(שני צידי המתרס-שתי זויות ראייה מנוגדות)
רועי קם לבוקר אפור שהעיר אותו קול טפטוף הגשם,זה הגשם הראשון של השנה באוקטובר,סימן שממש עוד חודש מתחיל החורף וכשיש חורף תמיד המועדון בירידה משמעותית,אנשים בקושי מגיעים,קשה להחזיק בנות בחדרים,תמיד קר להן,תמיד הן חולות,במחתרת יש קור רציני שמגיע לפעמים למינוס בגלל שזה בתוך האדמה.
רועי נזכר כמה קשה היה אתמול ללמד את קריסטינה לרקוד על עמוד,בזמן שהבנות האחרות עזרו לה היא לא הפסיקה לבכות שקשה.היום הוא תכנן לדבר איתה על האוליגרך הרוסי שבוריס מצא לה,בנתיים הוא מוכן לשלם עליה 200 אלף דולר נטו כי היא בתולה.
הסכום מאוד יפה אבל זה ישתנה אחרי שקריסטינה תרוויח מחר כסף מההופעה חיה.
תמיד אחרי שרועי שולח לאולגרכים סרטונים של הבנות רוקדות הם ישר מציעים יותר כסף כי הם מפחדים שמישהו אחר יציע יותר מהם ויקח אותם.
רועי הרים את התריסים והסתנוור מקרן שמש חזקה,הגשם פסק אחרי כמה דקות בודדות.
הוא שטף את הפנים וראה עיגולים שחורים מתחת לעיניים,העבודה משחיקה אותו ממש בחודשיים האחרונים,עוד 3 שבועות מתחיל חטיפה חדשה שזה תמיד היה עסק לא פשוט שהטריד אותו הרבה בימים שלפני,אפילו עכשיו הוא כבר בחרדות כשהוא מתחיל לחשוב על ה1 לחודש.
היום רועי מתכנן ללכת למועדון להכין צוות על הבר לקראת יום חמישי,ללמד את קריסטינה את כל הדברים האחרונים שהיא צריכה לדעת בשביל ההופעה ולדבר עם מיה ואנאל על החדר סקס.
הסיפור של מיה התחיל לפני חודש ו3 שבועות, כשברור ורועי חטפו אותה בשיא הקיץ באוגוסט כשהיתה בדרך לים,עם הבגד ים הדק שלה היא הושלכה לחדר המסכן שלה במחתרת.אחרי יומיים אנאל הגיעה ומאז הן הפכו לחברות טובות.
הן הבינו שהחטיפה רק עזרה להן בחיים,רועי נתן להם כסף כל פעם שהיו בהופעה חיה ונתן להן הזדמנות לחסוך לקראת העתיד שלהם עם האוליגרכים שימצאו להן.
למיה מצאו אוליגרך רוסי ב80 אלף דולר,בגלל שהיא לא בתולה ולא קטינה אז הסכום לא כזה גבוה,אבל יחסית היה טוב.
רועי דיבר עם מיה לפני שבוע שהיא אמורה לעזוב ברגע שיחטפו מישהי אחרת שיהיה במקומה בחדר,האוליגרך שלה יגיע לישראל ומשם ימשיכו בטיסה לרוסיה.
מיה הייתה בעננים,היא חיה בתת תנאים עם אמא חד הורית,אבא שלה מת כשהיא היתה בת 4 מתאונת דרכים ומאז היא מפרנסת את אמא שלה,האמת שמיה התחילה להתעסק בזנות עוד הרבה לפני החטיפה,הרבה לפני שרועי בכלל ראה את השם שלה בפעם בראשונה שהועבר ע״י הבוס הגדול.
מיה בחורה מאוד עצמאית אבל גם מאוד מפונקת,היא לא תעבוד קשה בשביל מינימום ולא תעבוד קשה בשביל שהמנהל שלה תמיד יהיה על הראש שלה ויגיד לה שהיא לא מספיק טובה ואחרי חודשיים יפטר אותה.מגיל 16 היא עובדת בתור מוכרת של מוצרים בסופר,המנהל שלה תמיד אמר לה שהיא צריכה למשוך את העיניים עלייה אז ביקש ממני ללבוש משהו צמוד שיבליט לה את הציצים,כן.ככה בדיוק הוא אמר את זה!
במקום להעלב היא התלהבה ממש,פעם ראשונה שגבר מבוגר מחמיא על הציצים שלה,אומר שזה ימשוך אנשים אליה.
וככה בעצם היצר המיני של מיה הלך וגדל.
כל משמרת היא התלבשה יותר ויותר חשוף,נשים מבוגרות שבאו עם בעליהן הסתכלו עליה במבט מאשים,שחס וחלילה הגברים שלהם לא יסתכלו עליה אבל כמובן שהפחד שלהן לא גרם להם שלא להציץ ולהסתכל
המנהל שלה צדק,זה גרם להמון אנשים להסתכל עלייה ולבוא לדוכן שלה ולא של אחרים בסופר.
