רוזי-
הצלקות הטריות מליל אמש ריצדו על עורי החיוור,קריסטינה ניסתה לשים עליהם טיפה מייקאפ כדי שלא יראו כשאני ארקוד מול כל האורות שיכוונו אלי,הלב שלי הולם בפראות כשאני פוגשת את עיניו של רועי מביטות בי בעדינות וחוצות אותי לשני חלקים,לצד גופו מכרכרת סביבו מישהי בעלת שתי ציצים ענקיים שגורמים לי להגעל,המנתח שלה עשה עבודה נוראית,אני מתפוצצת מקנאה שזורמת בדמי במהירות ואני מנסה לרסן את עצמי, שהכלבה הזאת תהנה מהבן אדם חסר עמוד שדרה הזה,מניאק גדול עם זין קטן,מעניין באמת מה עומד מאחורי המכנסיים האלה...לא,זה לא הזמן המתאים לחשוב עליו ועל הזין שלו.
הוא מתחמק ממבטי תוך פאקינג שניה,כורך את זרועו סביב המותן של הבחורה ומחליק עם ידיו טיפה למטה והולך איתה לאזורי האחמים.
טל מסתובב בפה פעור ויורד למטה לשיחת טלפון,אני מנצלת את זה ומתקרבת לאזורי האחמים.
הספיק לי לנענע את התחת שלי לכיוון גברים בגילאים של אבא שלי,המחשבה על אבא שלי גורמת לי לרעוד טיפה בברכיים ואני חייבת לרסן את עצמי לפני שאגרום ליום הזה להיות עוד יותר גרוע ממה שהוא.
אני מסיטה וילונות כבדים בצבע ירוק מאט ועוברת בין כל מיני חלקי אחמים,יש 4 חדרים שמשקיפים בחלון זכוכית גדולה ישר לתוך הבמה,אני עוברת בחדר הראשון כשאני מוצאת אורגיה של שני גברים ואישה ומלצרית עוברת בינם בלי להתרגש יותר מדי מזה שהיא מפריעה באמצע אורגיה מאוד אינטימית ומניחה שתי כוסות ויסקי על השידה,מיטה גדולה בצורת עיגול יפה ועלייה האישה שוכבת בזמן כשהגבר הבלונדי מלטף את שדיה והגבר הגבוהה והשחרחר מלקק לה את הכוס,אני חייבת לעוף בזה הרגע,ראיתי יותר מדי,אני עוקפת אותם לחדר השני ומוצאת את רועי בוהה בקיר כשיושב בגב זקוף על הספה,האישה עם הציצים המתנפחים לא נמצאת בסביבה.
הוא נראה כל כך מפתה,אבל עיניו פשוט נראות ריקות,ואני כל כך רוצה להתקרב אליו ולגעת בו אבל אני מפחדת.
היד שלי נשלחת אליו באופן אוטומטי,זה מטורף כמה שהגוף שלי משתוקק אליו אחרי שקיבלתי כל כך הרבה טעימות ממנו.
היד שלי נכרכת סביב צווארו החם וכשאני עושה את זה אני יושבת עליו עם שתי רגליי סביבו,גופו צמוד לגופי וכשאני מתקרבת אליו אני נועצת את עיניי על החזה הפתוח שלו,הוא שזוף ומהפנט,ריח הבושם שלו משכר אותי,כשהוא מסיט את מבטו מהקיר הוא פוגש את עיניי,ומסתכל עליי בכל כך להט כשאני מלטפת את כתפו החסונה ואת פניו,זיפים דוקרניים נוגעים בכפות ידיי,שפתיו עדינות כמשי,ואני מתקרבת עם גופי אליו,הזין שלו קשה ועבה,שולח לגופי ניצוצות של עונג.
הוא שם בבת אחת כאילו נשרף ומפיל אותי איתו,אני ישר מתיישרת.
הוא מנענע את ראשו וממצמץ כל כך חזק,כאילו חושב שהוא חולם ״אסור לך להיות פה!״ קולו תקיף וסמכותי.
אני נעמדת מולו בשוק,אנחנו עדיין כל כך קרובים אחד לשני
״תעופי מפה לפני שמישהו יראה אותך״
הכרחתי את פי להסגר,כל גופן התמלא בעצבים ובעצב,מה קרה לאני אשמור עלייך ? אני אגן עלייך? תסמכי עליי?
כל כך הרבה רגשות שבתוך הלב הקטן השברירי והמזדיין שלי,אם לא הייתי מרגישה את כל אותם הרגשות לא הייתי נמצאת פה,הייתי יכולה לשחק את המשחק ולהיות אמיצה עד שהייתי בורחת מהגיהנום הזה.
עיניי התמלאו בדמעות קטנות,אפי התחיל להיות מנוזל.
שנאתי את עצמי על ההפקרה הזאת של הרגשות,כאילו הגוף שלי בוגד נגד המוח שלי,אני מנסה לעצור ישר את הדמעות שעומדות לבוא.
