המשך היום עבר חלק,המשכתי לטפל בניירת ולדאוג לכל הארגונים של ההופעה החיה עוד יומיים,הבנות היו למעלה והתאמנו,גם רוזי השתתפה אבל לא שיתפה פעולה עם טל,ראיתי הכל במצלמות דרך המשרד.
כשמיה ואנאל ניסו ללמד את קריסטינה ורוזי שתיהן עשו טובה כאילו הן מקשיבות.
ארבעתן היו נראות כמו המלאכיות של צארלי עם התחרה הצמודה לגופיהן הדקיק,סקסיות בטירוף אבל רוזי היחידה שמשכה את העיניים שלי,החוסר השתתפות שלה שיתק אותי,ידעתי שאם היא תמשיך להיות כזאת בעייתית היא תקבל עונשים בלי סוף,עכשיו שאני לא אחראי עליה אין לי דרך לעזור לה.
זה כבר משחק מכור.
למרות כל העבודה שהיתה לי אני לא הצלחתי להפסיק לחשוב על הטעות הנוראית שעשיתי כשנתתי לטל סיבה מוצדקת לתת עונש,חלמתי על היום שבו כף ידי תפוצץ את התחת היפה שלה,שבו אכה אותה בשוטים ואצליף בה,שאהרוס את גופה היפה והחלק בצלקות,כל מי שמתעסקת איתה הופכת להיות מצולקת גם נפשית וגם פיזית.
נערתי את ראשי כששקעתי למחשבות עליה,החלטתי שכדאי לי לעשן ירוק,פתחתי את המגירה השלישית שם אני וטל שמנו מריחואנה וגלגלתי לי גוינט,הדלקתי אותו ושאפתי אותו לתוך הריאות,הרגשתי איך הגוף שלי לאט לאט מתרוקן מדאגות,הכל הופך להיות איטי ונעים.
סיימתי את הגוינט במהירות ורצתי לקומה למעלה למזוג לי ויסקי איכותי ויקר,מהרגע שעברתי לעיני הבנות צצו חיוכים שובבים על מיה ואנאל קרצתי להם והתקדמתי לעבר הבר,טל התפוצץ בקנאה לפי איך שהכתפיים שלו נמתחו
מזגתי לי ויסקי רויאל סאלוט,בקבוק יקר בטירוף שהגברים פה מתים עליו,רק לבזבז את הכסף ולבגוד באישה שלהם הם יודעים.
הצצתי מזווית העין על רוזי,שהפעם שיתפה פעולה עם מיה וכרכה את זרועותיה בתנועה הכי סקסית שראיתי על העמוד הכסוף,גופה היה צנום יותר לעומת מיה אבל בכל זאת הגוף שלה הוא היחידי שגרם לזקפה שלי להיות כל כך חזקה וקשה,כמו עכשיו.
נשענתי על הבר ושתיתי באטיות את הויסקי היקר,מתענג על כל רגע שאני יכול לראות ככה את רוזי,הידיעה שגברים אחרים הולכים לראות אותה ביום חמישי הרסה לי את הכיף,וגם את הזקפה
חפנתי את ראשי ביידי ועצמתי עיניים לרגע,מנסה להכיל את הכאב שהבחורה הזאת שהיתה מושא אהבתי שנים עכשיו איננה מי שהיתה,רוזי הטהורה שאני מכיר מהבית ספר הולכת להרקב פה בדיכאון ואין סיכוי שהיא תצא מפה עם אותה האישיות שלה של מלאכית כמו שנכנסה לפה.
אבל נתתי לעצמי רק שניה לחשוב עליה,להתאבל עלייה.
עכשיו הגיע הזמן להתקדם.
ומאותו הרגע לא הסתכלתי לאחור,
גם שנאלצתי לראות במו עיניי איך טל מעניש אותה.
גם שהיא נשכבה גמורה
זרוקה
בוכה על המיטה
עירומה
לא נשאר בה טיפת חיים
באותו הרגע כבר ידעתי
שרוזי שאני מכיר
איננה עוד
הנשמה היפה שלה
עזבה אותה
והשאירה אותה לבד
להתמודד עם עולם המפלצות האכזרי והאמיתי הזה
לגמרי לבדה
YOU ARE READING
צלקות על הגוף
Teen Fictionהוא היה מכה אותי חזק על גופי העירום כדי לגרום לי לסבל,כדי להוציא את התסכול שלו עליי. אני שונאת אותו,הוא הפך אותי לזונה שלו. כבר 3 חודשים שלא ראיתי את הבית שלי,הייתי כלואה בתוך חדר קטן עם מיטת יחיד על הרצפה ראו על המיטה את הכתמים מאתמול בלילה,אין חל...