המעטפה השחורה

1K 23 6
                                    

מיה ואנאל אומנם אהבו סקס,אבל שיכריחו אותן לעשות סקס עם 5 גברים אחד אחרי השני,זה הם כבר לא כל כך אהבו.
החדר של מיה-
כשהגבר הראשון נכנס היא בכלל לא הופתעה כשראתה טבעת על האצבע שלו,היא חייכה אליו חיוך פתייני והוא בתגובה משך לה בשיער והפיל אותה למיטה
״את לא זזה לשום מקום מובן ?״ היא הנהנה
״אני עושה בך מה שאני רוצה ואת סותמת את הפה״
היא גלגלה עיניים,כי היא ידעה שהם תמיד נכנסים לדמות הזאת של האבא הרע והמתעלל כי הם חושבים שזה עושה לנו את זה.
בכל זאת,מיה גם היתה קצת רגועה כי היא תמיד ידעה שיש מצלמות אבטחה ושרועי בטח מפקח על הכל.
הוא הוציא את החגורה שלו והפליק לה,פעם אחת,פעם שניה,פעם שלישית .
מיה לא יכולה לעשות כלום,בטח שלא להתערב או לצעוק לו,הוא שילם 600 שקל והוא יקבל את מה שהוא רוצה להערב.
בזמן שסיים עם הפליקות הוא ציווה עלייה שתוריד ממנו את כל הבגדים,היא התחילה בחולצה ועברה למכנסיים,הוא הוריד לעצמו את הנעליים ונשאר עם בוקסר דק דק וראו כמה שעמד לו.
״למה את מחכה?״
ליה חייכה לכיוונו ״אל תדאג ״ היא קרצה לו ״את החלק הכי טוב משאירים לסוף לא?״
היא הורידה ממנו את הבוקסר ותוך שניה הוא דחף אותה כדי שתרד לו.
הזין שלו היה גדול ועם כמה שהוא דחף לה את הפה יותר ויותר לבפנים,יותר ויותר חזק היא הרגישה כאילו היא עומדת להחנק,דמעות עלו לה מהעיניים.דמעות של חניקה,מיה לא הרגישה שאוויר נכנס לתוך הריאות שלה,הגבר הנשוי עדיין המשיך לדחוף את הפה שלה עד הסוף וצחק מקולות החניקה שלה ולמרות שהוא ראה שאין לה אוויר לנשום הוא לא הפסיק ודחף עוד ועוד.
מיה נחנקה בלי סוף והתקשתה לנשום,הדפה מעלייה את הבחור הנשוי והוא בתגובה לא הרפה ממנה.
הדבר הבא שהיא זוכרת לפני שהיא התעלפה בפניו היה שרועי נכנס בסערה לתוך החדר.
נקודת המבט של רועי-
בדרך כלל שנגמרות ההופעות של הבנות ומוריס ושמעון למעלה מפקחים על חדרי הסקס והבר אני יוריד למטה למשרד להסתכל במצלמות האבטחה של החדרי סקס לראות שהכל כשורה.
הגברים הראשונים נכנסו,מיה מתחילה בשלה ואנאל כבר מחליפה תנוחות.
אני מדליק סיגריה ובזווית העין שם לב שהגבר שמיה איתה מפליק לה כבר המון המון פעמים ואני ממש מתלבט אם זה שגרתי או שזה כבר עבר את הגבול הטעם הטוב,כדאי שאני אשים לב על הגבר הזה כי הוא נראה לי לא כזה עדין ומאוד קינקי.
אחרי כמה דקות אני ממש יכול לראות שמיה ממש נחנקת ומתאבקת לנשום.
ממש ממש לא.לא היום.
אני ממהר למעלה,מוודא שהשירותי נשים ריקים כדי שאוכל לעבור בפתח הסודי לקומה למעלה,רץ מהר לחדרי הסקס ״בוריס תפתח לי מהר את הדלת של מיה ״ אני אומר בקשר בדיוק בזמן שאני נמצא ממול הדלת.
הדבר הבא אחרי שאני פותח את הדלת זאת הבהלה של הגבר והדבר השני שאני רואה זה שמיה איבדה אל ההכרה שלה.
דבר כזה בחיים לא קרה לי,והדבר השלישי שראיתי זה זין ענקי.