אני כל כך רוצה לצעוק עליו עכשיו אבל הוא מקדים אותי בצעקה חזקה משלו ״עכשיו!״
הגוף שלי סוף סוף מתאפס על עצמו ורגליי נעות לכיוון היציאה מהחדר הפתוח ,אני מסיטה את הוילון ונכנסת שוב אל תוך האורגיה רק שהפעם אני נתקלת בגוף חסון ושרירי ״מה את עושה פה בובה ״ אני מזהה את הפנים שלו,זה הבחור הבלונדיני מהאורגיה,אני מכחכחת בגרוני ובולעת רוק ״בואי תצטרפי אלינו,אני אשלם ליפה כמוך כמה שצריך ״
קולו התקיף של רועי נשמע מאחוריו ״היא מחוץ לתחום״ גופו החמים של רועי נצמד מאחוריי
״ומי אתה שתחליט?״ האישה הבלונדית שגנחה בקולי קולות בזמן ששני הגברים היו סביבה עכשיו באה וליטפה את גופו העירום של הגבר הבלונדיני,ידה יורדת למטה בזמן שהיא מאוננת באכזריות לגבר שלה .
״מי אני?״ רועי מצחקק בציניות ״אני הבן אדם שבזכותו אתה נמצא כאן ויכול לבגוד באשתך עם גבר ואישה בו זמנית״
הוא אפילו לא מחכה לראות את התגובה שלו וישר עוטף עם ידו בכתף שלי ומוליך אותי בעדינות ליציאה מהמתחם אחמים,מלצרים עוקפים אותנו וכל מיני אנשים בחליפות שנראים מאוד מכובדים כשניגשים אליו ולוחצים את ידו בכבוד , רועי מסיט את הוילון הגדול ואנחנו נכנסים ישר לתוך לב המועדון.
היציאה מפה שונה וזאת לא אותה הכניסה שנכנסתי בה.
״תלכי לטל ותתארגני להופעה שלך ״ הוא אומר לי כשהוא מאחוריי,אפילו לא טורח לפנות אלי ולהסתכל לי בפנים,הוא נעלם תוך שניה כשנכנס לתאי אחמים.
תתאפסע על עצמך ומהר
אל תתני לאף אחד לראות אותך ככה רוזי.
אני עוצמת אצ עיניי ונושמת לכמה שניות,נשימות יציבות כמה שיותר,פוקחת את עיניי והולכת למאחורי הקלעים להתארגן להופעה שלי.
מיה ואנאל בדיוק מסיימות וישר מחליפות בגדים לחדרי הסקס,אנחנו זוכות לעשות שיחה של 5 דקות לפני שאני נכנסת לבמה.
״אני לא מבינה למה אתן כאלה אדישות לעניין״
אנחנו יושבות בחדר הלבשה הקטן שיש מאחורי הקלעים של הבמה,חדר שבו הבנות מתארגנות לפני המופע ולפני חדרי הסקס.
מיה קושרת חלוק משי שחור תחרה שתואם לעקבים שלה ועונה ראשונה ״האמת היא שכבר התרגלתי לזה...אני חושבת שאם רועי לא היה פה לגמרי הייתי מאבדת את זה״
״כן לפני שבוע הוא הציל אותה מחניקה״ אנאל עונה
״הציל אותך??״ אני אומרת בבהלה ״מה קרה??״
מיה פותחת את המיני מקרר ושותה במהירות בקבוק מים קר ״סתם פשוט היה גבר מאוד אגרסיבי שמצצתי לו והוא דחף אותי כל כך חזק שלא יכולתי לנשום, היינו במצב הזה כמה דקות עד שהתעלפתי,רועי בא לפני וטיפל בעניין״
לקח לי כמה זמן לעכל את כל המאורעות שהרגע סיפרה
״וואו איזה מושיע הוא ״ קריסטינה אומרת בלעג ארסי
״וזה בדיוק למה שאני מתכוונת,לא נמאס לכן מכל החרא הזה?בנות חשבתי על זה...״ כולן מסתכלות עליי בעניין ״והגעתי למסקנה שאנחנו צריכות לשבות,אנחנו צריכות לא לעשות שום דבר שאומרים לנו,למרוד בהם ״
מיה מגלגלת לי עיניים וצועקת לכיווני ״ואז מה רוזי???ואז מה?״
אני עומדת בהלם
אבל היא מטיחה בי שוב ״תפסיקי להיות ילדה מפונקת ותתמודדי,זה החיים שלך מעכשיו!ואני אומרת לך את זה כי אני דואגת לך,כדאי לך ללמוד לסתום את הפה,כי למדתי את זה בדרך הקשה שאין לך מפה לאן לברוח!״
היא יוצאת במהירות מהחדר והדלת נטרקת בבום קולני,שלושתינו נשארות הממות
אנאל מסתכלת עליי בעדינות ״פשוט...נגעת לה במקום רגיש,היתה לה פה חברה טובה שהתאבדה״ היא נושכת את השפה התחתונה בתסכול ״אני מצטערת עליה רוזי...פשוט תנסי לשתף פעולה,אני פה בשבילך״ וישר רצה אחרי חברה הטובה.
