משחק מלוכלך

970 20 1
                                    

ישר אחרי כשרועי יצא נגבתי את הטיפות האחרונות של הבכי שלי וניסיתי להתעשט על עצמי,לבשתי את ההלבשה התחתונה שהיתה מונחת על צד הספה,מעל שמתי את הסוודר שלי כי היה קפוא והדלקתי מזגן על חימום שהיה בתוך החדר מותרות הזה,הכנתי לי קערת קורנפלקס וראיתי סדרה בנטפליקס שהייתי רואה כשהייתי קטנה,המון זכרונות פתאום העציבו אותי אבל לא נתתי לזה לשבור אותי כי ידעתי שגם ככה הולך להיות לי יום מאוד קשה.
אני מקווה שרועי באמת ישמור עליי בתוך כל הבלגן הזה.
העברתי יד על השפתיים שלי ועצמתי עיניים
איך שהוא נישק אותי
עלה על פניי חיוך קטן של לחץ והתרגשות
**********************
יצאתי מהחדר נעלתי אותו ורצתי מהר למשרד,הדבר האחרון שחסר לי הוא שטל בוריס או שמעון יראו אותי בתוך החדר של רוזי,עד עכשיו הייתי תמיד נמצא בתוך החדרים של הבנות אבל בחיים לא ערערו על העמדה שלי במקום הזה,פעם לא היה להם אכפת כמה אני קרוב לבנות ועד שרוזי הגיעה פתאום אסור לי לבקר אותה או לדאוג לה אפילו כשהיה לה חום הם התעצבנו עליי שאני לא מביא לה את הרופא.
אבל היום החלטתי שאם אני באמת רוצה לשמור עלייה אני צריך לשמור עליה מרחוק ובגלל שהיא כמעט חטפה התקף לב מקוצר נשימה החלטתי שהכי טוב להביא את הרופא שיבדוק אותה התקשרתי אליו והוא אמר לי שיגיע מחר בסביבות עשר בבוקר,חשבתי שזה נכון לבוא אליה עכשיו ולדבר איתה על הרופא אבל העדפתי לשמור על מרחק,לפחות רק להיום,אם אני אראה שוב פעם את השפתיים העדינות האלה שלה אני לא אצליח להתאפק שוב,אני בן אדם עם רצונות,הפעם אני ארצה להשכיב אותה,גם אם זה בלי הסכמה.
וזה לא היה רעיון טוב לנשק אותה,בכלל לא.
אני יודע שהם מתכננים על רוזי משהו גדול,אני ממש מפחד עלייה אבל אסור לי שידעו שאני מאוהב בה,גם ככה יודעים שהיינו באותו הבית ספר אז שמים עליי עין בזכוכית מגדלת.
אבל אני לא יכולתי לתת לה למות,אני גם לא יודע למה היא הגיבה בצורה הזאת?מה עשה לה כל כך רע?מה היה הטריגר שלה ? בגלל שצעקתי?בגלל שכעסתי?
טל התקדם לכיוון של המשרד מהמסדרון,בדקתי כמה דברים מהמחשב.
לו״ז להיום-ליצור קשר עם האוליגרך של אנאל ולהעביר אותה עד סוף השבוע במיידי.
כמה שיותר מהר יתפנה פה מקום ככה יותר טוב,מספיק קשה שכל החדרים בתפוסה מלאה ואני צריך לארגן אותם להופעה החיה מחרתיים.
כן,כבר יום שלישי עברו כבר שלושה ימים מאז שרוזי פה,וכל יום איתה זה לונה פארק
ביומיים הראשונים היה לה חום שלא רצה לרדת,היום היה כמעט התקף לב מעניין מאוד מה יקרה לה מחר.
טל נכנס ומעביר איתי את הזמן בשיחת חולין רגועה,אני מכין לשנינו אספרסו ומדברים על ההופעה החיה עד שהוא אומר את המשפט הבא ופתאום הכל דומם,השיערות שלי עומדות,כל החדר פתאום חשוך לי
״אני רוצה את רוזי בחדרי סקס״
אני מתוח ועצבני כל הגוף שלי מתאבן כמו אבן אני מכניס את הידיים לצורה של אגרוף,מנסה שלא יראו כמה שאני כועס.
״היא לא מוכנה עדיין,ומה אם היא בתולה?״ אני מכחכח בגרון
״היא לא בתולה ״ טל עונה ״בדקתי את התיק שלה בשירותי רווחה אבא שלה היה אונס אותה לפחות 3 פעמים בשבוע״
אני מסתכל עליו בעיניים פעורות.
אבא שלה
היה
אונס אותה
אני בולע את הרוק ועולה בראש שלי איך היא היתה נראת בתיכון,רגועה ושלווה אבל בתוך תוכה מתחוללת סערה של העמדת פנים.רוזי הילדה הקטנה בוכה בלילות,עוברת התעללות על ידי אביה,ואף אחד לא ידע מזה כלום.
איך אני לא בדקתי את התיק של השירותי רווחה?
איך נתתי לה להרגיש ככה היום?כאילו שוב מתעללים בה?
״אתה בטוח?״אני עונה בזריזות אחרי שהוא שם לב כמה אני מתוסכל,מאוכזב,פגוע.
הוא בוחן אותי ״כן רועי...בטוח״
הוא משנה תנוחת ישיבה ״מה קורה איתך?״
״היא אסמטית!״ אני לא יודע למה אמרתי את זה אבל הייתי צריך למצוא איזה תירוץ משכנע כדי שלא תהיה בחדרי סקס.אני לא יכול לתת לזה לקרות,היא לא תזדיין עם הגברים המופקרים האלה ואז שוב תחטוף התקף לב ״מחר יגיע בבוקר רופא יתן לה משאף וכל מיני המצלות,אבל אני די בטוח שהיא לא תהיה מסוגלת לשכב עם הגברים האלה כל 15 דקות למשך שעתיים שלמות.או שיהיה לה קוצר נשימה״
אני רואה את טל מופתע,כאילו חוטף מכה לפרצוף.
״אז אני אהיה שם מחר כשהרופא יבוא,אני אבדוק אם אתה באמת צודק״
״למה שאני אשקר?איזה אינטרס יש לי?״
״אני לא יודע רועי...אולי משהו קרה ביניכם אז?״
״לא סבלתי אותה אז ואני לא סובל אותה גם עכשיו,אני פשוט לא רוצה שהיא תמות.היא....היא כמעט מתה ,היא לא יכלה לנשום כמו שצריך״
הוא שותק ואני מתגרה בו שוב
״אמרתם שהיא חשובה לבוס הגדול לא?״אני אומר בתקיפות
טל מהרהר ומוציא מהר את הטלפון ומחייג למישהו,הוא מרים את הטלפון לאוזן ויוצא במהירות מהמשרד.
אני לא יודע מה בדיוק הוא מתכנן לעשות עכשיו אבל בבנות שלי אף אחד לא יתערב!
אני הבנתי כבר שרוזי חשובה להם מאוד וככה אני אוכל לשמור עליה מהצד
היא הנקודת תורפה שלהם במשחק הזה
אז אני אשחק במשחק שלהם
ואני אשחק מאוד מאוד מלוכלך.

צלקות על הגוף Where stories live. Discover now