וואו ... הבחור הזה בטח גורם להמון בנות לבכות.
״תשמע לא ככה מתנהגים לבנות שלי ״ אני אומר בקול תקיף
״אני רוצה את הכסף שלי בחזרה ״
אני משכיב את מיה על המיטה ותוך כדי מסתכל על הטיימר שנמצא בחדר,טיימר בצבע אדום שהוכוון מראש ל30 דקות ועכשיו מופיע בו 4 דקות.
אני מפנה את המבט שלי אל הגבר,שעכשיו הספיק ללבוש את התחתונים שלו והזקפה ירדה לגמרי.
״אתה נהנתה איתה יפה מאוד למשך 26 דקות שלמות!היא עשתה כל מה שרצית למשך 26 דקות שלמות מתוך 30 אז אם אתה חושב שמגיע לך זיכוי ממש ממש לא״
הוא מכחכח בגרונו ואני מאיץ בו ״עזוב את זה שאני רואה יפה מאוד איך גמרת״ אני מצביע על הסדינים ״וגם הבחורה שלי התעלפה בגללך״
״בסדר בסדר ״ הוא עונה לי
מיה התעוררה משנת היופי שלה ״שמישהו מהבר יביא לחדר סקס 1 בבקשה בקבוק מים!״ אני מצווה לתוך הקשר
״אתה יכול להתלבש ולצאת ״ אני מצווה עליו
״בוריס תביא לי בבקשה את הבקבוק מים״ אני שוב מצווה לתוך הקשר,אחרי דקה בוריס נכנס ומביא לי בקבוק מים ליד וסוגר מהר אחריו את הדלת,אני נותן לו דקה על השעון להתלבש והוא יוצא בבושה מהדלת ״בוריס תשים עין על מי שיצא עכשיו ״
״קיבלתי ״ עונה ישר
״תכניסו אלי מנקה בבקשה שיחליף סדינים ואז את הגבר הבא!!קדימה אין זמן!!״
אני מסתכל על מיה ששותה מים ומרגישה יותר טוב ״תהיי ילדה טובה,בשבילי,תגידי כן כן לכל דבר ותחייכי״ היא מהנהנת ״אם קורה משהו אני מסתכל לא לדאוג״
אני יוצא מהחדר ויורד למטה להמשיך לפקח עד שהגבר האחרון יצא מהחדר.המשך הערב עבר חלק.כמה מהם העדיפו סקס,כמה מהמם העדיפו אפילו 20 דקות רצופות רק של מציצה.
כשהגיע 4 לפנות בוקר וכבר כל צוות העובדים היה מותש,שיחררתי את כל הצוות של הבר הביתה ונשארו המנקות והמלצרים שיעשו פינישים אחרונים,שילמתי למנהל של כל הצוות עובדים על כל הערב.
ספרתי קופות,רווח מאוד חלש הערב.
צריך להביא עוד בנות,בראשון הזה עוד יומיים צריך לעשות חטיפה.
בגלל שידעתי שיהיה לי מאוד קשה מחר בחטיפה רציתי שהערב הזה יהיה יותר רגוע ושנסגור יותר מוקדם.
אני יושב על הבר ושותה אספרסו, לא יודע אפילו למה אני פשוט לא מוכן לנסוע הביתה ולישון,הראש שלי יותר מדי במהומה,אני עדיין שומע את הבס החזק של הרמקולים למרות שיש שקט מוחלט ואף אחד לא נמצא בקומה,הבנות כבר ירדו לחדרים אחרי שנתתי להן להתקלח ולהתסדר לשינה.
השעון מראה לי שהשעה 6:20 בבוקר,שמעון מזווית העין שלי מתקרב אלי עם מעטפה שחורה שמוכרת לי כל כך טוב,הרשימה של הבנות החדשות.הלב שלי מאיץ בדפיקות לב ״רועי״ שמעון שם מולי את המעטפה ״הגיע רשימה חדשה של בנות.בהצלחה״ הוא מוסר לי שהוא הולך הביתה,לוקח את כל הדברים האחרונים שלו ויוצא.עכשיו נשארתי לגמרי לבד.
אני פותח את המעטפה
אני מסתכל על השם שמופיע
לשם הזה בחיים לא ציפיתי.

צלקות על הגוף Where stories live. Discover now