טל נתקל בה ומחייך אליה כשהיא רצה לעבר היציאה ״רוזי את עולה עכשיו״
המחשבה היחידה שעוברת לי בראש היא כמה שבא לי להיות החברה הזאת שהתאבדה,כי המקום הזה מוציא ממני לאט לאט את כל האוויר לנשימה שלי,עד שלא ישאר ממני כלום.
*********
רועי-
אני מושיט את ידי לכוס ויסקי ובודק באוזניה אם המצב מתנהל כמו שצריך עם טל והבנות.
למרות שהיום באתי בתור לקוח אני עדיין נדרך לגבי המשך הערב,אני לא סומך על הלקוחות שלי,במיוחד לא אחרי התקרית עם הבחור הבלונדיני מהאורגיה הכי מכוערת שראיתי בחיי,והייתי עד להמון כאלה,הדבר היחידי שעצר אותי מלפרק את החיים שלו היתה רוזי,שעמדה מולי והיתה כל כך פגיעה שהייתי חייב להוציא אותה מהאחמים,תמיד יש שם את האנשים הכי יהירים,חברי פוליטיקה יהירים,בוגדים של כוחות המשטרה רודפי בצע.
את אותו הבחור אני לא מכיר,אבל בסיום היום אוודא לתת לו כמה פנסים ומכות לפנים המכוערות שלו על שהעז לבקש את מה ששלי,אם הוא היה נוגע בה אפילו עם הזרת שלו הוא היה מת עוד לפני הניסיון הזה.
סופיה נפרסת על הספה ושותה כוס רביעית של מרטיני ומקטרת על כמה שהיא לא התגעגעה למועדון הזה שתמיד מזכיר לה כמה האקס שלה הוא בוגדני ומניאק,כן...זה די אשמתה שיצאה עם טל,שמתעסק בעסק זנות כבר כמעט 15 שנה.
מהרגע שהטעם ויסקי זורם לי בגרון אני מרשה לעצמי ליישר מבט אל החלון,אל רוזי.
היא מתנוענת בקלות על המקל כאילו נולדה בשביל זה,זאת הפעם הראשונה שלה בריקוד על מקל אבל יש לה כשרון לזה,היא מטורפת,אני לא ראיתי דבר כזה בחיי.
שערה החום מתולתל בקפידה בבייביליס יפה,התחרה האדומה יושבת כל כך מרהיב על גופה החיוור והלבן,אני מצליח לראות שתי פצעים אדומים על הירך שלה ומקלל בשקט את טל.
כשהיא פותחת את רגליה ומתפתלת על העמוד אני מאבד את זה לגמרי,עומד לי כמו שבחיים לא עמד לי וכואב לי לנשום,אני לא יכול להזיז את עיניי מהבחורה הזאת.
שדיה עוטפים את העמוד כשהיא מחבקת אותו תוך כדי הזזת הרגליים ומניפה אותן לכל מיני תנוחות ארטיות וחושניות מאוד ואני מרגיש שאני חייב להגיע כבר לפורקן.
אני מתחיל לקנא בגברים האלה שיושבים שם מולה על הספות ומקבלים זווית טובה מהמלאכית הזאת.
כמה גברים שורקים כמו חמורים,צוחקים ומתבדחים בלהט מטורף,ברגע שרוזי מתקדמת לקדמת הבמה כדי להמשיך להתגרות בהם בריקוד,גברים מתחילים להתקרב אליה ולשים לה שטרות בתחתונים.
הם נוגעים בה,
הם נוגעים במה ששלי
עם הידיים הטניפויות האלה,
הם הורסים אותה
רק הידים המוגאלות בדם שלי יכולות לגעת בה
רק אני השטן יכול ככה לשבור את הכנפיים של המלאכית שלי,רק לי מותר לחרוב אותה,להרוס אותה.
היא הרכוש שלי!
אני מסיט את הוילון כדי שיסתיר לי את המחזה הכואב הזה ומתפלל שהמשך הערב יעבור חלק,החיים שלי לפני רוזי היו כל כך פשוטים,הייתי מוצא לפרוק מתח אצל מישהי טובה,מזיין אותה חזק ושוכח מכל אהבה ובולשיט
אבל פאק,רוזי הפכה את החיים שלי.
ולראות אותה ככה
זה כואב
YOU ARE READING
צלקות על הגוף
Teen Fictionהוא היה מכה אותי חזק על גופי העירום כדי לגרום לי לסבל,כדי להוציא את התסכול שלו עליי. אני שונאת אותו,הוא הפך אותי לזונה שלו. כבר 3 חודשים שלא ראיתי את הבית שלי,הייתי כלואה בתוך חדר קטן עם מיטת יחיד על הרצפה ראו על המיטה את הכתמים מאתמול בלילה,אין חל...