קמתי מסיוט שהרגיש לי כאילו שנמשך שנים,התנשפתי בבהלה לא יכולתי לפתוח את העיניים שלי עדיין,כי ידעתי שאני עדיין נמצאת בתוך הסיוט.
הסיוט הזה הוא החיים האמיתיים שלי.
הרגשתי יד חמה נוגעת במצח שלי,היד הזאת מערערת אותי
אבל אני לא רוצה לפתוח את העיניים עדיין
כבר היה לי קשה לנשום
כי עדיף לי לחלום את הסיוט הזה מאשר לחיות את הסיוט הזה,לפחות כשחולים הכל מדומיין.
אבל היד הזאת שוב נוגעת לי בכתף ומלטפת אותי בעדינות,היד הזאת מכריחה אותי לפתוח את עיניי ולחזור למציאות הסיוטית שלי,רועי עומד מעליי והוא שוב כזה קרוב אלי שאני יכולה להרגיש את הבל הנשימות שלי,אני יכולה להריח את הבל הנשימות שלו,ריח של אלכוהול,זה הגעיל אותי אבל בו בזמן רציתי לדעת מה הטעם של הפה שלו עכשיו,הסתכלתי על השפתיים שלו ואז על עיניו בדיוק הבחנתי בזה שהוא גם בחן את השפתיים שלי ואז מיהר להסתכל עליי כדי שאני לא אשים לב.
״איך את מרגישה?״
הסתכלתי סביבי,הייתי בחדר המועדון שוכבת על הספה ושמיכה גדולה כיסתה את גופי החצי עירום.
״מה זה כמה זמן ישנתי״ קמתי בבת אחת והרגשתי מסוחררת,איבדתי את שווי המשקל ותוך שניה כבר מצאתי את עצמי צמודה לחזה של רועי,הריח שיצא לו מהגוף גרם לי לעור ברווז,הקרבה אליו גרמה לי לרצות אותו עוד יותר.
הוא ליטף את הלחי שלי וכשמבטינו נפגש בחיים לא הרגשתי כזאת חיה
״אני רוצה לנשק אותך עכשיו״ הוא אמר את זה בהחלטיות,השאיר אותי ללא מילים,אני צמודה לו אל החזה כשהוא מלטף לי את הלחי ואני בפה פתוח עומדת בהלם.
אני רוצה שהוא ינשק אותי
אבל זה לא אמור להיות בסדר
הנשיקה ממנו היום בבוקר גרמה לי לתחושות שלא הרגשתי שנים,לרגשות שניסיתי להדחיק בתוך עצמי,נתתי לגבר לנשק אותי פעם ראשונה בחיים.
כן,רועי הוא הנשיקה הראשונה שלי
וזה הדבר היחידי שבא לי עכשיו יותר מתמיד.
היד שלי ליטפה את שיערו,שהיה רך ונעים והוא חייך
״את מתגרה בי״ הוא עונה
חייכתי,נפלט לי
למרות שניסיתי להישאר מאוד בדמות הקשה
והוא ראה את זה כאישור יד אחת שלו אחזה בגב התחתון שלי,יכולתי להרגיש כמה אצבעות מדלגות על התחת שלי ואז הוא התקרב אלי ונישק אותי בפראות,כאילו הוא טורף שזינק לטרף שלו,ואני המשכתי אותו בנשיקות משלי שהתעצמו בכל שניה ושניה ואפילו באיזשהו שלב הגיע הלשון שלו,שהדהימה אותי ממש,הציפורניים שלי ננעצו עמוק בשיערו והרגשתי את הצורך שלי למגע שלו,אני רציתי שיגע בי,אבל לא הייתי ככה קרובה לגבר בחיים שלי,הוא הפיל אותי לספה והמשיך לנשק אותי,שנינו התנשמנו כבדות מההתרגשות שאפפה אותנו,הוא הפסיק לנשק אותי והסתכל לראות איך אני מרגישה
מה שהייתי צריכה לעשות זה רק להנהן,אני כבר הבנתי מה הוא רוצה לעשות מעכשיו,וזה בסדר מצידי,כבר הייתי עם הלבשה תחתונה והוא כבר היה מעליי,הנורא כבר קרה,עכשיו צריך להתמודד ולחיות עם הסיטואציה ששנינו הבאנו את עצמנו עליה.
הידיים שלו ליטפו לי את הכתפיים,ואז בתנועה אחת מהירה התכופף אלי ושיחרר את החזייה ממני,כנראה עשה את זה יותר מדי פעמים אם הוא עשה את זה בכזאת מהירות,כי לי בעצמי לוקח כמה זמן להוריד את החזייה.