לפני תחילת משמרת המנהל שלה היה מסתכל עליה מהצד ודעתו היתה מוסחת,הוא ממש רצה לשכב איתה כי הגוף שלה היה כזה מושך אבל ברגע שהוא התקרב אליה ובא להחמיא לה הוא נזכר שהיא קטינה ושהוא המנהל שלה והדבר יכול לגרום לפיטוריו ולהכתמת שמו והוא היה גבר בן 30 גרוש ומסכן והוא היה כזה חרמן מהלבוש המיני של מיה שלפני כל משמרת הוא היה חייב לאונן בשירותים.
אחרי חצי שנה בעבודה הזאת היא הבינה שעדיף לה לעזוב את התיכון שלה כדי להתקדם בחיים ולעזור בבית ולאמא שלה .
באיזה בוקר אחד בעבודה המנהל שלה לא היה יכול יותר להתאפק ובהה לה בחזה כשהם מדברים אחד מול השניה,מיה הרגישה טוב עם עצמה באותו הרגע היה לה זרמים בגוף ואחרי חמש דקות הם מצאו את עצמם שוכבים במחסן של הסופר מיה בחיים לא תשכח את הפעם הראשונה שעשתה סקס,זה היה פשוט מדהים לא היה לה בכלל כואב להפך הגוף שלה רצה עוד ועוד מזה .
כמובן כשגילו מה קרה כל החיים שלה נהרסו ופיטרו את שניהם מאז מיה רק הדרדרה בין עבודות והבינה שבא לה להתעסק רק בעצמה ובאהבה עצמית
דבר הוביל דבר ואחרי שנתיים היא נכנסה לעבוד כרקדנית וחשפנית וסוף סוף היה לה כל כך הרבה כסף בשביל לדאוג לאמא שלה ולקנות בית יפה בדירה חדשה מול הים והן סוף סוף שמו את החיים המסכנים שלהם בדירה שכורה בדרום תל אביב עם כל הנרקומנים.
כשרועי דיבר איתה על האוליגרך שלה ועל זה שיש לו כל כך המון כסף שמספיקים לחיי מותרות של חיים שלמים היא היתה ממש מאושרת ועם הכסף שהיא הרוויחה בהופעות החיות במועדון הride babe היא היתה יכולה להתחיל את החיים החדשים שתמיד רצתה עם דדי שוגר שידאג לה לכל דבר קטן.
בקרוב היא והאוליגרך יפגשו ויעברו לגור ברוסיה,כמובן אחרי שיעביר את כל הכסף לרועי.
אנאל לעומת זאת בחורה יותר עדינה ,הם חטפו אותה מבית היתומים כשהיתה בת 17 ששם סיפרה לרועי את הזוועות שעשו לה ושכל מקום אחר עדיף על הבית יתומים הזה,התעללו בה ואנסו אותה.
וכרועי חטף אותה היא הבינה שזאת הזדמנות טובה להרוויח כסף,רועי תמיד עזר לה וכיוון אותה לעתיד יותר מזהיר הוא לימד אותה כל מה שהיא צריכה לדעת על עולם הזנות והיא התאהבה בעולם הזה בדיוק כמו מיה
בחיים אנאל לא חשבה שיחטפו אותה ויכריחו אותה לרקוד לאנשים ולעשות סקס בחדרים עם גברים שונים
בחיים היא לא חשבה שהיא תזכרה להכיר את העולם
והיא הבינה שלא הכל בזנות זה שחור לבן
לא תמיד מתעללים באישה,מכים אותה והופכים אותה לשפחת מין.
זנות זה עולם מדהים,זה אהבה עצמית,זה לאהוב את הגוף שלך,לאהוב את מי שאת,לדעת להרגיש עם עצמך דברים,להיות פתוחה.
רוב הגברים בחדרי הסקס בride babe הם בסך בכל גברים גרושים שצריכים נואשות להרגיש שוב נאהבים,רוצים לתת במישהי עם גוף יפה לפני שהם חוזרים לעבודה המשעממת שלהם ולחיים המשעממים שלהם .מאז שאנאל נכנסה לבית זנות מיה ואנאל הפכו לחברות הכי טובות וקבוע כל יום חמישי הן היו רוקדות ביחד בהופעה החיה ובחיים לא היה להם כיף כזה.
הם נתנו לעצמן להשתחרר ולהנות.
