמנים והמלצרים הגיעו ב7 בערב כמו שקבעו.
רועי ישב עם האחמש שלהם והסביר לו כל מה שהוא צריך לדעת והוא העביר הכל לעובדים שלו וככה הם יצאו לדרך.
כבר בשמונה בערב די גיי הגיע ושם מוזיקת טכנו מרעישה והאורות הצבעוניים נצצו יפה עם הניצוצות שיש במועדון.
הבר היה מתוקתק בברמנים,המלצרים נעו באלגנטיות מסביב לספות של הלקוחות,מסביב לרחבה.

צלקות על הגוף Where stories live. Discover now