ברגע שהוא שיחרר מהגב שלי את הרוכסן של החזייה כל מה שהיה צריך זה להוריד את הכפתיות של החזייה כדי שהציצי שלי יהיה לגמרי חשוף,הוא חזר שוב להסתכל עליי בחיוך משועשע
״את רוצה את זה?״
הקול שלו הגיע לרמה אחרת של סקסיות
״כן..״ עניתי בלחש
״אז תורידי לעצמך את החזייה״
אם הקטע שלו זה לראות אותי משתפת איתו פעולה אז אני אזרום איתו,אני צריכה אותו,גם כי הגוף שלי משתוקק אליו וגם בשביל שאוכל לשרוד את המקום הזה,להרגיש שרועי מציל אותי.
בלעתי רוק מעצבים,ממתח,מהתרגשות,מהכל ביחד.
הרמתי את היד שלי אל החזייה והורדתי בבת אחת.
הפיטמות שלי עמדו והגוף שלי רעד,העור שלי הפך להיות מתוח
הוא ליטף את צידי הגוף שלי,נשק לי לפיטמות,זאת היתה הרגשה מדהימה,הרגשה הכי טובה שהרגשתי שנים,משהו בגוף שלי בער.
עצמתי את העיניים ונתתי לרועי לזלול את הגוף שלי ושקעתי לתוך עולם שבו אני לא השבויה של רועי,שבו אני והוא אולי עושים את זה בחדר שלי,מהסיבות הנכונות ואז צלצול טלפון קטע את החלומות שלי.
רועי קילל וקם ממני כדי לענות לטלפון שלו שנמצא על השידה ממול,קמתי מהספה ונגעלתי מעצמי .
איך נתתי לזה לקרות?
שמעתי את רועי עונה במהירות ומנתק את הטלפון,הוא הסתכל עליי מהר והיה נראה בבת אחת לחוץ,לא כמו הבן אדם הרגוע שהיה הרגע.
הוא התקרב אלי מהר וכיסה אותי בשמיכה
״אני צריך ללכת רוזי״ היה לו מבט שהוא מצטער,ואני כמעט בטוחה שאם לא היו מתקשרים אליו היינו כנראה עושים אהבה,אבל אני שמחה שבסוף לא,כי אני לא מצליחה לחשוב על זה אחרי מה שאבא שלי עשה לי,אני לא מספיק חזקה כדי להתגבר על מה שעשה לה.
אני כבר לא יכולתי להסתכל לרועי בעיניים,הרגשתי חלשה מתמיד,אז פשוט הרכנתי את הראש שלי בין הידיים שלי ובהיתי ברצפה ואז אחרי כמה שניות שמעתי את הדלת נתרקת אחריו.
והנה הוא שוב השאיר אותי חסרת מילים,חסרת כוחות.
השאיר אותי תלויה באוויר,זקוקה למגע שלו ולריח הגברי שלו.
***********************
אני מסתובב מצד לצד במיטה ומנסה להירדם ,כבר 2 בלילה ועבר עליי יום קשה ואני באמת זקוק לשינה הזאת.
קיללתי את השיחת טלפון הזאתי כל הלילה,שאם טל לא היה מתקשר אלי יכולתי לפחות לישון עכשיו בראש שקט ולא לחשוב על איך אני מזיין את רוזי ובאיזה תנוחה אני מזיין אותה,כי אם לא היתה שיחת טלפון כבר הייתי ישן כמו תינוק כי כל מה שרציתי עשור שלם כבר היה קורה,לשכב עם רוזי,זה הדבר שהכי רציתי בעולם,מאז שראיתי אותה בפעם הראשונה בבית ספר,כבר עשור שאני משתוקק לנשק אותה,לנשק לה את הגוף,להתכרבל בתוך עורה העדין והחלק,לנשום אותה ובגלל השיחת טלפון הזאת פספסתי את החלום הכי פרוע שלי.
אבל התנחמתי בעובדה שככה הייתי קרוב אליה,התנחמתי בעובדה שאחרי כל החטיפה וכל ההתנהגות שלי היא עדיין נמשכת עליי,היא עדיין רוצה אותי.
היא לא התנגדה
אפילו לא קצת.
חייכתי
איך אפשר שלא?
אני מאוהב
YOU ARE READING
צלקות על הגוף
Teen Fictionהוא היה מכה אותי חזק על גופי העירום כדי לגרום לי לסבל,כדי להוציא את התסכול שלו עליי. אני שונאת אותו,הוא הפך אותי לזונה שלו. כבר 3 חודשים שלא ראיתי את הבית שלי,הייתי כלואה בתוך חדר קטן עם מיטת יחיד על הרצפה ראו על המיטה את הכתמים מאתמול בלילה,אין חל...