רועי נתן לאנאל ולמיה גישה גם לחדר 5 כמו מועדון קטן עם כל מיני דברים להעביר את הזמן שיהיה לבנות כדי שלא ירגישו כמו בכלא
המחתרת היתה ענקית , בירידה מהמדרגות ישר נכנסים למסדרון קטן שמוביל ל5 חדרים-4 מהחדרים הם חדרים קטנים כל אחד בשביל בחורה אחרת ברגע שהן עוזבות מחליפים את החדר למישהי חדשה שעומדים לחטוף.
ויש את חדר 5 שהוא חדר הרבה יותר גדול ומיוחד לבנות אחרי שהן כבר עברו את השלב שהן רוצות לברוח ולמרוד בחדר הזה יש טלוויזיה וספות גדולות ומרווחות מטבחון קטן עם כל מיני חטים פלייסטיישן
רועי בנה את החדר הזה לפני 4 שנים כשהבין שהבנות נכנסות לדיכאון ואז קשה למכור אותן כשהן בקושי מדברות ואין להן לשק לכלום.
בנתיים מיה ואנאל היו הבנות הכי אהובות על רועי,הן תמיד הצחיקו אותו כשהן התאמנו על הריקודים ותמיד הסכימו לכל דבר שביקש בלי לחשוב פעמיים.
בהתחלה היה קצת קשה עם אנאל כי היא עברה המון טראומות בבית יתומים שממנו באה,אבל הוא ידע שהיא ילדה טובה.
בגלל שהן הוכיחו לו שהן לא ימרדו ולא יעשו שטויות ויהיו נאמנות לו ויקשיבו לכל דבר שיבקש אז הוא הרשה לעצמו לפנק אותן,הוא נתן להן גישה חופשית לחדר 5 קנה להם ממיר של נטפליקס,חטיפים ושתיה מתוקה,קנה להן סטים שהן בחרו של הלבשה תחתונה בשביל ההופעות החיות,כשהן רקדו ביחד הן תמיד הרוויחו הכי הרבה כסף מכל הבנות האחרות שהיו פה בזמן שניהל את העסק.
ברגע שהמסדרון הזה מסתיים יש שטח גדול שמחולק ל2 משרדים,המשרד הגדול של רועי,המשרד של בוריס צביקה וטל בצד ימין יש עוד מסדרון קטן שמוביל למחסן ציוד גדול.
המחתרת בקומת קרקע וכשעולים למעלה דרך הפתח הסודי בשירותים יש עוד עליה במדרגות לתוך המועדון הענקי של רועי הride babe שאין גבר גרוש או סתם גבר שרצה להנות מלילה חוויתי לא היה במועדון הזה .
המועדון היה ענקי,במרכז היה שטח גדול של שולחנות מעוצבים וכיסאות בשביל שעומדים מול הבמה הגדולה,על הבמה היו 2 עמודים בצבע זהב נחושת מהתקרה וכל האורות הצבעוניים שהופנו לכיוון הבמה העירו את הבמה והפכו אותה לקסומה ומרהיבה,ממש מאחורי איפה שכולם יושבים היה בר ענקי עם מגוון משקאות חריפים ומקומות ישיבה על הבר שגם פנו לכיוון הבמה.
בשביל להגיע לחדרי הסקס היה צריך ללכת לכיוון השירותים ופשוט להכנס למסדרון שמוביל לעוד חדרים ,בדיוק כמו במחתרת רק כשפה הכל מעוצב יפה בקטיפה ונחושת כדי למשוך את תשומת הלקוחות,יש 3 חדרי סקס לרוב פועלים לפי חצי שעה לגבר אחד.
***********
רועי יצא מהבית ב8 בבוקר ולקח לו בדיוק ארבעים ושלוש דקות עם הפקקים של הבוקר להגיע למועדון.
הוא נכנס למועדון ופתח את האורות הצבעוניים כדי לעשות חזרות להופעה שתהיה מחר.המועדון האיר בכל מיני צבעים זוהרים בחושך,הוא דמיין את הבנות מולו בבמה רוקדות והוא ידע שמחר הולך להיות מטורף.
היום זה היום באחרון להתכונן להופעה של מחר,ויש לו עוד הרבה עבודה לעשות.
לקראת כל סופ״ש רועי היה שקוע בענייני עבודה להתקשר לספקים,לעובדים לדאוג לבנות כל הערב,להפקיד כסף .
להעביר כספים לבוס הגדול ולעובדים שלו.
בשביל רועי אין דבר כזב מנוחה גם לא בסופש.
YOU ARE READING
צלקות על הגוף
Teen Fictionהוא היה מכה אותי חזק על גופי העירום כדי לגרום לי לסבל,כדי להוציא את התסכול שלו עליי. אני שונאת אותו,הוא הפך אותי לזונה שלו. כבר 3 חודשים שלא ראיתי את הבית שלי,הייתי כלואה בתוך חדר קטן עם מיטת יחיד על הרצפה ראו על המיטה את הכתמים מאתמול בלילה,אין חל...